راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور

راهنمای راه اندازی دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور به گونه ای طراحی و انتخاب می شوند که تمام یا بخشی از برق مصرفی را مطابق با نوع سیستم تولید کنند. در هر صورت با قطع انرژی اولیه دیزل ژنراتور.

مرتب می شود و پس از تولید ولتاژ و گرمایش، خروجی ژنراتور به خریدار مربوط می شود و در هر ثانیه که انرژی اولیه روشن می شود، انرژی ژنراتور کاهش می یابد و انرژی اولیه به خریدار می رسد و در نهایت ژنراتور می شود. خاموش شد

 

روش صحیح راه اندازی دیزل ژنراتور

عملکرد صحیح دیزل ژنراتور احتمالاً یکی از ضروری ترین مسائل از نظر اثربخشی و کارایی و بهبود طول عمر کارخانه های دیزل می باشد. به عنوان مثال، چه وضعیت دیزل ژنراتور فقط درجه نباشد، ارتعاشات تأثیر نامطلوبی بر کارایی سیستم خواهند داشت و به طور منظم طول عمر عناصر قرار داده شده بر روی شاسی را کاهش می دهند، به این دلیل که پنل مدیریت و فرمان دیزل ژنراتور یا بخاری. تحویل داده خواهد شد.

 

محل نصب دیزل ژنراتور:

محل نصب موتور باید طوری طراحی شود که سرویس دهی و نگهداری آن ساده باشد. برای جلوگیری از ورود ذرات، آلاینده‌ها و مواد بین‌المللی به تکنیک‌های گاز خنک‌کننده یا توربوشارژرها، باید در سراسر راه‌اندازی نگرانی وجود داشت. لوله ها و شیلنگ های هوای فشرده را زودتر از اتصال آنها کاملاً تمیز کنید.

 

اساس

برای درجه‌بندی وضعیت کارخانه‌های دیزل، الهام‌گیری باید انجام شود و توسط ویبره‌های زیر شاسی به کفپوش الهام‌بخش پیچ شود.

 

این ارتعاشات تولید شده توسط موتور دیزل را به سیستم کامل کاهش می دهد و مهم است. در نتیجه وزن سیستم و توزیع صحیح نیروهای دینامیکی در کف، راه اندازی برخی از کارخانه های گازوئیل نیاز به پایه محکمی ندارد و صرفاً محل نصب باید آسان و به گونه ای آسفالت شود که در طول کارکرد موتور گل ایجاد نمی کند. .

 

آب و هوای محلی

یکی از بهترین موقعیت ها برای قرار دادن در آسیاب های دیزل، هوای آزاد با گردش هوای آزاد است تا سیستم بیش از حد گرم نشود و انرژی موتور کاهش نیابد.

 

روش صحیح زانو زدن لوله اگزوز موتور دیزل

زاویه لوله اگزوز اگزوز بنزین از موتور دیزل ژنراتور برای رسیدن به خانه باز بسیار اتفاق می افتد. شعاع زانو احتمالاً یکی از عوامل ضروری در این موضوع است، شعاع زاویه شما باید 3 نمونه قطر لوله اگزوز دیزل ژنراتور باشد. به عنوان مثال، چه قطر لوله اگزوز شما 20 سانتی متر باشد، شعاع زانوی شما باید بین 60 تا 700 سانتی متر باشد.

 

روش صحیح سوخت گیری دیزل ژنراتور

یکی از نکات ضروری روش های سوخت رسانی به دیزل ژنراتور است و باید در نظر داشت که گازوئیل های موجود در بازار دارای آب و مواد معلق و ذرات باشند.

 

به هیچ وجه شیر گاز مخزن گاز را از نیمه پایین برای مصرف دیزل ژنراتور تنظیم نکنید. در نتیجه آب و املاح به دلیل وزنشان همیشه در پشت باک بنزین قرار دارند.

 

برای رفع این عیب، یک شیر تخلیه را در قسمت پشتی تانکر گاز قرار دهید تا هر از گاهی مخزن گاز از نمک و آب خالی شود.

 

درجه گاز موجود در وب سایت راه اندازی مخزن بنزین به هیچ وجه نباید بزرگتر از دیزل ژنراتور شما باشد زیرا باعث آسیب به موتور گازی شما می شود.

 

در صورتی که به جزئیاتی در مورد اگزوز دیزل نیاز ندارید، ممکن است با مطالعه مقاله دیزل اگزوز ژنراتور اطلاعات مفیدی به دست آورید.

 

طراحی کانال خروجی رادیاتور دیزل ژنراتور

خواه هواکشی رادیاتور دیزل ژنراتور به فضای باز امکان پذیر نباشد، باید یک کانال مناسب برای هواگیری رادیاتور تعبیه شود.

 

طراحی و راه اندازی صحیح مجرای هوای خروجی، همراه با تأثیر بر خنک کننده موتور دیزل یا ژنراتور بنزینی، علاوه بر این بر میزان صدای تولید شده توسط فن تأثیر می گذارد. باید توجه داشته باشید که از ایجاد زوایای ناگهانی به مجرای خروجی دوری کنید و علاوه بر این که آیا می توانید زاویه مجرای خروجی هوا را تغییر دهید، این تغییر زاویه باید به راحتی طراحی و انجام شود.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم