روانشناسی بالینی چیست؟

روانشناسی بالینی چیست؟ روانشناسی بالینی یک تخصص روانشناسی است که مراقبت های مداوم و جامع بهداشت روانی و رفتاری را برای افراد و خانواده ها فراهم کرده و همچنین مشاوره با ادارات دولتی و گروه های مردمی، آموزش و نظارت و نیز آموزش بر پایه تحقیق را سایت 3m-healthtourism ارائه می دهد. روانشناسی بالینی به عنوان یک تخصص، به افراد و خانواده ها در طول زندگی و به همه پیشینه های قومی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین گروه ها و جوامع خدمات ارائه می دهد. برند سامسونگ پیشبینی کرده است که چون تقاضا برای گوشیهای تلفن همراه هوشمند در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به دلیل ارائه محصولات جدید برندهای مختلف افزایش خواهد یافت از این رو بازار تولید صفحهنمایشهای قابل استفاده در گوشیهای تلفن همراه این برند افزایش زیادی خواهد داشت. برند سامسونگ در زمینه تولید قطعات مربوط به سرورها نیز فعالیت زیادی میکند اما از آنجایی که چالشهای بازار باعث شده موجودی این محصولات در انبارهای مشتریان افزایش یابد، فروش این محصولات نه تنها در سه ماهه سوم بلکه در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی افت خواهد داشت.

به گفته مارک نیومن، مدیر بخش مدیریت و تحلیل موسسه تحقیقاتی برنستین، تولید گوشیهای هوشمند و فروش آنها برای برند سامسونگ شانس زیادی در افزایش درآمد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به همراه داشته است. SoCها در واقع همان چیپهایی هستند که در گوشیهای تلفن همراه و یا تجهیزات مختلف دیجیتالی تعبیه میشوند و باعث میشوند دستگاه مجهز به این تجهیزات قابلیت اتصال به شبکه ۵G را پیدا کند. B2B مخفف عبارت Business to Business است که در آن مشاغل و کسب و کارهای مختلف مراودههای تجاری متنوعی را انجام میدهند. در برخی از نمونههای الگوی B2B مواد اولیه تولید یک محصول در جایی خارج از کارخانه و توسط یک برند دیگر تولید میشود و در نهایت در کارخانه اصلی برای ساخت محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. این بخش تجاری از برند سامسونگ نه تنها قرار است امکانات خود در ارائه محصولات به صورت آنلاین را تا حد قابل توجهی افزایش دهد، بلکه الگوها و مدلهای خود را در بخش B2B نیز به صورت اساسی تغییر و بهبود دهد. چون در این تلویزیونها نه تنها صفحهنمایش تلویزیون بزرگتر شده است بلکه ضخامت آنها نیز کاهش یافته است و از طرفی کیفیت تصویر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

عرضه این محصولات به بازار نه تنها انقلاب بزرگی در بازار صفحههای نمایش ایجاد خواهد کرد بلکه روند تولید گوشیهای تلفن همراه را نیز دچار دگرگونی خواهد کرد. علاوه بر این برند هوآوی یکی از شرکتهایی که برخی از قطعات محصولات آن توسط سامسونگ ساخته میشود، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده است که این مسئله موجب شده تقاضا برای تولید محصولات بیشتر که برند هوآوی برای تجهیزات خود نیاز دارد، افزایش یابد. در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بخش نیمه هادی شرکت سامسونگ توانسته سود ۵٫۵۴ تریلیون وون خود را از آمد ثابت ۱۸و۸ تریلیون وون کسب کند. برند سامسونگ گفته قرار است در تولید حافظههای خود از نسل جدیدی از تکنولوژی نودهای پردازشی استفاده کند. در بخش تولید صفحهنمایشها برند سامسونگ توانسته در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به درآمدی در حدود ۷٫۳۲ تریلیون وون برسد. براساس آنچه گزارش مالی برند سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نشان میهد، به نظر میرسد این شرکت توانسته چالشهایی را که در همهگیری بیماری COVID-19 با آن مواجه شده بود، با موفقیت به پایان برساند. تصلا – اگرچه بسیاری از برندهای فعال در حوزه تولید تجهیزات برقی، دیجیتال و گوشیهای تلفن همراه به دلیل همهگیری ویروس کرونا با چالشهای اقتصادی و تولیدی بزرگی مواجه شدند، اما به نظر میرسد بازگشایی اقتصادهای بزرگ جهانی باعث افزایش تقاضا در میان کاربران این برندها شده است و محصولات سامسونگ نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

اگر به گزارشهای منتشر شده توسط برندهای تولیدکننده گوشیهای هوشمند از جمله سامسونگ دقت کنید متوجه میشوید با وجود اینکه بسیاری از این برندها حتی در شش ماهه اول سال جاری میلادی با افت فروش گوشیهای تلفن همراه مواجه شده بودند، اما در سه ماهه سوم سال به دلیل اینکه بسیاری از این شرکتها از گوشیهای پرچمدار خود رونمایی کرده و یا آنها را به بازار عرضه کردهاند، با افزایش تقاضا و فروش این دستگاهها مواجه شدند. ارائه این محصولات به بازار باعث میشود تقاضا برای چیپهای HPC و SOCS قابل استفاده در موبایلها نیز افزایش یابد. برند سامسونگ فروش قابل توجهی نیز در زمینه ارائه تلویزیونهای Ultra-large داشته است. برند سامسونگ با نگاهی به آینده، معتقد است با توجه به کاهش تقاضا برای خرید حافظههای ارزان قیمت و همچنین رقابت شدید میان برندهای مطرح دنیا برای عرضه گوشیهای پرچمدار، شاید سود این شرکت در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی کاهش یابد و بسیاری از برندها سعی کنند از الگوهای برند سامسونگ برای ارائه محصولات خود به کاربران استفاده کنند.

برند سامسونگ معتقد است در صورتی که بیماری COVID-19 ریشهکن شود، در سال ۲۰۲۱ با رشد و شکوفایی اقتصاد جهانی، به احتمال بسیار زیاد تقاضا برای خرید محصولات دیجیتالی و الکترونیکی از جمله لوازم خانگی و سایر محصولات این شرکت افزایش یابد. از طرفی از سر گیری فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیکی پس از تعطیلی به دلیل انتشار ویروس کرونا و همچنین عرضه محصولات جدید از سوی این شرکتها باعث میشود رقابت بین این شرکتها بسیار زیاد شود و بخشی از بازار به دست این شرکتها بیفتد. به طوری که به احتمال بسیار زیاد تا اوایل سال آینده میلادی صفحهنمایشهای QD خود را به بازار عرضه خواهد کرد. برند سامسونگ ادعا میکند هرچه تقاضا برای خرید گوشیهای تلفن همراه افزایش یابد، به رشد و گسترش تجارت در بخش نیمههادی این شرکت کمک خواهد کرد. اما بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید محصولات دیجیتالی و گوشیهای تلفن همراه مثل سامسونگ تلاش خود را میکنند تا بتوانند خسارتهایی را که در طول همهگیری ویروس کرونا با آن مواجه شدهاند را جبران کنند. با ظهور کرونا و افت توان مالی مردم در خرید گوشیهای گرانقیمت، بسیاری از کاربران ترجیح دادند به جای خرید گوشیهای نو، گوشیهای قدیمی خود را به واسطه خرید DRAMها ارتقاء دهند.

این شرکت اعلام کرده همه تلاش خود را برای پیشتازی در زمینه تولید چیپهای حافظه انجام خواهد داد. برند سامسونگ اعلام کرده است که در بخش صفحههای نمایش این شرکت قرار است به زودی از نمایشگرهای جدیدی که مجهز به تکنولوژی کوانتوم دات هستند رونمایی کند. صفحهنمایشهای کوانتوم یکی از بهترین صفحهنمایشهای قابل استفاده در گوشیهای تلفن همراه هستند. همچنین از آنجایی که در سه ماهه سوم سال جاری میلادی درخواست خرید چیپهای کامپیوتری برند سامسونگ که از آنها با نام HPC یاد میشود و عملکرد بسیار بالا و مطلوبی دارند، در بین کاربران بسیار زیاد بوده است، بخش تولید قطعات برند سامسونگ نیز توانسته به سود قابل توجهی دست یابد. به گفته کیم، مدیر اجرایی موسسه تحقیقاتی و امنیتی دایوا یکی از دلایلی که باعث شده برند سامسونگ بتواند در سال جاری میلادی با وجود بسیاری از مشکلات ناشی از رکورد در اقتصاد جهانی به فروش و سود خوبی دست یابد، این بوده که این شرکت سعی کرده زیرساختهای خود در فروش آنلاین را تا حد قابل توجهی ارتقاء داده و کیفیت خدمات آنلاین خود را افزایش دهد.

اما برگزاری کلاسهای آنلاین و همچنین دورکاری که یکی از ملزومات آن دسترسی به لپتاپ و کامپیوتر است باعث شده تقاضا برای خرید قطعات کامپیوتری تا حد قابل توجهی افزایش یابد. افزایش تقاضا برای خرید قطعات کامپیوتری باعث سودآوری در این بخش شده است. بنابراین افزایش فروش و سود در این بخش به این معنا نیست که فقط فروش تلویزیونهای سامسونگ در آن نقش عمده را ایفا کردهاند بلکه فروش محصولات ذکر شده نیز در درآمد این یخش تأثیر بسزایی داشته است. همچنین سامسونگ اعلام کرده در سه ماهه سوم سال جاری میلادی فروش صفحهنمایشهای این شرکت نیز افزایش قابل توجهی داشته است به نحوی که در بررسیهای انجام شده، نه تنها فروش این صفحهنمایشها در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به سه ماهه اول بسیار زیاد شده بلکه فروش این محصولات در سه ماه سوم نسبت به دو فصل گذشته افزایش چشمگیری داشته است. از طرفی تقاضای بازی های گرافیکی با توجه به ارائه پردازندههای گرافیکی و کنسولهای بازی جدید در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی افزایش قابل توجهی خواهد داشت. بخش نیمه هادی برند سامسونگ در واقع مربوط به یکی از خط تولیدهای این برند است که در زمینه تولید انواع حافظهها مثل هارد دیسکها، فلش مموریها و حافظههای SSD و همچنین انواع قطعات الکترونیکی قابل استفاده در صنایع مختلفی مثل هوا و فضا و از این دست فعالیت میکند.

انتظار میرود بخش الکترونیکی سامسونگ نیز دچار افت سود در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی شود. بخش نیمه هادی برند سامسونگ قرار است در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی اقدام به عرضه چیپهای سیستمی SoCS از نوع ۵G نانومتری کند. بر اساس گزارش مالی برند سامسونگ، این شرکت توانسته در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به درآمدی ۳۰٫۴۹ تریلیون وون با سود ۴٫۴۵ تریلیون وون از فروش گوشیهای هوشمند خود برسد. برآورد برند سامسونگ نسبت به سود خود در این سه ماهه با چیزی که در واقعیت کسب کرده است، بسیار متفاوت است. دامنه روانشناسی بالینی شامل همه سنین، تنوع متعدد و سیستم های گوناگون است و باید توجه شود که حیطه وظایف روانشناسی بالینی با روانپزشکی متفاوت است. برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی از تکنیک هایی چون با پی آر پی ، لیزر و مزوتراپی می توان استفاده نمود که بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشند.

ناحیه ای است که تشکیل شده از یکی بالشتک چربی می باشد و ساختاری مثلثی دارد، این ناحیه از دروان بلوغ در فرد ایجاد می گردد و محل رشد موهای ناحیه تناسلی می باشد. ناحیه مثلثی شکلی که از قسمت بیرونی به هایمن، و از قسمت داخل به واژن می رسد. پوشیدن شلوار و یا لباس زیر تنگ هستند یکی دیگراز عوامل مهم در تیرگی واژن می باشد. علاوه بر این در این بخش قرار است تولید حسگرها با رزولوشن بسیار بالا نیز به یکی از اولویتهای مهم آن تبدیل شود. همچنین بخش تولید قطعات برند سامسونگ نیز به دنبال سرعت بخشیدن به گسترش و رشد خود در زمینه تولید انواع HPC ها و بستن قرارداد با شرکتهای بسیار بزرگ است. برند سامسونگ از صفحهنمایشهای خود نه تنها برای تولید تلویزیونها استفاده میکند بلکه در تولید بسیاری از محصولات خود مثل مانیتورها، گوشیهای تلفن همراه هوشمند و حتی برخی از انواع لوازمخانگی خود نیز استفاده میکند. همچنین برند سامسونگ در خصوص افزایش فروش گوشیهای تلفن همراه خود به این نکته اشاره کرده است که نه تنها ارتقاء کیفیت گوشیهای هوشمند برند سامسونگ باعث ترغیب کاربران به خرید این گوشیها شده است بلکه قیمتگذاری مناسب و معقول این محصولات نسبت به امکانات و ویژگیهای آنها مثل پشتیبانی از شبکه ۵G باعث شده کاربران تمایل بیشتری برای خرید گوشیهای هوشمند این برند از خود نشان دهند.

استفاده از این تکنولوژی جدید نه تنها باعث میشود تولید با مدیریت انعطافپذیرتری رو به جلو حرکت کند بلکه به تقاضای کاربران برای خرید این محصولات در اسرع وقت و مدت زمان بسیار کوتاهی نیز پاسخ داده شود. مشاوره: امکان مشورت با سایر متخصصان و سازمان های بهداشتی و درمان رفتاری در مورد آسیب های روانی شدید، خودکشی و خشونت. درک آسیب های روانی و ملاحظات تشخیصی/ مداخله. مسائل سلامت روان در طول زندگی بر اساس درک کاملی از آسیب های روانی. بر اساس اعلام برند سامسونگ، سود خالص این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی در حدود ۵۸ درصد افزایش داشته است که در حدود ۱۰٫۵ تریلیون وون بیشتر از چیزی بوده است که کارشناسان برای درآمد و سود خالص برند سامسونگ در ماه سپتامبر برآورد کردهاند. به لطف افزایش تقاضا برای خرید گوشی موبایل های هوشمند و همچنین دستگاههای الکترونیکی که در دسته دستگاههای الکترونیکی مصرفی قرار میگیرند، سود عملیاتی سه ماهه سوم برند سامسونگ نسبت به سه ماهه قبلی یعنی فصل دوم سال ۲۰۲۰ میلادی در حدود ۵۲ درصد افزایش داشته است. گفته میشود علاوه بر اینکه افزایش تقاضا برای خرید گوشیهای هوشمند باعث افزایش سود عملیاتی در این مدت زمان شدهاند، مدیریت هزینه در شرکت سامسونگ و همچنین افزایش فروش محصولات جانبی مثل حافظه، هدفونها و به طور کلی محصولات مصرفی باعث شده سود عملیاتی این شرکت در سال جاری میلادی نسبت به سود عملیاتی آن در سال گذشته میلادی به طرز چشمگیری افزایش یابد.

یکی از دلایلی که احتمالاً باعث میشود سود شرکت سامسونگ در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ کاهش یابد این است که قیمت حافظه سرورها یا همان server memory به دلیل اعمال تغییر در موجودی انبار مشتریان کاهش یابد. اگرچه تقاضا برای خرید حافظههای موبایل و کامپیوتر مثل هاردهای SSD برند سامسونگ ثابت میماند اما به هر حال افت قیمت حافظه سرورها تأثیر مستقیمی بر روی کاهش سود برند سامسونگ خواهد داشت. بخش نیمه هادی برند سامسونگ اعلام کرده در سال ۲۰۲۱ میلادی تمرکز خود را بر روی تولید ۵G Socها قرار خواهد داد. از آنجایی که بسیاری از برندهای معتبر تولیدکننده گوشیهای تلفن همراه فعالیت خود در زمینه ارائه امکانات اتصال به شبکه ۵G را در گوشیهای تلفن همراه خود آغاز کردهاند، برند سامسونگ هم که برای اولین بار قابلیت اتصال به شبکه ۵G را روی گوشیهای گلکسی نوت ۱۰ خود عرضه کرده است، قصد دارد خدمات بیشتری را در این زمینه به کاربران خود ارائه دهد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم