شیشه سکوریت یعنی چی؟ شرکت مهندسی زیما شرکت شیشه ساختمانی برند زیما شرکت نیکنام صنعت زیما

شیشه سکوریت یعنی چی؟ شرکت مهندسی زیما شرکت شیشه ساختمانی برند زیما شرکت نیکنام صنعت زیما

شیشه خم لمینت حتی جایگزین مناسبی برای بعضی از مصالح ساختمانی چون سنگ و فلز شده‌ و از اون حتی برای ساخت پله ، دیوار ، سقف و کف هم استفاده می‌شه. شایان ذکره که‌انواع شیشه‌ خم سکوریت و لمینت با قیمت‌های مناسب تو مرکز خرید شیشه خم ارائه می‌شه. شیشه‌های کریستال از شفاف‌ترین و زیبا‌ترین شیشه‌های شفاف محسوب می‌شن.

بانک اطلاعات شرکت ها و کارخانه های ایران

شیشه دارای ساختار آمورف و جسمی سخت ، ترد ، شفاف ، نورگذر ، سختی ۶-۷ ووزن مخصوص۲۰/۲ گرم بر سانتی متر مکعب است. این پانل ها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و با سایر مصالح ساختمانیمانند شیشه، سنگ و آجر نیز استفاده می شود. پنجره عایق به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دو جداره یا شیشه دو جداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند.

همانگونه که از نام این شیشه مشخص است از دو شیشه مجزا تشکیل شده است. این شیشه‌ها بصورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته و فاصله خالی آنها توسط هوا و یا مواد خشک کننده پر شده است.‌ شیشه دوجداره از انتقال حرارت و سر و صدا جلوگیری کرده و عایق بسیار خوبی برای سازه‌های ساختمانی محسوب می‌شود. لمینیت به معنای چند لایه می‌باشد یعنی روی شیشه از چندین لایه چسب رزینی استفاده می‌کنند که در نهایت پیوستگی آن را افزایش می‌دهد. این پیوستگی باعث می‌شود که شیشه در هنگام شکستگی بر روی زمین فرو نریزد و به اصطلاح شکستی بصورت عنکبوتی باقی می‌ماند.

کارخانه شیشه لیا

که‌یکی از تولیدات بسیار زیبا از شیشه منحنیه ، و با اشکال گوناگون و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شن. این محصول که‌بیش‌تر جنبه دکوری و تزئینی داره ، ظاهر و نمائی بسیار لوکس در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کنه. برای ساخت شیشه لمینت از شیشه منحنی ، باید تمام‌ شیشه‌های منحنی از خمش و درجه انحنای مشابه برخوردار باشن. به‌همین دلیل ساخت شیشه لمینت منحنی نیازمند تخصص و تبحر بیش‌تری نسبت به‌شیشه لمینت شرکت شیشه ساختمانی تخت. محصولات شیشه‌ای دکوری فرکو که‌با شیشه خم ساخته میشه، مجموعه‌ای بی‌نظیر از انواع میزهای تمام شیشه بسیار زیبا با طراحی خاصه.

شیشه‌ انواع مختلفی دارد، یکی از شفاف ترین شیشه ها ، شیشه سلیکونی است و از پرکاربردترین شیشه ها است . شرکت کریستال ایران که در زمینه ظروف نشکن- بلور- ظروف مواد غذائی شرکت فعالیت می کند. لامپ پارس شهاب که در زمینه لامپ های فلورسنت – شیشه های لامپ فعالیت می کند. اساس شیشه دو جداره بر مبنای ایجاد یک فضای خالی پر از هوای خشک و یا استفاده از یک گاز بی اثر مانند گاز آرگون بین دو صفحه شیشه ای است.

در هنگام ترک خوردن (در مورد ترکهای جزئی) ،تنها شیشه‌ای که در سمت خارجی PVB قرار دارد ترک می‌خورد و به شیشه سمت داخل آسیبی نمی‌رسد، که این ترکها نیز تا چند روز بعد از حادثه تا حد قابل قبولی، قابل ترمیم هستند. شیشه لمینت هم مقاومت بالایی دربرابر شکستن دارد و هم بدلیل وجود لایه PVB میانی، در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی شکسته و قطعات شیشه شکسته فرو نمی ریزد. معمولا درمکان هایی که ریزش قطعات شیشه موجب آسیب می شود و همچنین درجاهایی که نیاز به مقاومت بالایی میباشد، از شیشه لمینت استفاده می شود. امابه صورت متداول ضخامتهای 4-8 میلی متر در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه های تولید شده در کارخانه ایران فلوت با استفاده از سیستم کنترل کیفیت اتوماتیک تولید و همچنین سیستم اتوماتیک تخلیه و بارگیری می شود. بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا این کارخانه را به یکی از پیشگامان در تولید شیشه فلوت در سطح خاورمیانه تبدیل کرده است. سیستم رباتیک بارگیری و سنجش ضخامت و تست کشش شیشه از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ها و تجهیزات این شیشه می باشد. از تولیدات این کارخانه شیشه های روکش دار می باشد که دستگاه های تولیدی آن مجهز به اخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد که در سال 2019 تولید شد. چنان چه اندازه شیشه درخواستی با استانداردها یکی نباشد و ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد ،کارخانه شیشه بعد از ارائه اندازه های مشخص و دقیق، اقدام به ساخت و تولید شیشه ها در ابعاد استاندارد می نماید.

در کارخانه فرکو انواع میز با طراحی بسیار شیک ، برای اتاق مدیریت ساخته می‌شن. همیشه مدیران شرکت‌های معتبر برای حفظ کلاس کاری و نشانی از اقتدار مدیریتی ، سعی می‌کنن شیک‌ترین و خاص‌ترین نوع میز اداری رو برای اتاق کار خود تهیه کنن. قصد خرید شیشه خم رو داری ، جهت مشاهده محصولات نمایندگی شیشه خم کلیک کن.

  • همچنين، با استفاده از طلق صوتي ميزان صوت عبوري از شيشه تا ميزان مشخصي کاهش مي يابد.
  • به‌همین دلیل از ضخامت بیش‌تری نسبت به‌سایر شیشه‌ها برخورداره.ضخامت شیشه ضد گلوله بین 7 الی 75 میلی‌متر متغیره.
  • و ابعاد شیشه درخواستی بزرگتر باشد .کارخانه شیشه بعد از ارائه اندازه های مشخص و دقیق، اقدام به ساخت و تولید شیشه ها در ابعاد استاندارد می نماید.
  • ولی در شرکت‌های کوچک‌تر معمولا کنفرانس‌ها در اتاق مدیریت انجام می‌شن ، به‌همین منظور میزهای مدیریت با طراحی میز‌های کنفرانس وجود دارن.
  • خطوط برش، پردازش و شستشوی شیشهکارخانه شیشهسپنتا تمام اتموماتیک بوده و فرآیند حرارتی در خط کوره پیشرفته آن برای تمامی شیشه ها با قطرهای متفاوت با بالاترین کیفیت و بدون ذره ای خمیدگی و ناصافی، انجام می شود.

انواع شیشه ساختمانی شامل دسته بندی هایی ازجمله شیشه تخت، شیشه سکوریت، شیشه خم، شیشه لمینت یا ضد گلوله یا ایمنی و شیشه دوجداره است. شیشه کار شده در انواع شیشه ساختمانی را نیز می توان به چند دسته ازجمله شیشه رنگی، شیشه ساده یا مشجر و شیشه با ضخامت های متفاوت ( از 3میلی متر تا 20 میلی متر) تقسیم کرد. شیشه تخت یا فلوت از انواع شیشه ساختمانی است و به دلیل روش تولید خاصی که دارد، بدون موج و خمیدگی است و در ساخت درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد. انواع شیشه ساختمانی شامل شیشه های نشکن، ایمنی، مسلح، تنیده، لایه دار، باسیم، بازتابنده رنگی، بازتابنده پوشش دار آینه ای، عایق گرما، عایق آتش وعایق صدا هم می شود. شیشه ساختمانی ساده و سکوریت را در پنجره ها می بینیم که دارای طرح ها و مدل های مختلف با قیمت های متغیر توسط تولید کنندگان مطرح و معتبر عرضه می شوند. پنجره خانه ها با شیشه ساختمانی ساده به صورت فلزی و پروفیلی ساخته می شود که به شیشه های دوجداره و سه جداره معروف هستند و قیمت هر شیشه مصرفی برای پنجره با توجه به حجم، ابعاد، ضخامت و نوع شیشه مشخص می شود.

این میزها از شیشه‌های نشکن سکوریت هستن و کیفیت بسیار بالائی دارن. انواع بسیار زیبائی از این محصول در کارخانه شیشه خم فرکو تولید می‌شه. یکی از تاثیر گذارترین موارد قیمت نهایی در کارخانه شیشه خم جنس شیشه‌ای هستش‌که انتخاب می‌کنی. برای مثال سفارش شیشه خم پنجره در ابعاد واحد و بدون رنگ با جنس فلوت قیمت متفاوتی داره تا همون سفارش با جنس سوپرکلیر .

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم