درب آکاردئونی ️ لیست قیمت 1 بهمن 1401 سریع ترین زمان اقساطی مرکز آهن-فورژ مدرن

به همین دلیل است که ما تصمیم گرفته‌ایم به یک عامل استرس‌زای بزرگ رسیدگی کنیم و وزن تفکر به امنیت درب ورودی را از روی دوش شما برداریم. «حمله به خانه» و «آسیب به خانه» معمولاً موضوعاتی هستند که افراد سعی می‌کنند منطقی به آن‌ها نگاه کنند و در نظر بگیرند که این امکان در حد صفر است؛ اما متأسفانه خیلی نمی‌توانند موفق باشند. با این حال، ما این تحقیق را انجام داده‌ایم و می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که درب‌های فرفورژه امن‌ترین راه‌های ورودی هستند. با این اوصاف، بیایید به پنج دلیلی که چرا درب‌های فرفورژه ایمن‌تر از درب‌های چوبی سنتی هستند، بپردازیم. یکی دیگر از انواع درب حیاط، درب‌هایی هستند که از جنس فایبرگلاس ساخته می‌شوند. برای نصب آن‌ها نیاز به تجهیزات خاص و پیچیده نیست و در مدت‌زمان کمی نصب می‌شوند.

درب فلزی ⭐️ قیمت آبان 1401 + امکان پرداخت اقساطی ⭐️ بازدید رایگان حفاظ دات کام-فورژ مدرن

در تیم تولیدی آنلاین حفاظ با امکان تولید ماهانه 4500 متر از حفاظ های متفاوت وجود دارد. از ویژگی های دیگر این گروه صنعتی توانایی ارسال به اقصی نقاط کشور می باشد. ما با تلاش شبانه روی در پی فراهم کردن خواسته های شما به بهترین نحو هستیم. رنگ کوره ای یا الکترواستاتیک نسبت به رنگ روغنی مقاوم تر است و باتوجه به تناسب کیفیت و قیمت گزینه بهتری است.

ساخت درب لوکس و شیک

درب های آهنی و درب فلزی آهن حفاظ پس از درب های فرفورژه یکی از پرکاربردترین ها در ساخت و ساز می باشد. این درب ها به صورت پروفیل فولادی با قطعات فرفورژه جوشکاری شده تولید و به فروش می رسند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد درب های فرفورژه اندازه و زیبایی آنهاست.

نحوه ساخت درب ریلی فلزی به صورت کاملا مفصل در صفحه درب آکاردئونی پرداخته شده است که می توانید از طریق این لینک به آن دسترسی داشته باشید. درب های فلزی ریلی در بعضی مکان ها بسیار کار آمد هستند مانند برخی درب های فلزی پارکینگ یا ورودی کارخانه ها. جدیدترین درب فلزی حیاط در بازار امروز درب فلزی مدرن و درب های فلزی CNC می باشد که در قسمت تصاویر و نمونه کارهای درب فلزی می توانید مشاهده کنید. درب های فلزی با توجه به وزن و تراکم نرده و گل هایی که به کار برده می شود ممکن است بسیار متغیر باشد.

  • مدل فرفورژه برای ساختمان یا حیاط یا پارکینگ و همینطور ورودی ویلا و باغ خیلی استفاده دارد.
  • این نوع از درب فلزی پر از نقش‌های ریز، گل‌های فرفورژه و ریزه‌کاری است.
  • ترکیب دو رنگ طلایی و مشکی، به این درب جذابیت خاصی بخشیده است.
طراحی بخش‌های داخلی و خارجی ساختمان نیازمند تغییرات اساسی است. طراحان با مراجعه به کارخانه‌های تولیدی درب، درب‌هایی با اندازه و نیازهای مورد نظر خود سفارش می‌دهند. پیمانکاران یکی از طرفداران پر و پا قرص سفارش درب به کارخانه‌های تولید درب هستند.

چرا که در صورت بروز حادثه، احتمالاً یا غیرقابل جبران خواهد بود، و یا اینکه جبران آن بسیار سخت است. امروزه از سویی با افزایش شهرنشینی، گسترش آپارتمان ها و زندگی در آن‌ها را شاهد هستیم. اهالی یک منطقه و محله دیگر مانند سابق یکدیگر را نمی شناسند و همین امر نرخ سرقت ها را هم افزایش داده است. از سوی دیگر، علیرغم ظهور و وجود تکنولوژی ها و ابزار امنیتی مختلف، همچنان روش‌های سنتی تر مرسوم هستند و کارایی خود را هم کماکان حفظ کرده اند. یکی از دلایل این امر را می توان تفاوت نرخ قیمت ابزار حفاظتی سنتی‌تر و تکنولوژی‌های روز و مدرن دانست.

این اولین بار توسط کاخ Le Petit، یکی از مشهورترین موزه های فرانسه مورد استفاده قرار گرفت. به دلیل زیبایی این در و زیبایی آن در هر ساختمانی، عاشقان زیادی در سراسر دنیا درخواست این در را کرده اند. بهترین درب و پنجره های فلزی و درب فلزی فلز سازه صرف نظر از مدل و نوع باید توسط تولید کننده ای معتبر و با تجربه ساخته شود و خدمات و کیفیت درب های فلزی از هر لحاظ پشتیبانی شود. صنایع فلزی ایمن سازی با بیش از بیست سال تجربه در ساخت بهترین درب و پنجره های فلزی این اطمینان را به شما می دهد که تمامی سازه های این مجموعه از بهترین متریال و پروفیل های موجود در بازار طراحی و ساخته شوند. برای رنگ آمیزی درب پارکینگ و دروازه آهنی بهتر است از درب آهنی آپارتمان رعدجوش پتینه طلایی، مسی یا نقره ای استفاده کنید. پتینه قطعات چدنی و فرفورژه زیبایی و جذابیت درب های پارکینگ و خانه های فلزی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

  • بنابراین، حتی اگر طراحی و جنس درهای آهنی شما برجسته باشد و همچنان در خانه شما چشمگیر به نظر برسد، به اندازه یک سفارشی چشم نواز نخواهد بود.
  • همانطور که در بالا اشاره شد دلایل گوناگونی برای انتخاب این دسته در ها وجود دارد.
  • که درب آهنی به عنوان اولین بخشی از ساختمان به شمار می آید که تنها با دیدن آن می توان شکل کلی ساختمان را حدس زد.
  • آهنگری آهن کاری بسیار پرزحمت و دشوار است، بنابراین دربی به سختی طراحی شد و به خوبی به پایان رسید.
  • امکان تولید درب فلزی به صورت ترکیبی با متریال های دیگر مانند شیشه زیبایی درب ها را افزایش می دهد.
  • مدل های درب فلزی ورودی ساختمان در تمام طول سال شرایط جوی مختلفی را تجربه می‌کنند.

یک نکته جالب در مورد تولید محصولات تقلبی وجود دارد؛ اگر به مدل های مختلف این محصول نگاهی بیندازید و آنها را در کنار هم قرار دهید، متوجه می شوید که تمامی محصولات از طراحی منحصر به فرد و یکپارچه ای بهره می برند. حرف S انگلیسی با اندازه های مختلف ترکیب شده تا طرح های پیچیده و جذابی را ایجاد کند. به همین دلیل دروازه های فرفورژه و درب حیاط آهنگری حفاظ مارکت و تکنولوژی تولید آنها هزینه کمتری دارد. در این مقاله از انواع درب پارکینگ از نظر نوع و عملکرد صحبت می کنیم و در قسمت اول به طور مختصر به شرح انواع درب پارکینگ می پردازیم. اگر مصمم به انتخاب درب ورودی پارکینگ هستید، مطالعه این مقاله درب فلزی حیاط آهن سازه فلز قبل از مراجعه به مرکز خرید درب پارکینگ می تواند کار شما را آسان کرده و انتخاب شما را ایمن تر کند.

تولید کننده انواع درب فلزی حیاط و درب ورودی ساختمان

درب آکاردئونی ️ لیست قیمت 1 بهمن 1401 سریع ترین زمان اقساطی مرکز آهن-فورژ مدرن

از محافظ آهنی مختلفی جهت حفاظت منازل ، حفاظت ورودی پارکینگ ، حفاظ درب کارگاه ها ، حفاظ درب آسانسور ، حفاظت ورودی مراکز تجاری، حفاظت پله های برقی، می توان به درب های اکاردئونی یا حفاظ اکاردئونی اشاره کرد. حفاظ آکاردئونی محصولی ضدسرقت خاص به دلیل اینکه بعداز بسته شدن اکاردئون حجم بسیار کمی را از محیط اشغال میکند و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. برای این کار ابتدا یک بررسی از محیط صورت می گیرد تا سایز و ابعاد و ارتفاع درب را مشخص کنند. سپس درب در انواع مختلف که مد نظر مشتری است تولید و عرضه می شود برای انتخاب درب می توانید از افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند کمک بگیرید تا بهترین درب را بسته به کاربری آن برایتان تهیه کنند. حفاظ آهنی درب آپارتمان در کرج برای ساختمان های بزرگ و برای ایجاد امنیت بیشتر در زمان هایی که نیاز به رفت و آمد نیست ساخته می شود.

معایب حفاظ آکاردئونی نسبت به درب ضد سرقت

انواع حفاظ آکاردئونی معمولاً با پروژه ها و اتصالات با کیفیت و مرغوب به یکدیگر متصل می شوند تا در طولانی مدت دوام خود را حفظ کنند. در این بخش به بررسی چند مدل پر طرفدار از درب های آکاردئونی فلزی می‌ پردازیم تا به شکل بهتری با این محصول پر کاربرد آشنا شوید. استفاده کردن از درب آکاردئونی موجب می ‌شود تا سارقین از اقدام به سرقت تا حد زیادی منصرف شوند. چرا که باز کردن این درب ها کاری بسیار سخت و زمان ‌بر بوده و سر و صدای زیادی ایجاد می ‌کند. از آنجا که درب‌ های آکاردئونی به راحتی در چهارچوب نصب می شود و در هنگام باز بودن فضای زیادی را اشغال نمی کند، جزء پرطرفدارترین نوع درب های محافظ است که برای تمامی فضاها کاربرد دارد. اگر در شهر قزوین زندگی می کنید، میتوانید با توجه به فضای داخلی، محیط راه پله و معماری بنا، بهترین طرح درب آکاردیونی را انتخاب کنید.

حفاظ اکاردئونی درب آپارتمان چه کاربردی دارد ؟

درب آهنی یکی از بهترین انتخاب هاست و برای درب ساختمان، درب پارکینگ، درب حیاط و … درب های فلزی انواع مختلفی دارند مانند دو لنگه، تک لنگه و … طراحی دروازه کارخانه جذاب است و می تواند به زیبایی کارخانه شما بیفزاید.

در حیاط فرفورژه سفارشی چیست؟

بصورت معمول درب های آکاردئونی را بر حسب متر مربع قیمت گزاری می نماییم، بصورتی که هر چه طرح سنگین تر و لوکس تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. پس از اندازه‌گیری و آماده‌سازی پروفیل حفاظ آکاردئونی مطابق با اندازه‌ها، نوبت به جوش دادن درب است که معمولا در محل انجام می‌شود. درب آکاردئونی بدلیل تاشو بودن،پس از جمع شدن جای بسیار کمی را اشغال می کند و این به معنای بهینه سازی فضا می باشد .

  • درب آکاردئونی ساخته شده در شرکت آهن سازه با استفاده از با کیفیت ترین تسمه های تهران با ابعاد 5 در 20 و کلاف دور تشکیل شده از قوطی 30 در 50 و در طرح تمام گل 30 در 60 میباشد.
  • اما آیا روشی برای بهینه سازی قیمت تمام شده درب آهنی آکاردئونی وجود دارد؟ پاسخ این سوال بله است.
  • دربهای آکاردئونی، جایگزین خوبی برای دربهای ریموت دار پارکینگ هستند؛ زیرا سنگینی دربهای ریموتی را ندارند و فضای زیادی را نیز اشغال نمی کنند.
  • در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی محکم در خانه شما به منزله این است که نگهبانی را در جلو درب به نگهبانی گذاشته اید.
  • در نتیجه تمام مواد به کار رفته و روشهای انجام شده برای ساخت درب ها کنترل می شود و از مواد استاندارد برای این کار استفاده خواهد شد.

جوشکاری عبارت است از اتصال دو قطعه فلزی یا غیرفلزی با یک ماده میانی یا با حرارت دادن دو قسمت بدون هیچ ماده واسطه ای. حداکثر تعداد نقاط جوش در اتصال دو قطعه مورد نظر به یکدیگر چهار نقطه می باشد. که برای رسیدن به حداقل مقاومت لازم، هر نقطه اتصال درب فلزی باید از دو طرف جوش داده شود.

درب پارکینگ فرفورژه

حفاظ آکاردئونی سه گل دوبل پرچ مخفی بصورت حفاظ دو جداره ( یعنی با چهارچوب مقاوم تر و چهار ردیف تسمه عمودی ساخته شده است ) که از لحاظ ایمنی در سطوح بالایی قرار گرفته و همچنین زیبایی را با پوشش سه ردیف لوزی در خود نگه داشته است. حفاظ آکاردئونی آهنی ( فلزی ) از جمله باکیفیت ترین و پرفروش ترین محصولاتی است که با قیمت مناسب و به صورت مستقیم می توان آن را خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. با توجه به اینکه محصولات حفاظتی مختلف برای حفاظت از ساختمان ها تولید شده است اما از محبوبیت و کاربری بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

لیست قیمت درب آهنی درب فلزی ویلایی درب حیاط-فورژ مدرن

اگر درب‌های آهنی را با نکات امنیتی که در بالا توضیح داده شد ترکیب کنید، دیگر خیالتان راحت باشد و مطمئن باشید که از خانواده خود محافظت می‌کنید. برخلاف درب‌های چوبی که با گذشت زمان خراب می‌شوند، آهن فرفورژه دارای تحمل بالاتری است که باعث می‌شود برای مدت‌زمان طولانی‌تری با حداقل تعمیر و نگهداری بهتر به نظر برسد. برای کسانی که مشکل موریانه در ملک خود داشته‌اند، آهن به‌عنوان هدف این حشرات قرار نمی‌گیرد.

لولای درب نیز یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب درب ورودی فلزی است. لولای باکیفیت و مناسب باید در برابر ضربه و برش مقاوم باشد و علاوه‌بر این‌ها بتواند وزن بالایی را هم تحمل کند. شکستن درب فرفورژه توسط مزاحمان ناخواسته می تواند سخت‌تر باشد. ظرافت و جذابیت آن ها همچنین نشان می دهد که خانه شما به احتمال زیاد دارای یک سیستم امنیتی است.

این درب حفاظ آهنی حداقل بر ۳ و حداکثر ۶ یا ۸ قسمت می شوند.علاوه بر اینکه در تقسیم بندی اتاق می توان از آنها استفاده کرد؛ برای استفاده در درب کمد نیز مفید است. اگر از طرح های پیچیده تری استفاده کنید به طبع هزینه ساخت حفاظ درب بیشتر خواهد شد زیرا از آهن بیشتری برای ساخت و همچنین مدت زمات بیشتری برای طرح شما صرف شده است. 3- دقت کنید اتصالات درب آکاردئونی موردنظر، کاملاً سالم و مرغوب باشد. چرا که اتصالات جزء مهم‌ترین قطعات درب خواهند بود و در صورت ناکارآمدی آن‌ها، درب آکاردئونی قابل‌استفاده نخواهد بود.

به محافظ آکاردئونی آپارتمانی نیاز دارید؟

همان‌طور که گفتیم تنوع در طرح و رنگ یکی از ویژگی‌های این نوع درب است. درب الیزه و درب فلزی حیاط آهن سازه فلز توسط طراحان فرانسوی در سال 1900 ساخته شد و زیباترین در در جهان است و برای کاخ پتی یکی از موزه های معروف فرانسه استفاده می شد. این درب به دلیل زیبایی و لوکس بودن که به ساخت هر ساختمانی اضافه می کند، مورد توجه بسیاری از علاقه مندان در سراسر جهان است. صنایع فلزی درب آهنی حیاط دیجی صنعت آن را مطابق با استانداردهای روز فولاد دنیا طراحی و بومی سازی کرده است تا مشتری مداری و پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. با گذشت بیش از یک قرن از طراحی اصلی خود، این درب همچنان به عنوان یک جواهر درخشان در میان سایر درها برجسته است. شرکت بزرگمهر با سابقه طولانی در زمینه تولید انواع درب گزینه مناسب برای خرید درب های فلزی مانند درب حیاط می باشد.

درباره ما

درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می خرید حفاظ اکارئونی توانید انتخاب کنید. که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند ، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. دلیل این نامگذاری هم احتمالاً همانطور که گفته شد ، الهام گرفته از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد. همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است.

با توجه به مفاهیم بالا و اهمیت رنگ، اصولی‌ترین و بهترین روش رنگ آمیزی درب فلزی، درب حیاط،درب پارکینگو درب ریلیاستفاده از رنگ کوره‌ای الکترو استاتیک می‌باشد. همچنین زیبایی و ظاهر درب ماندگار بوده و همیشه درب ورودی جلوه شیک و زیبای خود را حفظ می نماید. در مورد آخرین جنبه نیز باید گفت که در صورت استفاده از روکش ضد زنگ مانند رزین های پلی اورتان بر روی درب فلزی ورودی پارکینگ و درب آهنی حیاط دیجی صنعت، در هر شرایط آب و هوایی به خوبی و سال ها ادامه خواهد داشت.

سیستم باز و بسته شدن حفاظ اکاردئونی دو لنگه تفاوت زیادی با تک لنگه دارد. در این سازه درب اکاردئونی به دو لنگه مساوی یا نامساوی تقسیم شده و از طرفین باز و بسته می شود. به طور معمول از حفاظ درب دو لنگ بر روی درب های بزرگتر استفاده می شود.

در صورتی که نگران روشن بودن آن هستید، می توانید نمونه های تیره تر مانند بادمجانی و یا سبز تیره را مورد استفاده قرار دهید. درب فلزی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده برای درب ساختمان ، درب پارکینگ ، درب حیاط و … دارد که با توجه به محل مورد استفاده ، مناسب ترین درب فلزی مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از استفاده های درب فلزی ، استفاده از آن به عنوان درب ورودی کارخانه می باشد. طرح درب ورودی کارخانه در صورتی که جذاب باشد و می تواند به زیبایی کارخانه شما بیفزاید.

همان‌طور که گفته شد این درب‌ها از لحاظ طرح و رنگ متنوع هستند؛ بنابراین می‌توانید طرح و رنگ این درب‌ها را متناسب با نمای خارجی ساختمان خود انتخاب کرده و بر زیبایی ساختمان بیفزایید. ذکر این نکته ضروری می باشد که پیش از انتخاب مدل درب، می بایست سبک طراحی ساختمان خود را تعیین نمایید و متناسب با آن درب ورودی خود را انتخاب نمایید. زیرا زیباترین طرح درب اگر با ساختمان شما همخوانی نداشته باشد نه تنها به ظاهر خانه شما کمک نمی کند بلکه به آن ضربه خواهد زد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم