خرید اقساطی فرش ماشینی

حداقل میزان خرید اقساطی فرش ماشینی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بانک رفاه 3 میلیون و حداکثر میزان خرید 50 میلیون تومان می باشد. این طرح فقط مخصوص خرید اقساطی فرش ماشینی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران یا مستمری بگیران بانک رفاه کارگران می باشد. چنانچه افراد بازنشسته ای که حقوق خود را از بانکهای دیگر دریافت می کنند می توانند با مراجعه به بانک رفاه درخواست استفاده از این طرح را بنمایند. فروش قسطی فرش های ماشینی کاشان می تواند با پرداخت درصدی از قیمت کل فرش ماشینی به عنوان پیش پرداخت، پرداخت مابقی قیمت فرش ماشینی در اقساط بلند مدت و خرید فرش اقساطی بدون کارمزد انجام شود. جریان از این قرار است به عنوان مثال فرشی در کارخانه به قیمت 4 میلیون تومان خریداری میشود .

سوالات متداول درباره فروش فرش اقساطی

ذکر این نکته ضروری است که سقف تسهیلاتی که بانک آینده برای خرید اقساطی فرش از دکترفرش در نظر گرفته است، 20 میلیون تومان است. اگر خرید شما از دکترفرش بیشتر از 20 میلیون تومان شد، می توانید مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنید. بدین شکل که مثلا اگر سبد خرید شما به 25 میلیون تومان رسید، کد تخفیف 20 میلیون تومانی که در اختیار دارید را در دکترفرش وارد می کنید و 5 میلیون تومان باقی مانده را به صورت اینترنتی پرداخت می نمایید. فرش‌ها انوع مختلفی دارند و با توجه به جنس، نوع بافت و تعداد رنگ‌های به کار رفته در نقشه و طرح ‌آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند. همانطور که گفتیم قیمت‌های بالا در برخی مواقع موجب شده تا خیلی از افراد برای خرید فرش با مشکل مواجه شوند و به دنبال راه‌کار جایگزین باشند. امروزه مراکز و فروشگاه‌های زیادی هستند که فرش‌ها را به صورت قسطی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند و معمولا هر یک از فروشگاه‌ها تسهیلات و شرایط مختلفی را برای مشتریان در نظر می‌گیرند.

  • دریافت اعتبار بانکی برای خرید فرش از فروشگاه‌های مشخص نیز یکی دیگر از راه‌های خرید قسطی فرش است.
  • برخی مراکز فروش فرش امکاناتی برای افراد کارمند در سازمان‌های دولتی دارند و بعضی با ارگان خاصی قرارداد می‌بندند که خدمات خرید اقساطی فرش را به پرسنل ارائه دهند.
  • اما از طرفی تخفیف هایی روی محصولات درنظر گرفته شده که گاهی تا بیش از 15 درصد هم میرسه و باعث میشه کارمزد بسیار کمتر بشه.
  • درخواست شما قبول و طبق شرایط مراحل خرید اقساطی فرش شما از طریق کارشناسان با شما مشتری عزیز پیش خواهد رفت.
  • شما ابتدا باید با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایید.
  • با به کاربردن این برنامه‌ها و تست رنگ‌های مختلف فرش در خانه احتمال انتخاب بهترین فرش برای دکوراسیون و مناسب فضای خانه شما بیشتر خواهد بود.

در جشنواره فروش ویژه فرش اعظم، تمامی فرش های موجود در هر نوع و رنگ را به قیمت روز و با اقساط 24 ماهه خریداری کنید. ارسال توسط تیپاکس و بصورت رایگان انجام میشه و امکان پرداخت زمان تحویل هم وجود داره. سلام وقت بخیر، فرش آرتامیس هم یکی از ده ها تولیدی فرش در کاشان هست و ما هم شناختی از کیفیتش نداریم و لذا با توجه به اینکه تمرکز ما بر ارائه برندهای معتبر و با کیفیت هست، فعلا برنامه ای برای اضافه کردنش نداریم. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت فروشگاه اینترنتی فرش زندیه را می پذیرم . در صورتی که درباره خرید فرش اقساطی بدون چک از دکتر فرش سوالی دارید، در کامنت با ما در ارتباط باشید. ۳- شرایط خرید اقساطی و پرداخت به واسطه حکمت کارت فعلا موجود نیست.

در مورد شستشو و نگهداری از فرش‌ها نیز قالیشویی امین اوغلی با تجربه و سابقه طولانی برای ارائه انواع خدمات شستشو به صورت کاملا اتوماتیک و پرسنلی حرفه ای در خدمت مشتریان محترم است. دکتر فرش یکی از مراکز تخصصی ارائه خدمات در خصوص فرش در تهران بوده که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است. دکتر فرش تا سقف 20 میلیون تومان، با ضمانت چک یا سفته (به انتخاب مشتری) و بدون نیاز به ضامن، شرایط خرید اقساطی فرش را فراهم کرده است. در این روش مشتریانی که فاقد دسته چک هستند می‌توانند به راحتی با ارائه سفته فرش را به صورت اقساطی تهیه کنند. از دیگر مزایای خرید فرش قسطی از مرکز خرید دکتر فرش می‌توان به انجام تمام امور ثبت نام و افتتاح حساب به صورت آنلاین و غیر حضوری بودن آن اشاره کرد.

جزئیات کامل و نحوه خرید اقساطی رو میتونید در وبسایت لندو مطالعه کنید. این روش برای بسیاری از هموطنانی که فاقد دسته چک هستند، مناسب است و با خرید فرش از دکتر فرش می توانند فرش خود را به صورت قسطی و تنها با سفته خریداری کنند. در صورت استفاده از طرح فرش قسطی بدون پیش پرداخت و مزایای آن می توانید نظرات خود را با ما در میان گذاشته و یا با داشتن سوال از ما راهنمایی بخواهید.

جزییات خرید اقساطی فرش برای بازنشستگان

خرید اقساطی فرش ماشینی

چک های نوشته شده بعد از استعلام صحت چک ها توسط کارشناسان، باید از طریق پست ارسال شود. استفاده از مطالب سایت فرش فیروزه در سایت هایی با موضوع مشابه، خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است و از طریق کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه پیگیری خواهد شد. لذا چون حجم تماس ها بسیار بالا هست، از تماس بی مورد جهت دریافت اطلاعاتی که در همین صفحه وجود دارد خودداری کنید و این صفحه را به صورت کامل فروش اقساطی فرش مطالعه نمایید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صنایع نساجی یلدای کویر می باشد.

برای خرید قالی کاشان به صورت اقساطی باید به مرکزی که امکان فروش قسطی فرش را مهیا نموده است مراجعه نمود. شما ابتدا باید با انتخاب فرش از محصولات شرکت فرش نگین مشهد هلال و ارائه کد ملی، درخواست صدور فاکتور شناسه دار نمایید. سپس همراه با پیش فاکتور به نزدیکترین بانک رفاه محل سکونت خود مراجعه نمایید. برخی از سایت ها ی فروش نقدی و قسطی فرش ماشینی کاشان امکان خرید فرش به صورت قسطی را برای مکان ها و یا شهر های خاص در نظر می گیرند.

تمامی هموطنان گرامی در جای جای ایران عزیز می توانند به صورت آنلاین از شرایط خرید اقساطی فرش بهره مند شوند. به همین منظور، ابتدا در سایت مراحل ثبت نام خود را انجام داده و در قسمت خرید اقساطی تصویر چک خود را بارگذاری می نمایید. چنانچه حساب جاری معرفی شده دارای قدمت و گردش قابل قبولی باشد و همچنین مشتری دارای چک برگشتی فعال نباشد و همچنین مبلغ خرید با گردش حساب جاری دارای نسبت قابل قبولی باشد. درخواست شما قبول و طبق شرایط مراحل خرید اقساطی فرش شما از طریق کارشناسان با شما مشتری عزیز پیش خواهد رفت. برای خرید اینترنتی از سایت ما هم طرح مد نظرتون رو انتخاب میکنید بعد سایز مد نظرتون .

تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد(در صورت عدم ارایه مدارک شغلی دربافت چک با مبلغ بالاتر از 20،000،000 ریال امکان پذیر نیست،). فرش های ماشینی در گونه های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از فرش های 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1050 شانه، 1200 شانه، 1250 شانه و 1500 شانه. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) و کارمزد سالیانه آن 15% خواهد بود. وام اختصاص یافته برای خریداران با بازپرداخت ۳ ساله (۳۶ ماهه) خواهد بود. محصولات قسطی کاملاً پشتیبانی شده و تمامی تعهدات بعد از خرید، به عهده فرش محتشم است. فرش محتشم به شما کمک می‌کند تا با هر توان مالی، قدرت خرید فرش را داشته باشید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم