خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

در ادامه نکات مهم و اساسی که قبل از خرید کابل موبایل باید به آن ها توجه کنید را آورده ایم. کابل شارژر اورجينال اپل مناسب برای دستگاه‌های اپل آیفون، آیپد، ایرپاد، اپل واچ و مگ‌سیف.می توانید با خرید کابل شارژر اصلی آیفون با کیفیتی واقعی با شرایط و سازگاری کامل با گوشی مورد نظر خود از فروشگاه ما با بهترین قیمت تهیه نمایید. طبق تجربه داتیس مارت، با بیش از 10 سال سابقه فروش و واردات لوازم جانبی موبایل، بسته بندی کابل شارژ در گذشته تاثیر زیادی در خرید کابل شارژ گوشی فروش نداشت. بلکه قیمت مناسب و عکس کابل شارژ منطبق با عکس بسته بندی اورجینال، بیشترین تاثیر را داشت.

کابل type-c اصلی 1.2 متری برای فست شارژر گوشی Samsung Galaxy S8

دلیل تولید این سیم شارژرها کاربرد بهینه و کاربری آسان‌تر بود زیرا کاربران می‌توانستند از هر طرف کابل را به پورت گوشی خود متصل کنند. در بسیاری از مناطق شما به خرید عمده کابل گوشی با بسته بندی و طراحی ویژه نیاز دارید. هر چه بسته بندی شما از نظر بصری زیباتر باشد، فروش بیشتری در کابل شارژر خواهید داشت، فارغ از اینکه قیمت عمده سیم شارژر گران باشد یا ارزان. خرید عمده کابل شارژر برای همکاران تهران و شهرستان با قیمت ارزان و کیفیت بالا فراهم شده است. کابل شارژر موبایل معمولی، معمولا متراژی بین ۹۰-۱۴۰ سانتی متر دارند و جزء پر فروش ترین کابل ها هستند.

کابل میکرو یو اس بی فست شارژ Verity CB3133A 1m

رابط لایتنینگ نیز همانند تایپسی کاملا برگشت‌پذیر است، به این معنی که مهم نیست که کانکتور در هنگام اتصال آن به پورت لایتنینگ به کدام سمت رو به جلو باشد. امروزه در اسپیکرها، هدفون‌ها، ایرپادها و بسیار دستگاه‌های دیجیتال دیگر به جز گوشی‌ها و تبلت‌ها از این نوع درگاه استفاده شده است. گفتتنی است بخش اعظم استفاده از درگاه لایتنینگ هم در تولید کابل شارژر آیفون بکار گرفته می‌شود.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone فروشگاه باتری اورجینال

همانطور که از نام آن پیداست، نسبت به USB معمولی کوچکتر است اما در مقایسه با جانشین آن بزرگتر است. با این حال، هنگام خرید کابل USB، اگر قصد دارید گوشی خود را با سرعت بسیار بالا شارژ کنید، نباید کابل خیلی بلند بخرید. این به این دلیل است که به طور تجربی ثابت شده است که کابل‌های USB بلند در مقایسه با کابل‌های با طول کوتاه‌تر به طور متوسط زمان بیشتری برای شارژ باتری نیاز دارند. اگر فقط قصد دارید از کابل برای انتقال داده استفاده کنید، مطمئناً می توانید یک کابل بسیار طولانی بخرید. در غیر این صورت، یک کابل USB با اندازه متوسط چیزی است که باید پول خود را روی آن سرمایه گذاری کنید.

کابل type-c اصلی 1.2 متری برای فست شارژر گوشی Samsung Galaxy S10 Plus

امروزه درگاه تایپ سی به استاندارد جدیدی برای دستگاه‌های تلفن همراه تبدیل شده است و در ساخت اکثر کابل شارژر سامسونگ از این درگاه تایپ سی استفاده شده است. خرید کابل شارژ تقلبی برای گوشی های سامسونگ و آیفون منجر به مشکلات متعدد مانند خراب شدن ای سی شارژ گوشی، فرسوده شدن باتری و حتی آتش سوزی می شود. نمونه های تقلبی کابل تایپ سی، تایپ بی و کابل میکرو یو اس بی به شدت زیاد شده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم