فرش کاشان 700 شانه قیمت فرش کاشان 700 شانه خرید فرش کاشان 700 شانه فرش ماشینی-فرش شادرخ

البته به خاطر داشته باشید، هزینه کمتر آن‌ها به معنی کیفیت پایین این فرش‌ها نیست. بلکه فرش‌های 700 شانه با 2550 تراکم با ضمانت‌های 10 ساله ارائه می‌شوند و طول عمر خوبی دارند. این فرش‌ها به نسبت فرش‌های 1200 شانه و بالاتر، قیمت کمتری دارد و در صورتی که میخواهید کمتر هزینه کنید این فرش برای شما مناسب است.

فرش 700 شانه  تراکم 2550

به عنوان مثال باید بگوییم فرش 700 شانه اصل دارای 10.5 میلیمتر ارتفاع خواب یا زیر دست فرش می باشد است. این شاخه از فرش ماشینی یعنی ۷۰۰ شانه تبدیلی از ۷۰۰ شانه واقعی قیمت و کیفیت به مراتب پایین‌تری دارد که گاها در فروشگاه‌های نامعتبر، زیاد دیده می‌شود که به عنوان فرش ۷۰۰ شانه واقعی فروخته می شوند. فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 طرح زیبای هیوا ، با ضمانت 5ساله و ارسال رایگان . این بافته ها، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فرش های دستباف گونه دارند. مسلما در این دوران که به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه و دستگاه های وارداتی و زیاد شدن حقوق کارگران، قیمت فرش نیز افزایش پیدا کرده است، افراد به دنبال کف پوشی هستند که در حین داشتن قیمت مناسب، از کیفیت و زیبایی بالایی برخودار باشد.

  • همچنین قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه ۱۲ متری حدودا از چهارو نیم میلیون در بازار شروع می شود که برای بررسی قیمت دقیق هر مدل طبیعتا باید به نقش ها و طرح های مختلف آن رجوع کرد.
  • شاید عده ای بر این باورند که فرش های ماشینی 700 شانه برای پذیرایی و سالن های لوکس مناسب نیست.
  • توجه داشته باشید محصولات زر فرش دارای ارسال رایگان می باشد که در ادامه به دیگر ویژگی های آن پرداخته ایم.
  • فرش طرح هالیدی ترمه ای ، دودی ، کرم 700 شانه محصولی جدید با طراحی فوق العاده می باشد.

جزو طرح های پرفروش ترنج دار است که هر ساله تولید این طرح ها تمدید می شود. ولی در دیگر طرح های افشان از قبیل طرح افشان گل رز، افشان درباری، افشان گل ریز و… نقش اصلی را گل ها دارند و شاخ و برگ های اسلیمی و قوس های دورانی نقش مکمل را دارند که در کنار گل ها طراحی شده اند.

طرح های نفیس و زیبا و دارای نقش و نگارهای پرجزئیات و خیره کننده در این دسته به وفور به چشم می خورد. این محصولات به قدری تماشایی و جذاب هستند که در نگاه اول باور نمی کنید که مثلا این فرش نقره ای طلایی 700 شانه باشد و تصور می کنید 1200 شانه است. محصولات این دسته هم به صورت محدودتری نسبت به تراکم 2550 تولید می شوند.

تاریخچه فرش ماشینی 700 شانه

کیفیت، زیبایی و انسجام و توپری ریشه های آن بسیار کمتر ازفرش 700 شانه اصل واقعیاست و به دلیل تراکم کمتر در این بافته ها، نمی توان آن ها را جزوفرش های 700 شانه دستباف گونهنامید. از این محصولات در مکان های عمومی، مساجد، حسینیه ها استفاده می شود. فرش های 700 شانه کاشان به دلیل قیمت و کیفیت معقول و مناسب جزء پرفروش ترین انواعفرش ماشینی کاشانهستند. این فرش ها از فرش های 400 و 500 شانه ماشینی باکیفیت تر ولی گران تر و نسبت به فرش های 1000، 1200 و 1500 شانه کیفیت فنی نسبتاً پائین تری دارند.

فرش 700 شانه کد 5005

فرش کاشان 700 شانه قیمت فرش کاشان 700 شانه خرید فرش کاشان 700 شانه فرش ماشینی-فرش شادرخ از این رو طرح های متنوع فرش های 700 شانه می تواند به شما در هماهنگ فرش با سایر اجزای خانه کمک کند. چرا که شما را همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم فرش 700 شانه از جمله فرش های قیمت فرش ۷۰۰ شانه دستباف گونه تراکم ۲۵۵۰ ایرانی است. فرش‌های 700 شانه طرح‌های بسیار متنوعی دارند که در بهترین فروشگاه در شهر کرج یعنی فروشگاه بزرگ قالیکده البرز عرضه می‌شود. قیمت فرش 700 شانه 8 رنگ به نسبت تعداد رنگ های 10 و 12 رنگ به کار رفته در فرش، کمتر است. قیمت فرش 700 شانه به نسبت سایر تراکم های بافت فرش مناسب تر است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم