سوالات متداول خرید دستگاه تصفیه آب – تصفیه آب ایلیا گستر

شما در صورت علاقه مندی به کسب اطلاع از مشخصات و قیمت خرید دستگاه های تصفیه آب خانگی بسته به نوع کاربرد و بودجه خود میتوانید با استفاده از شماره تماس … به طور معمول بهترین تصفیه کننده آب ایران برای انواع آب در ایران مناسب است، همان تصفیه کننده آب خانگی مجهز به فیلتر اسمز معکوس. در صورتی که دستگاه تصفیه آب دارای گواهینامه NSF باشد، میتوان از کیفیت آن به طور قطعی اطمینان داشت. یکی دیگر از آنچه که باید در نظر گرفتن در هنگام انتخاب آب purifiers نوع آلاینده است; در برخی از مناطق، آب آشامیدنی از کیفیت خوبی استفاده می کند و به همین دلیل یک دستگاه مناسب با تعداد کمی فیلتر؛ با این حال در برخی نقاط کشور مانند مناطق جنوبی که آلودگی آب بسیار زیاد است و حتی گل و لای نیز دیده می شود، به دستگاه هایی با پله های بیشتر نیاز است تا انواع آلاینده های آب را به طور کامل از آن خارج کنند.

زمان تعویض فیلتر آب شیرین کن مراحل 5و6 نیز هر یکسال بوده و زمان تعویض ممبران تایوانی تصفیه آب خانگی نیز هر یک سال و نیم انجام میشود . در حال حاضر قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی در سایت تصفیه آسا از دو و نیم تا 5 میلیون تومان می باشد که همراه با گارانتی یک ساله ی شرکت به شما ارائه می شود. کلیه محصولات شرکت تصفیه سازان تحت لیسانس کانادا بوده و استانداردهای NSF – ISO – FDA – WATER QUALITY – CE، نشانگر کیفیت و سلامت محصول اروپا را دارا می باشد. کلر و نمک در آب می تواند سلامت پوست و مو را به خطر بیندازد و همچنین کیفیت لباس های با کیفیت را از بین ببرند. در مطالعات اخیر اثبات شده است که نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست و مو ، بهبود عملکرد روده ، کبد و سیستم ایمنی بدن و هیدراته کردن بدن (عملیات آبرسانی به سلولهای بدن)، سم زدایی بدن ، کاهش وزن، کاهش قند خون در افراد دیابتی و …

این برند در تولید محصولات خود از با کیفیت ترین قطعات استفاده می کند . البته با توجه به اینکه قرار است یک بار دستگاه تصفیه آب خرید کنید بهتر است محصول بهتر و کیفیت بهتر از برند زینود را خرید کنید چرا که مشتریانی که دستگاه زینود خریداری کرده اند دیگر نگران کیفیت نخواهند بود. شما ممکن است یک مرکز رختشویی داشته که برای آن شما می خواهید تصفیه کننده آب تهیه کنید; قطعا انتخاب یک نام تجاری تصفیه کننده آب خانگی برای شما با کسی که خرید این دستگاه تصفیه برای آب آشامیدنی است متفاوت خواهد بود. معمولا در اکثر دستگاهها، مدتزمان پرشدن مخزن اگر کاملا خالی باشد، تازمانی که کاملا پر میشود، حداقل نیم ساعت و حداکثر ۲ ساعت خواهد بود. به این ترتیب میتوان برند سافت واتر را یک برند کاملا معتبر و باکیفیت در سطح جهان دانست. پشتیبانی و خدمات پس از فروش گسترده در کشور و گارانتی معتبر موجب محبوبیت این برند نزد کاربران گردیده است.

علاوه بر این، خرید از واردکننده اصلی از امتیاز تحویل رایگان و مونتاژ برخوردار است. از آنجا که پایه اصلی این روش انرژی حرارتی است، پس استفاده از آن زمانی بصرفه است، که دسترسی به انرژی حرارتی امکانپذیر باشد. از جمله اینکه آیا فیلترهای پیش تصفیه ( مرحله 1 و 2 و3 ) کیفیت خوبی داشته اند و یا به موقع تعویض شده اند ؟ چون فیلترهای دستگاه، بسته به نوع فیلتر، پس از چند ماه باید جایگزین شوند؛ اگر شما خرید محصول از وارد کنندگان مشهور، شما هیچ مشکلی برای خرید قطعات.

انواع دستگاه تصفیه آب

این مارک تایوانی به علت داشتن خدمات خوب و ارزنده و هم چنین قطعات مصرفی تایوانی با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. در این راستا برندهای تایوانی از برندهای مشهور هستند. شرکت تصفیه سازان مهر با دو دهه سابقه فعالیت مستمر و تخصصی در زمینه واردات تصفیه آب های خانگی بر خلاف شرکتهای متفرقه و غیر تخصصی به جای ارائه یک برند واحد در انواع مدل و فیلترهای تکراری اقدام به عرضه دستگاه هایی با تکنولوژی روز دنیا ، در انواع برندهای متفاوت(15برند معتبر) و فیلترهای متنوع نموده تا قدرت انتخاب و خرید مشتریان گرامی را افزایش دهد.

خرید فیلتر تصفیه آب

فیلتر الیافی معمولا با قطر منافذ 1 یا 5 میکرون موجود است و به عنوان پیش تصفیه در دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس چند مرحله ای مورد استفاده قرار خرید دستگاه تصفیه آب می گیرد. 3. در مرحله سوم، آب وارد فیلتر سوم که شکلی شبیه به استوانه متخلخل دارد می شود تا مواد ریز با قطر یک میکرون را از آب جدا کند. شرکت تصفیه آب پاک سازان «قدکساز» باحضور فعال در «صنعت آب» تولید کننده فیلترشنی فلزی FRP و استیل در ارتفاع، قطر و اندازههای مختلف، همچنین پر شده با سیلیس و کربن یا آنتراسیت | ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی مجهز به سیستم اسمز معکوس و آب شیرین کن های نیمه صنعتی و خانگی، همچنین وارد کننده فیلتر ممبرین(ممبران) است. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت تصفیه آسا، هر دستگاه تصفیه آبی نمیتواند املاح بسیار مضر و ریزی همچون نیترات را از آب آشامیدنی تصفیه کرده و باید یک آب تصفیه کن خانگی توانمند این کار را انجام دهد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

اگر کمی تحقیق کرده باشید، ممکن است متوجه شده باشید که بهترین تصفیه کننده آب در ایران AKUA PRO، Softwater، CCK است که تقریبا همه خرده فروشان آن را توصیه می کنند. یکی دیگر از نکته های مهم در خرید آب purifiers انتخاب نام تجاری است; اگرچه در حال حاضر برندهای متعددی در بازار وجود دارد، اما برندهای مشهور تصفیه آب تایوان از بهترین برندهایی هستند که مردم سال ها به آن اعتماد کرده اند. نکته مهمی که در انتخاب دستگاه تصفیه ی آب صنعتی وجود دارد این است که میزان TDS آب در انتخاب و طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی دارد ؛ در بعضی موارد میزان سختی آب به حدی بالاست که با روش RO ساده امکان تصفیه آن وجود ندارد و باید از سیستم RO آب دریا استفاده کرد. یکی از مهم ترین نقاطی که باید در زمان خرید دستگاه های آب در ایران مورد توجه قرار گرفت، برند دستگاه است؛بهتر است تا حد امکان دستگاه خود را از برندهای معروف جهان انتخاب کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب

برند معتبر و نوع گارانتی یکی از فاکتور های موثر در قیمت دستگاه تصفیه آب است.رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در فروشگاه اینترنتی تصفیه آسا از دو و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان متغییر است. اگر به دنبال خرید دستگاه جدید و پرداخت هزینه خرید و راه اندازی دستگاه تصفیه آب خانگی هستید، به راحتی میتوانید تعداد زیادی از برندها و مدلهای موجود را در بازار پیدا کنید. ایمنی در برابر خطر برق گرفتگی و قابلیت تنظیم سختی آب در کامپیوتر های نسل جدید این دستگاه مزیت قابل توجهی محسوب می گردد. این مارک تصفیه آب نزدیک به یک قرن سابقه در صنعت تصفیه آب دارد یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا داشتن نماد اصالت است. دستگاه تصفیه آب مجهز به تکنولوژی اولترا فیلتراسیون (UF) یکی دیگر از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به حساب می آید که در آن فیلتر UF کاربردی شبیه به فیلتر ممبران RO به کار رفته است و تنها تفاوت آن با فیلتر ممبران این است که منافذ فیلترهای UF در حدود 0.01 میکرون هستند.

قیمت فیلتر تصفیه آب در تصفیه کننده آب، آلاینده های بیشتری با استفاده از سیستم اسمز معکوس فیلتر می شوند و با افزایش تعداد فیلترها، کیفیت آب می تواند تا حد امکان افزایش یابد. عوامل مؤثر در قیمت آن منبع ذخیره آب، جنس فیلتر و میزان برق مصرفی آن است. شرکت SSV تمام تلاش خود را نموده تا با طراحی نسل جدید دستگاه های تصفیه آب، یکی از کاملترین و کارآمد ترین مدل های بازار را ارئه نماید. بهره گیری این کمپانی از قطعات یکپارچه و منحصر به فرد خود موجب شده تا SSV لیست بلند بالایی از بالاترین استانداردها و تاییدیه های جهانی همچون ISO، CE، WaterQuality، QAL،NSF، SGS و EMPرا در کارنامه خود ثبت کند و در چند سال اخیر پرچم دار دستگاه های تصفیه آب خانگی باشد.

در پایان فیلتر فرابنفش میکروب ها، باکتری ها و ویروس ها را می کشد و هیچ ارگانیسم زنده ای را در آب باقی نمی کند. اولین و مهم ترین عاملی که باید در هنگام خرید تصفیه کننده اصلی آب در نظر گرفت نوع استفاده از دستگاه و حجم مورد نیاز آب تصفیه شده است؛ برخی از دستگاه های تصفیه آب برای مکان های بزرگ و شلوغ مانند سازمان ها، کسب و کارها و مجتمع های آپارتمانی استفاده می شوند و برخی دیگر می توانند برای یک خانواده باشند.هر تصفیه کننده آب دارای یک مخزن ذخیره آب است که در آن مقدار آب تصفیه شده همیشه ذخیره می شود؛ برای استفاده در مکان های بزرگ و شلوغ، این مخزن باید بزرگتر باشد و دستگاه باید بتواند مقدار بیشتری از آب را در یک زمان مشخص درمان کند تا نیازهای مردم برای مصرف آب درمان شده را برآورده کند.

خرید تصفیه آب

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم