ساخت، خرید وفروش دستگاهای تولید دستمال کاغذی وبسته بندی نماد صنعت ایرانیان | ایران دستمال کاغذی

تولید این محصول مورد استقبال عموم مردم دنیا قرار گرفت به طوری که در کشور خودمان همچنان دستمال کاغذی رو با کلینکس می شناسند. برای بسته بندی جعبه ای نیازمند یک دستگاه بسته بندی جعبه ای و برای بسته بندی سلفون و نایلونی ( همان سیگاری یا اقتصادی ) نیازمند یک دستگاه بسته بندی جداگانه هستید. نوآوری کلینکس در سال ۱۹۲۹ با ارائه جعبه های امروزی که با بیرون کشیدن یک دستمال کاغذی، دستمال بعدی بیرون می آید، با موفقیت و استقبال زیادی روبه رو شد. کلینکس بیشتر در بازارهای آمریکایی و آسیایی شناخته شده است. این اختراع با شماره ۸۱۰۹۴ در سازمان ثبت اسناد شهر گوپینگن واقع در نزدیکی اشتوتگارت برای همیشه به ثبت رسید.

علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده دستمال کاغذی باید عاری از بو و لکه های نامطبوع باشد. همچنین طرح و مواد بسته بندی باید خوب و استحکام لازم را داشته باشد تا هنگام بیرون کشیدن دستمال، جعبه و ظاهر آن مشکلی نداشته باشد. این خط تولید با جریان کار آسان ، راندمان تولید بالا ، محصول عالی را ارائه می دهد ، علاوه بر این ، می تواند با دستگاه بسته بندی جمع کننده حرارت تمام اتوماتیک مطابقت داشته باشد. تولید دستمال کاغذی اقتصادی – خرید و فروش ظروف یکبار مصرف کاغذی و …

دستگاه تولیددستمال کاغذی ، فول کات

به عنوان مثال برای دستمال کاغذی جعبه ای از دستگاه دستمال کاغذی جعبه ای دستگاه تولید دستمال کاغذی استفاده می شود. یکی از مهمترین محصولات مصرفی بهداشتی در جوامع امروزی، دستمال کاغذی است. دستمال کاغذی یک محصول نرم یکبار مصرف است که برای جذب رطوبت از آن استفاده میشود. برای تولید آن از خط تولید دستمال کاغذی استفاده می شود و تولید کنندگان این محصول با استفاده از دستگاه های اتوماتیک بابرق سه فاز و نیمه اتوماتیک بابرق تک فاز به تولید آن میپردازند. دستمال کاغذی انواع و موارد مصرف گوناگونی دارد از قبیل دستمال کاغذی جعبه ای (دستمال صورت) ، دستمال کاغذی حوله ای ودلسی ( توالت) ، دستمال کاغذی سفره ای و جیبی و… که با توجه به نوع کاربری مورد استفاده قرار میگیرند.

  • برای یک کارخانه تولید انواع دستمال کاغذی باید 573 میلیون را در نظر داشته باشید.
  • در ضمن این مدل دارای ﻣوﺗور ﺳروو، سیستم برنامه‌ریزی ﭘﯽ‌ال‌ﺳﯽ ﺑﺎ صفحه لمسی و صفحه‌نمایشی است که استفاده از دستگاه را آسان می‌نماید.
  • ﺳرﻋت ﺑرش اﯾن دﺳﺗﮕﺎه بسیار بالا اﺳت، ﻣدل ﺗﮏ ﮐﺎﻧﺎل تغذیه ﻗﺎدر ﺑه ﺑرش 57 قطعه در دقیقه اﺳت، ﻣدل دو ﮐﺎﻧﺎل تغذیه نیز ﻣﯽ ﺗواﻧد 150 قطعه را در دقیقه ببرد.
  • دستگاه سافت پکینگ ( پرکن و دوخت اتوماتیک) کیفیت بالای قطعات.بالابردن توان تولید و کیفیت دوخت .قابل تنظیم برای همه سایزهای تیشو .
این دستمال ها جایگزین یک بار مصرف برای دستمال های پارچه ای هستند. دستمال‌ ها یک بار مصرف که معمولاً به آن دستمال کاغذی گفته می ‌شود، معمولاً در جعبه فروخته می ‌شوند و برای تسهیل حذف مخاط از بینی، تمیز کردن سطوح و موارد دیگر استفاده می ‌شوند. توصیه مهم تولید کنندگان به سایر سرمایه گذاران این است که پول خود را در تولید محصولات و کالا های پر مصرف که محدود به زمان خاصی نیست سرمایه گذاری کنند تا سود بیش تری به دست آورند. دستمال کاغذی نیز از جمله محصولاتی است که زمان خاصی برای استفاده از آن ندارید و سرمایه گذاری در تولید آن بسیار عاقلانه است. این نوع دستمال ها علاوه بر خود کاغذ به جعبه و کارتن نیاز دارند.

ماشین تولید دستمال حوله و دلسی دو رول آیکن

دستگاه تولید ملحفه بیمارستانی.موتور سروو.قابل تنظیم ازسایز ۲۰ سانت تا ۱۲۰سانت.پرفراژ زن اتوماتیک.موتور گیربکسی.پرمصرف و پر کاربرد. دستمال کاغذی خوب از خمیر فیبر سلولزی سفید یا رنگی، بدون پرز، سوراخ و لکه ساخته شده است. چنان چه این بافت را در مقابل نور قرار دهید، خواهید دید که الیاف پراکنده می شود. دستمال کاغذی از تکه های چوب برش خورده به لایه های بسیار نازک با ابعاد مختلف ساخته می شوند. این قطعات در فرآیندی به خمیر تبدیل می شوند که حاوی فیبر، سلولز و لیگنین است.

مکان مناسب برای راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی

ساخت، خرید وفروش دستگاهای تولید دستمال کاغذی وبسته بندی نماد صنعت ایرانیان | ایران دستمال کاغذی

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم