دانلود افترافکت 2021 Adobe After Effects 2021 v18 1 0.38 Win Mac

برای Premiere Pro شما فیلم های زیادی را مرتب می کنید ، آنها را به یک جدول زمانی اضافه می کنید و آنها را به بیت های کوچک برش می دهید تا محتوای طولانی فرم داشته شرکت گرافیکی باشید. اسکریپت ها و برنامه های افزودنی آنچه در After Effects موجود است را می گیرند و خودکار می کنند. با این حال ، آنها فقط می توانند آنچه را که از قبل در After Effects موجود است ، به طور خودکار انجام دهند ، بنابراین توانایی های بیشتری نسبت به آنچه که Adobe به شما داده است ، به شما نمی دهند. صفحه جدول زمانی در After Effects ساخته شده است تا به شما امکان می دهد محتوا را به صورت عمودی روی هم قرار دهید و با لایه های بالا و پایین تعامل داشته باشید. پس به صورت مختصر یک توضیح کلی در مورد ابزارها و محیط نرم افزار ارائه می دهم.

شایدشما با افتر افکت تازه کار هستید و می خواهید بدانید که این ابزار چه کاری می تواند انجام دهد. بعضی ها ترجیح می دهند از لوگو موشن آماده استفاده کنند که این کار اصلا حرفه ای از آب در نمی آید. چون هر لوگوی اصولی خصوصیات مختص به خودش را دارد که بر اساس آن و موضوع بیزینس باید متحرک و موشن شود. و بهترین پیشنهاد، ساخت لوگو موشن با کیفیت و منحصر به فرد برای هر لوگو است. پلاگین ها در اصل افزونه ها یا نرم افزار های جانبی کوچکی هستند که روی افترافکت نصب می شوند و یک کارایی جدید به حیطۀ کاری نرم افزار اضافه می کنند. پلاگین ها به مجموعه فعالیتهایی اضافی گفته می شود که نرم افزار به تنهایی قابلیت ایجاد آنها را ندارد و نیاز هست تا با کمک نرم افزار های دیگر و تیمی از طراحان و برنامه نویسان متبحر ساخته شوند.

کاربران با کمک فناوری پرده سبز که در این صنعت از آن با عنوان کروماکی یاد می شود، می توانند جلوه های ویژه ای نظیر آتش، دود، انفجار، ردگیری صحنه و جایگزینی تصویر پس زمینه را به ویدیوهای خود اضافه کنند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و امکانات نرم افزار افتر افکت، به توضیح برخی از مواردی که پیشتر صرفا به صورت گزینه ای مطرح شدند، می پردازیم. افترافکت چیست و چه قابلیت هایی دارد؟ با شناخت کارکردها و ویژگی های مهم افترافکت می توان با استفاده از این نرم افزار کاربردی کارهای گرافیکی زیادی را با کیفیت بالا انجام داد که شامل موارد زیر است.

ساخت ترکیب های گوناگون یا کامپوزیت :

اگرچه این دو صنعت در چند زمینه با هم مخلوط شده و با یکدیگر همپوشانی دارند ، اما در روند کار متفاوت هستند. After Effects به دلیل قابلیت پذیری آن شناخته می شود و کارهای ایجاد شده با استفاده از این برنامه در همه جا وجود دارد. ممکن است برخی از مثالهای زیر را تشخیص دهید ، اما متوجه نشده اید که آنها با استفاده از After Effects یا حتی نحوه ایجاد آنها ایجاد شده اند. © 2021 دیلاین گرافیک | تمامی حقوق این وبسایت برای مجموعه دیلاین گرافیک محفوظ است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت. 4 سال با تحقیق گسترده مسیر تخصص و کسب درآمد در شاخه هنر را پیدا کردم و تصمیم گرفتم آن را در وب سایت دیلاین به اشتراک بگذارم. در طی چند سال اخیر که در بازار گرافیک در ایران فعالیت کردم متوجه ۲مشکل بزرگ در هنرمندان و دیزاینر های ایرانی شدم.

تری دی مکس در نورپردازی

بیایید وارد کارهایی شویم که After Effects می تواند انجام دهد و در واقع آنچه در آن چندان عالی نیست. این برنامه بسیار عمیق است و موارد استفاده به قدری زیاد است که ممکن است همه آنها را ثبت نکنیم. اما ، اگر تازه وارد افتر افکت هستید ، این مقاله به شما درک بنیادی و اساسی از توانایی آن می دهد. یک لوگو هرچند هم حرفه ای و تاثیرگذار طراحی شده باشد باز برای بیشتر ماندگار شدن در ذهن به حرکات خلاقانه تری نیاز دارد. یک لوگوی ثابت برای مخاطب نمی تواند به خوبیِ یک لوگو موشن احساسات را بر انگیزد و موضوع و حس بیزینس را در زمان کم به مخاطب منتقل کند و ذهنیتی مطلوب به جای بگذارد. برای ذخیره کردن یک پریست در افترافکت، ابتدا افکتها، اکسپرشن و حرکاتی که مخواهید ذخیره کنید را روی یک لایه ایجاد کنید و بعد از انتخاب لایۀ مورد نظر، به منوی Window بروید و روی گزینۀ Save Anime Preset کلیک کنید.

  • افتر افکت ابزار دیجیتالی ارائه می دهد که به شما کمک می کند خواص مختلف را دستکاری و ویرایش کنید.
  • شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که افتر افکت چه تفاوتی با نرم افزار پریمیر دارد.
  • چرا که تمامی ابزارک های لازم برای تدوین ویدیو و صدای آن را دارد .
به جامعه میلیونی دانشجویان فرادرس بپیوندید و به بیش از ۲۰,۰۰۰ ساعت آموزش در حوزه‌های گوناگون دسترسی داشته باشید. شدم و با توجه به فن بیان قوی شما تا افترافکت مقدماتی شما هم پیش اومدم. برخی آنتی ویروس ها از ایجاد تغییرات در فایل Hostویندوز جلوگیری میکنند، به همین علت برای اجرای این فایل باید آنتی ویرس غیرفعالشود. به روی آیکون نرم‌افزار در دسکتاپ یا در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید. به روی آیکون نرم‌افزار در دسکتاپ یا در منوی استارت کلیک راست کرده و روی گزینه Open File Location کلیک کنید.

چرا که استفاده از ۲ نرم افزار در کنار هم به شما قدرتی فوق العاده برای خلق آثار حرفه ای می بخشد. اگر به دنبال آموزش پروژه محور پریمیر به صورت رایگان و حرفغه ای می باشید پیشنهاد میکنیم مقاله آموزشی آموزش پروژه محور پریمیر آموزشگاه فنی حرفه ای آریا تهران رو مطالعه کنید. از آنجا که هر دو را می توان به گونه ای دستکاری کرد که مناسب شما باشد، این برنامه ها واقعاً بهترین خدمات را به کاربر ارائه می دهند. جایی که اسکریپت ها و برنامه های افزودنی عمدتاً متفاوت هستند در رابط کاربری آنها است. اسکریپت ها بسیار اساسی باقی می مانند و فقط از عناصر UI که بطور طبیعی در After Effects موجود هستند استفاده می کنند.

اما یکی از مشخصات همیشگی نرم افزارهای شرکت ادوبی نیز در این نرم افزار از یاد نرفته و آن امکان استفاده کاربران کاربران حرفه ای و مبتدی است که هرکدام می توانند با توجه به نیاز و دانش خود از امکانات نرم افزار بهره مند شوند. یکی از آموزشگاه های معتبر در زمینه برگزاری دوره های آموزشی افترافکت آموزشگاه آرمان است که در دوره آموزشی تدوین و ساخت تیزر تبلیغاتی، نرم افزار افترافکت و همچنین آموزش پیریمیر نیز در اختیار هنرآموزان قرار داده می شود. موسسه آموزش عالی ارمان علاوه بر آموزش تدوین به برگزاری دوره های آموزش عکاسی نیز می پردازد. با شرکت در این دوره ها و صرف هزینه ای مناسب می توان برای ورود به بازار کار و رسیدن به درآمدی مناسب گام مهمی برداشت. در این مقاله سعی کردیم به سوالاتی مانند افترافکت چیستف چه قابلیت ها و ویژگی هایی دارد پاسخ دهیم.

۱۷ ساعت آموزش فارسی صفر تا صد نرم افزار افتر افکت سی سی از آشنایی مقدماتی تا تدوین و جلوه های ویژه و پویا نمایی و ساخت یک اثر هنری کامل . مثال های جامعی که پیشتر در خلق تصاویر غیر رئال و تخیلی عنوان شد، همگی از ابتکاراتی بود که نرم افزار افتر افکت در زمینه ساخت جلوه های ویژه قادر به اجرا می باشد. لذا همانطور که احتمالا در بسیاری از فیلم های اکشن و تخیلی مشاهده کرده اید و همانطور که مثال های عنوان شده توضیح دادند، این نرم افزار جلوه های بصری بی شماری را در اختیار کاربران می دهد.

دانلود افترافکت 2021 Adobe After Effects 2021 v18 1 0.38 Win Mac

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم