خرید اقساطی فرش برای تمام اقشار جامعه-فرش شادرخ

خرید اقساطی فرش برای تمام اقشار جامعه-فرش شادرخ

این گزارش با تایید شما، توسط مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران ارائه می‌شود و نشان می‌دهد افراد چقدر در شبکه‌ی بانکی خوش حساب بوده‌اند. برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 10 هزارتومان برای این اعتبارسنجی دریافت می‌کند. تمامی خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری فروش اقساطی فرش اسلامی ایران است.

  • با مهیا بودن بستر برای خرید اقساطی اینترنتی زیبایی و لذت را از هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی به خانواده خود هدیه دهند.
  • امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که فرش‌ها را به صورت قسطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و معمولا هر یک از فروشگاه‌ها تسهیلات و شرایط مختلفی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.
  • پس بهترین راه حل در چنین مواقعی خرید فرش به صورت قسطی است که مراکز فروش با اخذ مدارک و طی شرایطی فروش قسطی فرش را انجام می‌دهند.
  • همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش‌پرداخت خریداری می‌کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود، از آسایش بیشتری در خرید اقساطی فرش برخوردار می‌شوید.
  • برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید.
  • شخص وام گیرنده در صورتی که زیر 75 سال باشد به صورت معمول نیاز به ضامن ندارد، ولی قوانین شعب بانک رفاه ممکن است در محل زندگی شما متفاوت باشد.

شرایط خرید قسطی فرش در قالیکده البرز به صورت اقساط 2ماهه، 3ماهه، 4ماهه، 6ماهه، 8ماهه و 10 ماهه میباشد. همچنین مبلغ پیش پرداخت بسته به نوع فرش شما به دو بخش 30 درصد و 50 درصد تقسیم بندی میشود. شما میتوانید با مراجعه به صفحه فروشگاه آنلاین فرش، فرش مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

بعد از دریافت تسهیلات نیز میتواند تسهیلات دریافتی را بدون محدودیت ، و از طریق درگاه پرداخت اعتباری والتا، در خرید اقساطی از فروشگاه اینترنتی ایفرش استفاده کنید. فرش شاهکار مشهد با ارائه طرح خرید فرش ماشینی قسطی تلاش کرده تا در مسیر رضایتمندی مشتریان عزیز گام بردارد. اقساط خرید فرش در شاهکار مشهد به صورت بلند مدت و بدون کارمزد می باشد و پس از خریداری فرش به صورت کاملا رایگان به آدرس شما ارسال خواهد شد. شما میتوانید پس از تمامی این مراحل، از طریق گزینه تسویه حساب خرید قسطی فرش ماشینی خود را انجام دهید. همچنین شما عزیزان میتوانید به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت های بانک ملت و ملی پرداخت خود را به صورت ایمن انجام دهید.

خرید اقساطی فرش

فرش محتشم به شما کمک می‌کند تا با هر توان مالی، قدرت خرید فرش را داشته باشید. بازپرداخت آن طی 36 یا 48 ماه میباشد.بدون نیاز به سپرده گذاری و پیش پرداخت ،بدون کارمزد،طبق لیست قیمت نقدی ،طرف قرار داد با بانک مهر اقتصاد میباشد. خیر، شخص وام گیرنده نیاز به ضامن نداشته و همچنین نیازی به پیش پرداخت نیز نمی باشد و پس از یک ماه اقساط آغاز می شود.

پرداخت اقساط

تعداد اقساط و ضمانت‌ های مورد نیاز با توجه به سیاست‌های فروشگاهی هر واحد صنفی متفاوت است. برخی تعداد اقساط از پیش مشخص شده‌ای دارند و بعضی با توجه به توان پرداخت مشتری تعداد قسطها را تعیین می کنند. طرح خرید قسطی فرش به صورت 3 ساله فعلا برای بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران بانک رفاه هست. از تاریخ 27 مهر 1401 قرارداد فرش محتشم با سایت لندو تمام شده و سایت فرش محتشم در قبال خرید فرش از سایت لندو هیچگونه مسئولیتی ندارد. شما کاربران عزیز می‌توانید از شرایط خرید اقساطی مستقیم از طریق شرکت فرش محتشم استفاده کنید.

فرش تندیس خاطره کاشان طرح الماس زمینه کرم 12 متری کد 1012510

شما ابتدا باید با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایید. سپس همراه با پیش فاکتور به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت خود مراجعه نمایید. از مزیت‌های خرید قسطی فرش می‌توان به افزایش قدرت خرید و انتخاب خریداران فرش اشاره کرد. واقعیت این است که موقع خرید فرش، حساب بانکی شما تعیین‌کننده اصلی است. پس در صورت امکان پرداخت مبلغ فاکتور در چند قسط علاوه بر افزایش قدرت خرید با آرامش بیشتری فرش خود را تهیه خواهید کرد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم