سامانه جامع آموزشی سازمان نظام پرستاری کشور | 3m-healthtourism

پرستاری که در بخش اورژانس کار می کند با پرستاری که در بخش سرطانی و یا کودکان کار می کند از لحاظ شدت و ضعف حجم کار با هم متفاوت اند. برای کار کردن در این حیطه داشتن تحصیلات دانشگاهی در رشته پرستاری ضروری نیست و افراد حتی می توانند به صورت تجربی مراقبت از کودک و سالمند را یاد گرفته و در این زمینه خدمات رسانی کنند. این افراد همچنین می توانند به عنوان پرستار سالمند، بیمار و کودک به صورت شخصی مشغول به کار شوند. پرستاران مراقبتی افرادی هستند که برای نگهداری از سالمند یا کودک مورد استفاده قرار می گیرند. برای انجام این گونه خدمات نیازی به تحصیلات دانشگاهی نیست و افراد می توانند به صورت تجربی این کار را فرا بگیرند.

دانلود مقالات ISI درباره آموزش پرستاری + ترجمه فارسی

برخی کشورهای دنیا، مانند آلمان و دوبی شرایط بسیار خوبی برای پذیرش دانش آموختگان دوره های پرستاری فراهم کرده اند. این افراد با انجام دادن برخی مراحل اداری، و گرفتن مجوزهای مورد نیاز و حتی بدون داشتن امتیاز بالا در زبان می توانند مشغول به کار شده و درآمد کسب کنند. کسانی که تجربه مرتبط با این حوزه را دارند و به فکر مهاجرت هستند، خوب است در دوره های پرستاری شرکت، و مدرک معتبر دریافت کنند. آموزش کمک بهیاری به یادگیری و آموزش رسمی در علم بهیاری اشاره دارد. این دوره ی آموزشی شامل کارکردها و وظایف کمک بهیار هنگام مراقبت فیزیکی از بیماران می باشد. این دوره شامل آموزش ترکیبی از رشته های مختلف است که هم بازگشت سلامت بیمار را تسریع می کند و هم به حفظ سلامت او کمک می کند.

مقالات نشریه آموزش پرستاری، دوره 11، شماره 4

در بهترین مجله خبری توریسم سلامت کمک پرستاری، تمام سرفصل هایی که یک کمک پرستار در حین کار خود با آنها برخورد می کند، آموزش داده می شود. این مهم ترین ویژگی است که یک دوره آموزشی کمک پرستاری باید داشته باشد. علاوه بر کامل بودن مباحث، بالا بودن کیفیت آموزش نیز در جای خود اهمیت دارد.

انواع مختلف پرستاری کدامند؟

شخصیت درست افراد فرایندی پیچیده است که نیاز به تجربه و زمان کافی است. هر فردی ویژگی های خاص خود را دارد و افرادی هم که تیپ شخصیتی مشابهی دارند در بسیاری از موارد با هم متفاوت عمل خواهند کرد. در استرالیا در 5 سال گذشته میزان استخدام این شغل رشد ۲۷.۴ درصدی داشته و رشد بسیار سریعتری برای آن پیشبینی می شود. برای بدست آوردن پست های مهم در پرستاری رایج مانند سرپرستار شدن و یا پرستار بخش ویژه شدن فرد باید تجربه خوبی در این زمینه داشته باشد. پرستار باید بتواند از تجهیزات و دستگاه های پزشکی به شکلی موثر استفاده کند.

  • یک دستیار کنار دندانپزشک که از مهارت بالایی برخوردار است، عضو بسیار مهمی در تیم دندانپزشکی تلقی می شود.
  • بیمارستان بانک ملی حامی مالی این طرح می باشد و هیچگونه هزینه‌ای به بیمار تحمیل نشده است؛ در انتخاب آزمودنی هیچگونه تهدید و اغوا، اطلاعات نادرست و یا اجبار به‌کار نرفته است؛ رضایت‌نامه آگاهانه شامل اطلاعات کامل از بیمارگرفته شده است.
  • دوره آموزشی کمک پرستاریمناسب برای کلیه علاقه مندان ، اساتید، مربیان و … است.
  • با داشتن مدرک دوره های بهیاری به یک پرستار عملی دارای مجوز تبدیل می شوید.
در سال های اخیر، رهبران وزارت بهداشت طرح هایی را برای رفع کمبود پرستار و کمک پرستار در مراکز درمانی ارائه کرده اند. بر اساس این طرح، دوره های کمک پرستاری توسط موسسات وابسته به وزارت بهداشت برگزار شد. هزاران دستیار پرستار در بیمارستان ها، مراکز درمانی و بخش های اورژانس در این دوره ها به کار گرفته شده اند. مدرک کمک پرستاری ارائه شده توسط این موسسه، همونطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم، اعتبار بالایی داشته و از دانشگاه و آکادمی URS امارات قابلیت استعلام دارد. این مدرک به کسانی اهدا می شود که سرفصل های ارائه شده در این مرکز ، اعم از گرفتن فشار خون، گرفتن قند خون، پانسمان، احیا، تزریقات، سرم و آنژوکت را به خوبی آموزش ببینند. تمامی سرفصل هایی که نام بردیم به حاضرین دوره ، آموزش داده می شود و به همین جهت است که توصیه می کنیم در دوره کمک پرستاری این موسسه شرکت کنید.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم