رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

رزرو آنلاین بلیط اتاق فرار از ترسناکترین اسکیپ روم تهران و کرج انیگما | allescape

سر به نیست، از جمله اتاق فرارهایی است که در آن باید به تمامی جزئیات توجه رده سنی اسکیپ روم کنید. در این بازی، حتی در هر اتاق، موسیقی ویژه و خاصی پخش می‌شود که طبق توضیحات بازی، دقیق گوش دادن به آن‌ها، شما را بهتر هدایت می‌کند و راحت‌تر می‌توانید پیش بروید. در این اتاق فرار می‌توانید میزان ترس را بین متوسط و زیاد کنترل کنید و پس از هماهنگی بازی را شروع کنید.

  • اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد.
  • بازی شبح بازارچه در شهریورماه ۱۳۹۹ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.
  • قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه.
  • در پایین صفحه ورود مشخصات، روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید.
  • یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است.

هزینه اتاق فرارهای مجموعه دالون در سال ۱۴۰۰، ۶۰ هزار تومان است. اسکیپ روم یا اتاق فرار یکی دیگر از تفریحات اضافه‌شده به مجموعه تفریحات جزیره است که در چندین مکان راه‌اندازی شده است. اتاق فرار دالان نفرین شده در کیش قدیمی ترین اسکیپ روم جزیره است که با سناریوهای جذاب و ترسناک لحظات پرهیجانی برای شما و همراهانتان ایجاد می‌کند. اتاق فرار گنجینه سرزمین گمشده واقع در پارک آبی اوشن نیز یکی دیگر از اتاق فرارهای جزیره است که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است.

رزرو اتاق فرار

این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید. ژانر کاراگاهی، پلیسی، ترسناک، معمایی از معروفترین ژانرهای اتاق فرار است که هرکدامشان می توانند تجربه متفاوتی برای شما داشته باشد. شما در مجله اتاق فرار می توانید جدیدترین اتاق فرار تهران و کرج را مشاهده و رزرو اتاق فرار خود را به آسانی انجام دهید. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید.

خدمات و امکانات مجموعه‌‌های اتاق فرار

در طراحی اتاق‌های فرار ممکن است از انواع معماها، قفل‌های مختلف، کدهای رمز، جستجوی اشیاء پنهان، و حل کردن مسائل منطقی استفاده شود. همچنین برای افزایش تجربه‌ی جذاب برای بازیکنان، اغلب از افکت‌های صوتی و بصری، دکوراسیون‌های خلاقانه و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌شود. مخاطبان اصلی اسکیپ روم ها معمولا گروه‌های دوستانه و خانوادگی هستند؛ اما امروزه این بازی به مدارس و دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ‌راه یافته است. که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. جنگ پازل شو کیش با حضور اكبر اقبالى و آرش شاهوران و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آرتین شاهوران و عسل افشاری هر شب در كنسرت هال پارك دلفينها اجرا مى‌شود.

اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. اگر شما هم به‌دنبال اتاق فرار ترسناک و هیجان‌انگیز می‌گردید، در ادامه با ما همراه باشید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم