فوت و فنی که موقع خرید چرخ خیاطی باید بدانید

چرخ خیاطی ژانومه 811 یکی از مدل های استوک ساخت کشور ژاپن بوده و چرخ خیاطی خانگی با قابلیت بالا می باشد. این چرخ خیاطی ژانومه علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی بالا از قیمت پایینی بر خوردار می باشد. چرخ خیاطی ژانومه مدل 811 دارای سیستم ژتون سرخود می باشد.این چرخ خیاطی ژانومه ژاپنی ماشین مورد استفاده..

چرخ خیاطی معمولی

این نوع چرخ به کاربر اجازه می دهد موقعیت سوزن را انتخاب کند و بعد از توقف دستگاه سوزن را در موقعیت بالا یا پایین قرار دهد. شرکت کاچیران (قدیمی‌ترین تولیدکننده چرخ خیاطی در خاومیانه) از سال ۱۳۷۱ در زمینه تولید چرخ خیاطی فعالیت دارد. همینک محصولات کاچیران به ۳۵ کشور دنیا (از جمله روسیه، آلمان، چک و…) صادر می‌شوند. چرخ خیاطی های کاچیران در سه مدل رز، یاسمین، نرگس و نیولایف ارائه میشوند.

  • چرخ خیاطی سری کف تخت یکی از رایج ترین انواع چرخ خیاطی صنعتی این مدل می باشد که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرخ خیاطی های عادی دارد و برای دوخت تکه های تخت پارچه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • این مدل پرفروش‌ترین و محبوبت ترین مدل چرخ خیاطی ژانومه است.
  • بر همین اساس بهتر است هنگام خرید چرخ‌خیاطی و ریسندگی به دنبال مدل سبک و کم‌وزن آن باشید.
  • امید است با مطالعه بررسی ها و مشخصات چرخ های خیاطی صنعتی موجود در سایت، انتخاب مناسبی برای کسب و کار خود داشته باشید.
  • چرخ های جدید زیگزاگ و دو سوزنی برای دوختن جا دکمه، تور دوزی، حاشیه دوزی، دوختن روبان و طرح های آپلیکه، پنبه دوزی، سجاف های گرد و کارهای تعمیری مختلف مناسب هستند و کار شما را زیباتر می کنند.
فوت و فنی که موقع خرید چرخ خیاطی باید بدانید

شما می توانید بر اساس امکانات و بودجه ی مورد نیاز، بهترین چرخ خیاطی را بخرید. این نوع از چرخ‌های خیاطی دارای قیمت کمتری بوده و از وزن سبک‌تری نیز برخوردار می‌باشند. همچنین، دوخت و دوز با چندین نوع دوخت در این دستگاه امکان‌پذیر است و برای کارهای خانگی بسیار مناسب می‌باشد.

هنگام خرید چرخ خیاطی توجه کنید که چرخ خیاطی شما سبک و قابل حمل باشد اما نباید خیلی سبک باشد که به چرخ خیاطی آسیب برساند . قرقره در زیر صفحه سوزن چرخ خیاطی قرار دارد و دوخت زیرین پارچه را انجام می دهد. بهتر است قرقره بالای دستگاه باشد تا مصرف کنندگان محدودیتی در جاگذاری قرقره نداشته باشند. چرخ های جدید زیگزاگ و دو سوزنی برای دوختن جا دکمه، تور دوزی، حاشیه دوزی، دوختن روبان و طرح های آپلیکه، پنبه دوزی، سجاف های گرد و کارهای تعمیری مختلف مناسب هستند و کار شما را زیباتر می کنند.

حتی هر دوختی را که با آن انجام دهید، می‌توانید ذخیره کنید تا در صورت لزوم از آن دوباره استفاده کنید. طرح‌های متنوع گلدوزی را هم می‌توانید با این چرخ خیاطی انجام دهید. چرخ‌های خیاطی خانگی برای استفاده در خانه و البته شخصی‌دوزی و در حجم کم تولید شده‌اند و بنابر عملکردشان در ۳ نوع متفاوت دستی، الکتریکی، کامیپوتری در بازار وجود دارند. این نوع چرخ خیاطی درون میز خیاطی که به یک موتور خارجی مجهز است، قرار می‌گیرد.

شرکت چرخ خیاطی رویانگ تولید کننده مدرن ترین مدل های چرخ خیاطی صنعتی می باشد که می توان چرخ خیاطی های این برند را به هزینه کاملا اقتصادی و به صرفه تهیه کرد. یکی از مدل های پرطرفدار این برند چرخ خیاطی راسته دوز دینام سرخود رویانگ RY-102 می باشد که یک پنل دیجیتالی دارد و امکانات زیادی را.. این نوع از ماشین‌های دوخت و دوز در مقایسه با نمونه‌های برقی و دستی خانگی پیشرفته‌تر هستند و امکانات بهتری را در اختیار استفاده کننده گان قرار می‌دهند و بیشتر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که بسیاری از چرخ خیاطی‌های صنعتی تنها از یک نوع دوخت استفاده می‌کنند نظیر راسته دوز یا سردوز، همچنین جنس و بدنه چرخ خیاطی‌ها از فلز، استیل و فایبرگلاس است که باعث سنگینی بیشتر آنها می‌شود. دومین مشخصه، سرعت دوخت چرخ خیاطی می باشد که در انواع صنعتی بسیار بیشتر از چرخ های خیاطی خانگی است.

به این شکل مشتریان می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به خرید خود اقدام کرده و از جهت قیمت منصفانه و عادلانه، اطمینان خاطر داشته باشند. چنین فروشگاهی باید محصولات متنوع در رده‌های قیمتی گوناگون داشته و تمامی اقشار جامعه قادر به خرید با توجه به بودجه در اختیار خود باشند. این فروشگاه باید انواع مدل‌های این گروه محصولات را به مشتریان خود عرضه دارد. تنوع محصولات در این گروه بندی، در حمایت از مشتریان برای انتخاب آزادانه کمک خواهد کرد. درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.

محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا، گارانتی مرجوعی و ۱۰ روز فرصت تست کالا ارائه می‌شوند. بسیاری از چرخ‌های خیاطی به امکاناتی چون گلدوزی هم مجهز هستند. اما چرخ خیاطی مخصوص این کار هم در بازار چرخ‌های خیاطی وجود دارد. با کمک این چرخ‌ها که اغلب از نوع کامپیوتری هستند، می‌توان بهترین طرح‌های گلدوزی را با سرعت https://www.asilbekharid.com/ بسیار بالا دوخت.

ما در دوختنیها با عرضه محصولاتی نظیر چرخ خیاطی گلدوزی و صنعتی ، ابزار و ملزومات خیاطی و گلدوزی، کتب آموزشی خیاطی و الگو های آماده خیاطی و همچنین قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات دوخت سعی در برآورده کردن نیاز مشتریان کرده ایم. امروزه ماشین‌های دوخت و دوز خانگی مبتنی بر کامپیوتر هستند و دارای صفحه نمایش کوچک برای کارکرد راحت‌تر هستند. در این نمونه‌ها، رایانه به‌طور مستقیم چندین موتور مختلف را کنترل می‌کند که میله سوزن، دیسک‌های کشش و سایر اجزای چرخ خیاطی را دقیقاً حرکت می‌دهند. این چرخ خیاطی با این کنترل عالی قادر به انجام صدها مدل دوخت است.

چرخ خیاطی ژانومه ژاپن مدل ۶۰۰۰

جنس بدنه دستگاه از فلز سبک و محکم است که این عامل سبب افزایش عمر محصول می‌شود. چرخ خیاطی کاچیران مدل Elizabet 510 یکی از جدیدترین محصولات شرکت کاچیران می‌باشد. این محصول علاوه بر ظاهری زیبا و شیک، قیمت مناسبی دارد و در مقایسه با قیمت سایر محصولات این شرکت، مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌باشد. این دستگاه از بدنه جنس فایبرگلاس ساخته شده و بسیار سبک و قابل حمل میباشد جهت استفاده از این دستگاه نیاز به نصب روی مبل و یا درب جعبه نبوده و دستگاه به صورت پرتابل قابل استفاده است. این دستگاه با عرض دوخت هفت و هشت ۵ میل و ۱4 مدل حاشیه دوزی میتواند نیاز های خانواده را به چرخ خیاطی برطرف نماید.

مهمترین دلایل رد کردن دوخت چرخ خیاطی

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم