خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا

خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا در حالی که شما می‌توانید تمام تراکنش‌های انجام شده توسط ارز دیجیتالی مانندبیت کوینرا به راحتی مشاهده کنید. شبهات زیادی در مورد پشتوانه تتر ایجاد شده بود؛ برخی منتقدین عقیده داشتند که شرکت تتر به اندازه توکن های تتری که ایجاد می‌کند دلار در حساب خود ندارد. اما شرکت تتر توانست خلاف این ادعا را ثابت کند و نشان دهد این شرکت توانایی پشتیانی از تک تکتوکن‌های تترخود را دارد. همانطور که ذکر کردیم یکی از دلایلی که سرمایه عموم کاربران در بازار ارزهای دیجیتال از بین می‌رود، مواجهه با نوسانات شدید است. تتر نوعی استیبل کوین بوده و با در اختیار داشتن استیبل کوین‌ها، کاربران کمتر در معرض کاهش ناگهانی ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرند و سرمایه‌شان تا حد زیادی حفظ می‌شود. تتر نوعی استیبل کوین متصل به دلار آمریکا است و به طور کامل توسط ذخایر آن پشتیبانی می‌شود.

جالب است بدانید شرکت آی فینکس به تازگی توکن XAUT را که با پشتوانه طلا کار می کند وارد بازار رمزارزها کرده است. این توکن نسبت به توکن ارزهای فیات کمتر شناخته شده و کمتر مورد معامله و استفاده قرار می گیرد. در این بخش، کلیتی از نوع کارکرد تتر و شکل آن در بازار رمزارزها را به شما عزیزان و کاربران گرامی سایت کیف پول من توضیح دادیم.

همه چیز درباره ارز دیجیتال تتر

رایج‌ترین استیبل کوین های شناخته شده، ارزهای رمزنگاری شده با پشتوانه USD مانند تتر، جمینی دلار و کوین USD تترفا هستند. گفتنی است که برخی از استیبل کوین‌ها توسط ارزهای فیات مانند یورو و برخی دیگر توسط کالاهای طلا و نقره پشتیبانی می شوند. تتر رمزارزی است که از نظر حجم بازار در حال حاضر در رتبه سوم رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال قرار دارد.

  • در نتیجه با خرید تتر در ایران، می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید و تتر خود را در مکانی امن نگهداری کنید.
  • توجه داشته باشید که اکثر کیف پول‌ها از تتر تحت شبکه ترون و اتریوم پشتیبانی می‌کنند اما نسخه اسمارت‌چینی آن را می‌توان در تراست ولت نگهداری کرد.
  • تتر یا بطور کلی استیبل کوین‌ها به عنوان یک سرمایه‌گذاری منطقی نیستند، زیرا قرار نیست ارزششان افزایش یابد.
در رمزینکس امکان خرید تتر به روش‌های معامله آسان و سفارش بازار وجود دارد. در صورت خرید به روش سفارش بازار، سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. اما در روش دیگر، تکمیل سفارش به تطابق قیمت سفارش خرید کاربر با قیمت سفارش فروش دیگر کاربران بستگی دارد. بسیاری از کاربران به جای ارزهای فیات، برای مبادلات خود از استیبل‌کوین‌ها استفاده می‌کنند.

در هر زمان، به دنبال هر نوع اطلاعات یا کمکی باشید، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشتریان تتر تماس بگیرید. در صفحه ی بازار حرفه ای که به آن هدایت شدید، گزینه USDT/IRT را پیدا کرده و یا در نوار جستجوی بالای صفحه آن را جستجو کرده و سپس آن را انتخاب کنید. در صورتی که مقدار تتر را مشخص کنید، پلتفرم به صورت اتوماتیک، موجودی تومان لازم جهت مقدار مشخص شده را نمایش می دهد.

ارزهای دیجیتال و محبوبیت و امنیت آنها باعث شده است تا صرافی‌های آنلاین بیشماری برای خرید و فروش بیت کوین وسایر آلت کوین ها وجود داشته باشد. حتی افت و خیز‌های اخیر قیمت آن هم، تاثیری در این خرید و فروش نداشته بلکه گاهاً باعث تشدید معاملات نیز شده است. حال با هم به بررسی و چگونگی خرید رمز ارزها به بهترین قیمت ، بالاترین سرعت و کمترین دردسر می پردازیم. صرافی تبدیل، پلتفرمی امن و سریع برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد است.

کاربرد تتر USDT در معاملات بازار ارزهای دیجیتال؟

خرید تتر فرآیند پیچیده‌ای ندارد و شما می‌توانید مانند سایر ارزهای دیجیتال آن را خریداری کنید. هر زمان که می‌خواهیم روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم، یک نکته رایج که بیشتر مردم را می‌ترساند، نوسانات بازار است. قیمت ارز دیجیتالی که می‌خرید تنها پس از چند ثانیه از سرمایه‌گذاری شما تغییر می‌کند. تتر در اکثر صرافی های ارز دیجیتال پذیرفته شده است و می توان از آن برای خرید آسان ارزهای دیجیتال استفاده کرد.

ظهور USDT: چگونه تتر به یک استیبل کوین واقعی تبدیل شد

با استفاده از جفت‌ ارزهای معاملاتی مبتنی بر USDT، صرافی‌ها مجبور نمی‌شوند یک بازار ویژه فیات جدید برای هر یک از ارزهای دیجیتال ایجاد کنند. همانطور که قبلاً ذکر شد، ارز دیجیتال تتر لیمیتد در گذشته به اشتباه ذخایر خود را معرفی کرد. برای چندین سال، تمایلی به به اشتراک گذاشتن اطلاعات دقیق در مورد آن ذخایر نداشت. از آنجایی که سال‌هایی زیادی از عرضه رمز ارز تتر به بازار کریپتوکارنسی‌ها می‌گذرد، توانسته انواع مختلفی از ارتباطات و مشارکت‌ها را برقرار کند. اگر کاربر 100 دلار را در ذخیره تتر واریز کند، با رعایت برابری 1 به 1 دلار، 100 توکن تتر دریافت خواهد کرد. هنگامی که کاربران توکن‌ها را برای ارز فیات بازخرید می‌کنند، سکه های تتر از بین می روند و از گردش خارج می شوند.

شما می‌توانید از طریق برنامه‌های وام‌دهی رمزنگاری، با تتر درآمد غیرفعال داشته باشید. یک گزینه این است که تتر خود را با یک پروتکل وام‌دهی غیرمتمرکز مانند Aave یاCompound سپرده گذاری کنید. این پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز یا دیفای به شما این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به ثبت نام برای یک حساب بتوانید کریپتوی خود را وام بدهید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم