شرکت حمل و نقل بین المللی بازرگانی بدراندیشان پارسیان | transemartlogistics

این شرکت ها همچنین با صدور بارنامه، خدمات انتقال مالکیت کالا را انجام می دهند. در دانش و صنعت حمل و نقل بین المللی ما بر این باور هستیم که اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه یک شرکت تلقی می شود. بهروش سریع دریچه ای نو به دنیای تجارت را به شما تاجران عزیز نشان خواهد داد با خدمات فوق العاده ای چون جلسه رایگان مشاوره ,تخفیف کرایه حمل برای تاجران خاص ,گزارش حمل آنلاین , شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک استعلام قیمت ترخیص کالا و حمل متفاوت و مطالعه ی آنلاین در مورد هر آنچه از تجارت باید بدانید. ج ) تائیدیه سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه متقاضی در شرکت یا شرکتهای حمل ونقل بین المللی به لحاظ اشتغال در امرحمل و نقل بین المللی کالا حق بیمه پرداخت نموده است . ماده 5 – شرکت مکلف است کلیه دستورالعملهای صادره از سوی سازمان در زمینه حمل ونقل بین المللی کالا را رعایت نموده و اطلاعات لازم را در اختیار سازمان قرار دهد.

حمل و نقل ریلی

اما معمولا زمان حمل خرده بار به نسبت کالاهایی با حجم بالا بیشتر است. در حمل و انتقال بین المللی گروپاژ قوانین و قواعدی وجود دارد که بایستی به آنها عمل شود تا مشکلی برای بار پیش نیاید. مثلا بیشتر کالا ها نیاز به داشتن «استاندارد اجباری» هستند اگر این مجوز اخذ نشود ترخیص کالا امکان پذیر نخواهد بود. در کنار آن بسیاری از کالا ها نیز نیازی به داشتن استاندارد اجباری ندارند. به همین جهت خرده باری که نیاز به داشتن استاندارد اجباری ندارد تا زمانی که کالای همراه آن که در یک کانتینر حمل شده اند، مجوزترخیص خود را اخذ ننماید باید در انبار گمرک مانده و همراه با بار همراه خود ترخیص شود.

  • جهانی شدن منجر به افزایش تقاضا و پیچیده تر شدن کالاها و خدمات شده است.
  • سلام دوستان بنده کارگزار رسمی بیمه هستم ، آماده ارائه ی خدمات بیمه ای با تمامی شرکت های بیمه می باشم ، کالاهای خود را بدون نگرانی با بهترین شرایط و قیمت بیمه کنید .
  • این روش به واسطه کانتینری بودن کالاها به وجود آمده است و به دلیل الزام تغییر خطوط کشتیرانی در بسیاری از مسیرها، ملزم به استفاده از سرویس کراس استافینگ می‌باشیم.
  • حال بایستی بررسی کنیم که فرآیند و مزایای هر کدام از روش­های حمل و نقل بین المللی چیست.
شرکت حمل و نقل بین المللی بازرگانی بدراندیشان پارسیان | transemartlogistics

حمل ‌و نقلی ریلی نیز یکی دیگر از روش‌های حمل ‌و نقل زمینی بوده که علی‌رغم شباهت‌هایی که با روش جاده‌ای داشته، اما تفاوت‌هایی نیز دارند. بهترین حالت برای استفاده از روش هوایی زمانی است که شما قصد دارید که یک کالای فاسدشدنی را صادر کرده یا آنکه بنا به هر دلیل زمان رسیدن کالا به مقصد برای شما مهم باشد. در غیر اینصورت بهتر است از سایر روش‌های حمل ‌و نقل استفاده کرد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. از جمله شرکت‌های کریر می‌توان شرکت‌هایی را نام برد که در زمینه‌های هوایی، ریلی، دریایی و سایر روش‌ها فعالیت دارند. شرکت‌های کریر بر مراحل مختلف حمل کالا از جمله بارگیری، تحویل کالا به گیرنده آن در مقصد، انجام مراحل گمرکی و برخی موارد دیگر نظارت داشته و آنها را انجام می‌دهند. بنابراین دایره خدمات و البته مسئولیت آنها بالاتر از شرکت‌های فورواردی است.

خرابی مکانیکی شبکه ریلی می‌تواند انتقال کالا را با تاخیر روبرو کند. در یک معنای کلی می­توان انتقال دادن مسافر و یا کالا از کشوری به کشور دیگر نام نهاد. 11 – پرداخت کرایه و هزینه های متعلقه بابت علمیات حمل به رانندگان ذیربط.

ناوگان و برنامه ریزی حمل

ابتدا باید بدانید ما در ایران یک شرکت حملی که در همه ی شیوه های حمل (دریایی، زمینی و هوایی) بهترین باشد را نداریم. شرکت حمل خوب به قوانین حمل کاملا مسلط است و تمامی نکات ضروری را به مشتریان اطلاع می دهد و شما را در تسهیل فرآیند ترخیص کالا از گمرک یاری می کند. یک شرکت حمل ونقل بین الملل خوب فضای کافی برای بار شما در نظر می گیرد تا سلامت کالا دچار مشکل نشود.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم