جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

این تیم اعلام کرده که با مکانیزم اختصاصی موتور تطبیق سفارشات و رابط کاربری بی نظیر، به ایجاد صرافی کوینکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال بسیار ایمن، پایدار و با کارایی زیاد برای کاربران بین المللی پرداخته صرافی کوینکس است. تاکنون صرافی کوینکس رابط کاربری خود را مجهز به چند زبان مختلف مثل چینی، روسی، ژاپنی، کره ایی و غیره کرده و خدمات ترید بین المللی را به بیش از صد منطقه و کشور ارائه می دهد. صرافی کوینکس از صرافی های رمزنگاری بین المللی است که به سرعت بالای معاملات، کارمزد کم، اینترفیس کاربر پسند، و برقراری امنیت زیاد افتخار می کند.

کوینکس یک صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال است که از معتبرترین صرافی های بازار ارز دیجیتالی به حساب می آید و از این رو بسیاری از سرمایه گذاران برای انجام دادن فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال از این نوع صرافی کمک دریافت می کنند و خرید و فروش ارز های خود را از طریق این صرافی انجام می دهند. یعنی از زمان خرید شما باید این توکن 90 برابر رشد کند تا شما تازه به نقطه سربه سر خرید برسید.

همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب خود شوید،.برای شما پیغامی مبنی بر فعالسازی تایید هویت دو عاملی نمایش داده میشود که میتوانید تایید هویت گوگل را انتخاب کنید. احراز هویت در کوینکس تنها باعث میشود محدودیت برداشت وجه ۲۴ ساعته شما برای حسابهای معمولی برداشته شود و روی بخشهای دیگر این صرافی تأثیری ندارد. با توجه با دارا بودن زبان فارسی و امکان احراز هویت ایرانیان، این صرافی در ایران از محبوبیت فراوانی برخوردار است. زیرا بسیاری از صرافی ها با خرید فالوورهای فیک در حال حاضر تعداد کاربران بسیار زیادی دارند.

در بالای این 4 حالت، کلمه Leverage: Cross Magin 3x را مشاهده میکنید، بر روی آن کلیک کنید تا صفحه جدید همانند تصویر زیر برای شما نمایان شود. در صفحه اصلی روی نماد آدمک زده و به قسمت Setting بروید. در قسمت جستجو می توانید نام ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کنید. همانطور که می دانید کوینکس یک اپلیکیشن هم دارد شما به جای اینکه وارد سایت بشوید می توانید این اپلیکیشن را از پلی استور و یا گوگل پلی نصب کنید و بعد نصب برنامه می توانید از این کوینکس استفاده کنید.

CoinExبه شما یک مرکز راهنما (Help Center) ارائه می دهد،.که به شما امکان می دهد تا در بین موضوعات فهرست شده گزینه مناسب را جستجو کرده و پاسخی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. کلیک کنید تا سفارش قرار داده شود. کشور ایران تحریم می باشد و در لیست کشورهای تحریم شده OFAC وزارت خزانه داری امریکا قرار دارد؛ یعنی کشورهای دیگر اجازه ارائه خدمات مالی به ایران را ندارند! در سایت کوینکس محل جغرافیایی این صرافی کشور استونی بیان شده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم