قیمت سقف کاذب کناف چطور سرتون کلاه نره؟! سلام ساختمان-کناف آوگون

از قابلیت های بی نظیر این سازه ساختمانی این است که به راحتی قابل پیچ شدن به هر قسمتی از ساختمان می باشد. همچنین پس از نصب این سازه، فضای خالی که بین صفحات ایجاد می شود را می توان با بتونه کردن پوشاند و سبب ایجاد سطحی صاف شد. از دیگر ویژگی های این سازه قابلیت رنگ پذیری آن است و از این رو می توان بنا بر هر سلیقه ای آن را رنگ نمود و یا حتی کاغذ دیواری روی آن نصب نمود. این سازه یک مصالح بدون آب است که دارای روکش های کاغذی می باشد و از آن برای ایجاد سقف و دیوارهای کاذب و همچنین ایجاد دکورهای متنوع و طرح دار بروی سقف و دیوار استفاده می شود. در واقع می توان گفت که کناف نام برند تجاری این سازه مدرن و جدید می باشد. به طور کلی توجه به این نکته که کدام قسمت خانه نیاز به استفاده از سقف کناف دارد نیز یکی از مسائلی است افراد در هنگام اجرا کناف با آن مواجه می شوند.

پانل کناف چیست

این امر شاید برای شما به عنوان مصرف کننده مهم نباشد ولی آنجا اهمیت آن خود را نشان می دهد که خدای ناکرده با بلایای طبیعی که به وفور در کشور ما هست یعنی زلزله مواجه باشیم. ما پیمانکار کناف هستیم و طراحی پوشش کناف و اجرای آن در زمینه کاری ما است. طراحی پوشش کناف با استفاده از سبک های روز دنیا و مطابق با سلیقه شما انجام می شود. اگر به دنبال پیمانکار کناف با قیمت مناسب هستید ما در خدمت شما هستیم. همچنین شما می توانید برای مشاهده سایر محصولات به وبسایت ما به نشانی موجود در آگهی مراجعه فرمایید.

قیمت کناف کاری ساختمان، بر اساس طرح انتخابی

قیمت سقف کاذب کناف چطور سرتون کلاه نره؟! سلام ساختمان-کناف آوگون

کناف آشپزخانه یکیاز بهترین راهکارها برای زیباتر کردن فضای آشپزخانه است. تفاوتی ندارد سبک مدرن یاکلاسیکی را در آشپزخانه خود ایجاد کرده باشید، کناف کاری سقف آشپزخانه یکیاز بهترین راهکارها برای تغییر در فضای آشپزخانه و اجرای نور بهتر است. بسیاری از طراحان و معماران داخلی قیمت دیوار کناف را بر مبنای هر متر مربع در نظر می گیرند و برخی دیگر نیز عواملی نظیر زمان مورد نیاز برای انجام کار و وسعت فضای مذکور را در تعیین قیمت نهایی کار خود دخیل می دهند. در حالت کلی دیوار کناف با نام لاتین knauf به مجموعه ای از صفحات سیمانی یا روکشدار گچی با متریال ها و ابزارهای فلزی گفته می شود که در ترکیب با هم بهترین سازه ها را در صنعت ساختمانی پدید می آورد.

  • از طرفی تیمِ با تجربه ابزار خاص خودشون رو دارن و در نتیجه دستمزد اجرای بالاتری طلب می‌کنن.
  • در حالت کلی دیوار کناف با نام لاتین knauf به مجموعه ای از صفحات سیمانی یا روکشدار گچی با متریال ها و ابزارهای فلزی گفته می شود که در ترکیب با هم بهترین سازه ها را در صنعت ساختمانی پدید می آورد.
  • پس اگه میخواین قیمت نهایی و روش محاسبه رو بدونین در ادامه با ما همراه باشین.
  • نصب سقف کناف دار و تعمیر آن ساده‌تر از سایر سقف‌هاست و همین گزینه یک مزیت عالی برای آن به شمار می‌رود.
بنابراین پیمانکار باید از محل بازدید داشته باشه و قیمت تمام شده رو اعلام کنه. به همین دلیل در بالا تأکید کردیم که قیمت‌گیری با هزینه سقف کناف جزئیات باید باشه. هر چه تیم کناف کار با تجربه‌تر باشن، کار رو تمیزتر اجرا می‌کنن و خروجی نهایی بهتره. از طرفی تیمِ با تجربه ابزار خاص خودشون رو دارن و در نتیجه دستمزد اجرای بالاتری طلب می‌کنن. گچ برگ‌ها صفحات گچی با ابعاد و ضخامت متفاوت هستند که دو طرفشون با کاغذ ضخیم یا مقوای نازک پوشیده شده. کارها و عملیاتی که برای نصب چراغ‌های مخفی لازم است؛ مثل برش سقف کناف.

علاوه بر این، کناف سقف وزن کمتری نسبت به سایر مصالح دارد، و در برابر زلزله مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهد. جالب است بدانید کهکناف(به انگلیسی knauf) نام کارخانه‌ای در آلمان است که پنل‌هایی بر پایه گچ و با روکش مخصوص تولید می‌کند. این محصول در ایران اصطلاحا صفحات کناف، ورق کناف یا صرفا کناف نامیده می‌شود. کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد. دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

خدمات قابل ارائه در سرویس کناف سقف

برای حمل کردن کناف رعایت اصول ایمنی و نگهداری بسیار مهم می‌باشد زیرا ممکن است در هنگام حمل، کناف دچار شکستگی یا آسیب بشود. هزینه حمل کناف طبق تعرفه رسمی و با حداقل هزینه و با ضمانت تحویل سالم طبق بارنامه توسط باربری های مجاز و دارای بیمه نامه انجام میشود. به خاطر مسائل تحریم و مالکیت برند که متعلق به آلمانی ها بود برند کی پلاس جایگزیزن برند کناف شد و البته سهام شرکت هم به ایرانی منتقل شد . به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.

شرکت آدلی آرا بنا از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران می باشد که از وجود متخصصین کارآمد و آموزش دیده به منظور اجرای پروژه های مسکونی ، تجاری ، اداری ، بیمارستانی و … بهره گیری می نماید. مجموعه کناف آوگون مجری انواع پروژه های کناف در سرتاسر ایران. کناف آوگون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه اجرای کناف به صورت حرفه ای، با در اختیار داشتن تیم های با تجربه و متخصص موفق به اجرای پروژه های بزرگی در تمام کشور شده است. شما میتوانید طرح دلخواه خود را از نمونه کار ها انتخاب کنید و یا طرح دلخواه خود را با مهندسین ما در میان بگذارید. جهت ارتباط با مجموعه کناف آوگون از طریق آدرس مجموعه و یا شماره تماس زیر میتوانید اقدام کنید. سقف اتاق نشیمن در هنگام اجرا سقف کناف نیاز به شکل و نور نوآورانه زیادی دارد و باید دلنشین و جذاب باشد.

اکثرا از روش کناف کاری متحرک در ادرات و مراکز تجاری استفاده می‌شود، انجام این کناف کاری با توجه به لوازمی که در سقف نصب می‌شود امکان پذیر است و یکی از روش‌های رایج نصب کناف در سقف همین روش می‌باشد. کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد. هر چه حجم کار بیشتر باشد می‌توان هزینه کمتری را برای آن در نظر گرفت. این که قصد دارید که کار را به صورت جزئی انجام دهید یا در تمام خانه از آن استفاده کنید، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند و در هزینه‌ها تاثیر دارد.

نصب و اجرا کناف در دکور خود را به شرکت دکو تهران بسپارید و اصلا نگران نباشید زیرا از طراحی تا اجرا در کنار شما هستیم.در ادامه چند نمونه از تصب و اجرای کناف کار شده را نیز مشاهده خواهید کرد. اجرای سقف کناف و همچنین میزان مصرف پروفیل شامل نبشی و پروفیل F و پروفیل U و همچنین ضخامت گچبرگ کناف به طرح کناف و نحوه اجرا بستگی دارد. با توجه به این مطلب قیمت کناف نیز به طرح و نحوه اجرا و همچنین دستمزد و اجرت کناف کار دارد. معمولاً کناف کار با توجه جداول شرکت کناف ایران میزان پروفیل مصرفی و گچبرگ تعیین میکند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم