لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی

لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است. همچنین با توجه به ایجاد پوششی خاص در موتور خودرو موجب حفاظت از قسمت‌های حساس در برابر اسید و روغن مخرب خواهد شد. مهم‌ترین استفاده‌های لوله فلکسی در صنعت تهویه هوا به‌عنوان رابط میان مبدا انتقال هوا به قسمت‌های داخلی ساختمان است. خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و … لوله خرطومی تابلویی دارای انعطاف بالا بوده و مقاوم در دمای 80+تا10- درجه سانتیگراد می باشد و دارای ضریب حفاظت محیطی IP55 می باشد مناسب برای استفاده در فضا های داخلی که درمقابل اشعه آفتاب قرار ندارند می باشد همانند تابلو برق،یخچال،تجهیزات پزشکی،جاروبرقی،سیم کشی و …

متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است. روکش استفاده شده در این لوله موجب می‌‎شود که سیم و کابل‎‌ها در برابر گرد و غبار، خاک، رطوبت و هر عاملی که به سیم و کابل آسیب بزند، کاملاً مقاوم باشد. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند.

لوله خرطومی فلکسی سایز 16 ( 2.5 )

لوله فلکسی خرید لوله فلکسیبل قیمت لوله خرطومی فلکسی

تمامی كالاها و خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامي ايران است. – تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

  • همچنین وجود گلند از ورود خاک، حشرات، رطوبت و نفوذ آب به داخل فلکسی جلوگیری خواهد نمود.
  • سفارشات ثبت شده مشتریان در بسته‌‌بندی مناسب و سریع‌‌ترین زمان ممکن به آدرس مدنظرشان ارسال خواهد شد.
  • اما لوله فلکسیبل هوا که مناسب انقال جریان هوا میباشد بسیار سبک و قابل انعطاف است و از جنس های مختلف با کاربرد های متفاوت تولید میشود.
  • جنس این لوله‌های فلزی از ورق آلومینیوم است؛‌ به همین دلیل با نام لوله خرطومی فلزی هم شناخته می‌شوند؛ بنابراین در محیط‌هایی که پیچ و خم‎های زیادی دیده می‌شود، استفاده از این لوله‌ها گزینه مناسبی خواهد بود.
  • این شیلنگ از انعطاف زیادی برخوردار است و در محدوده دمایی وسیعی می‌تواند کار کند.
  • در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و …

به شما بازدید کننده گرامی پیشنهاد می شود با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه ی فروش لوله خرطومی فلزی برق ، پس از دریافت مشاوره و اطلاعات لازم، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. لوله خرطومی فلکسیبل روکشدار از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی. گلند قطعه ای پلاستیکی یا فلزی است که برای اتصال کابل ها به جعبه اتصال، سینی کابل، تابلوها و دیگر تجهیزات استفاده می شود.

خاصیت فلکسیبل ی پیدا می کنند لوله فلکسیبل برق کابرد در سیستم های کابل کشی و تابلو برق هم دارد. از لوله فلکسیبل بیشتر به منظور انتقال مابل های CAT6 , لوله فلکسی CAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل دارای سایزهای مختلف در متراژ تولید شده خواهد بود. همچنین برخی از متریال‌های استفاده شده در تولید لوله خرطومی در بازار آشفته و بی‌ثبات کشور موجب ایجاد نوسانات قیمتی شده و از این رو امکان درج قیمت ثابت برای شما عزیزان وجود ندارد. جهت استعلام قیمت از مجموعه تهویه سان کافی است از طریق تماس با شماره ….

نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از لوله‌های خرطومی به شکل روکار جهت تهویه هوای هود، هواکش، تهویه هوا و حفاظت از قطعات خاص الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوله خرطومی با کیفیتتحمل حرارتی بین منفی 30 الی مثبت 110 درجه سانتی‌گراد امکان استفاده از این لوله فلکسی در شبکه تهویه، سرمایش و گرمایش هوای ساختمان‌ مسکونی، تجاری و اداری را فراهم ساخته است. تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است.

لوله خرطومی گالوانیزه بدون روکش (فلکسی بل) سایز 42

لوله فلکسی یا لوله خرطومی به نوع خاصی از لوله به صورت مارپیچ در هم تابیده گفته شده و برای اجرای صحیح بخش‌های مختلف ساختمان نیاز به انواع لوله فلکسیبل خواهد بود. لوله خرطومی در سیستم سیم‌کشی و شبکه هوارسانی ساختمان بسیار پرمصرف بوده و پیش‌برد عملیاتی متکی به استفاده از انواع مختلف لوله فلکسیبل خواهد بود. در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند. از لوله فلکسیبل هوا در مواردی که نیاز به تخلیه فشار و هوا دارند استفاده می‌شود، مانند سیستمهای گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات صنعتی و صنایع پزشکی. این لوله‌ها یکی از روش‌های تضمین کیفیت هوا در محیط‌های داخلی و راندمان حرارتی هستند و همچنین به وسیله بست فلزی یا بست عایق دار نصب می‌شوند.

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. جنس اصلی این نوع لوله خرطومی از گالوانیزه بوده و مهم‌‌ترین شاخه آن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار است. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم