لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

در اسکیپ رومهای تخیلی دیگر خبری از کاغذ و قلم و کلید و قفل و کشو و غیره نیست بلکه شما با سیستم ها و ابزارهای تکنولوژی طرف اتاق فرار وحشتناک هستید. قیمت اتاق فرار تخیلی بخاطر استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مختلف، نسبت به دیگر اسکیپ روم ها کمی بیشتر است. اگر بین اتاق فرار های تهران تصمیم دارید تجربه اولین اسکیپ روم ایران یعنی اتاق فرار نجات را داشته باشید، باید به میدان بهارستان مراجعه کنید و سپس از طریق خیابان مصطفی خمینی به کوچه نصرالهی بعد از چهارراه چشمه برسید. در این کوچه نیز یک کوچه دیگر قرار دارد با نام فخر الملک و عمارت دبیرالملک در آنجا قرار دارد. اولین اسکیپ روم در دنیای واقعی که توسط تاکاو کاتو ژاپنی افتتاح شد، بازی فرار واقعی نام داشت و او خود را به عنوان بنیانگذار اتاق فرار معرفی کرد برای همین هم هست خیلی ها تصور دارند او مبتکر ایده اسکیپ روم بوده. همان طور که از نام این نوع بازی مشخص است، داستان درام و عاطفی در اسکیپ روم اتفاق خواهد افتاد و خبری از ترس و وحشت در آن نیست.

  • در بازی‌های کلبه وحشت و روانی، دست و پاى بازیگران بسته می‌شود.
  • این سبک آنقدری طرفدار پیدا کرد که با نام اتاق فرار های ماجراجویانه یا Adventure Rooms ارائه شد و تا به امروز، در بیش از 20 کشور جهان ساخته شده است.
  • درجه سختی بازی ۷ از ۱٠ بوده و تعداد نفرات مجاز بین ۴ تا ۸ نفر می‌باشد.
  • این بازی با یک سناریوی تاریخی، ترکیبی است از معماهای نسبتا دشوار، ترس و نقش آفرینی بازیکنان، و به نظر می رسد کامل ترین بازی مجموعه از دیدگاه مخاطبان باشد.
لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران شرق و غرب، شمال و جنوب تشریفینو | allescape

اتاق فرار سوئینی تاد از اتاق فرارهای جالب این مجموعه است. این اتاق فرار ژانر معمایی، تاریخی و کاراگاهی داشته و فکر و هوش‌ بازیکنان را حسابی درگیر خود می‌کند. درجه سختی بازی در اتاق فرار میراث پارس ۷ از ۱٠ بوده و مدت زمان بازی ۱ ساعت می‌باشد.

حوادث مربوط به بازی اتاق فرار

مثل اتاق فراری به نام اتاق فرار هواپیماربایی و اتاق فرار قتل در مترو مخوف که در ژانر مهیج است. اتاق فرار جوکر در ژانر مهیج طراحی شده و ۶۰ دقیقه‌ای است. این بازی ۴ تا ۶ بازیکن نیاز دارد و رده سنی بالای ۱۲ سال.

طراحان معماها در طراحی به اصول کلی حاکم بر جهان توجه می‌کنن. در واقع اون‌ها الگوهایی رو ایجاد خواهند کرد که بازیکنان آگاهانه یا ناخودآگاه از این الگوها پیروی می کنن. در ابتدای همین یادداشت هم از فواید ترس برای سلامتی گفتیم. در واقعا اتفاقی که توی اتاق فرار ترسناک برای ما میفته اینه که هیجان و گلوکز با کاهش افسردگی کمک می‌کنه. اما اگه فکر می‌کنید ترس شما فراتر از این‌هاست نگران نباشید.

سوالات متداول درباره حضور در اتاق‌‌های فرار

در ژانویه 2018 اعلام شد که مراحل تولید این فیلم بیش از حد انتظار به طول انجامیده و در مراحل تولید نیز مشکلاتی وجود دارد و تولید فیلم تا سپتامبر 2018 ادامه خواهد داشت. در ماه مه همان سال اعلام شد که نام فیلم به Escape Room تغییر کرده است. همچنین اعلام شد که در تاریخ 30 نوامبر همان سال منتشر خواهد شد. یک ماه بعد، تاریخ اکران این فیلم به 1 فوریه 2019 و بعداً به 4 ژانویه 2019 تغییر یافت.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم