لیست قیمت قالب فلزی بتن خرید و فروش ابزار ساختمانی

قالب های بتنی از انواع مختلفی همچون، قالب آجری، قالب چوبی و قالب فلزی تشکیل شده اند. قالب بتن از جمله مواردی است که اکثر افرادی که قصد آشنایی با سازه های قالب بندی و بتنی را دارند، با آن روبرو می شوند. اما منظور از قالب فلزی چیست؟ امروزه با توجه به مزیت های فراوان سازه های بتنی شاهد گسترش بیش از پیش آنها هستیم.

نوع دیگری از ارتباط وجود دارد که در سازه های فولادی استفاده می شود و شامل اتصالات مفصلی است. ولی در ساختمان ‌های اسکلت بتنی، 99 درصد از اتصالات گشتاوری بهره می گیرند. در حقیقت این چهارچوب از استحکام بالایی برخوردار است و می ‌تواند بارها و فشار های وارد بر ساختمان را تحمل نماید. شما می توانید با مراجعه به سایت مرکزآهن پس از جست و جوی محصول موردنظر و فشردن دکمه خرید سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید جهت اطمینان از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کیفیت قالب‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای قیمت گذاری قالب فلزی دست دوم می‌باشد. کامل بودن ابزار نیز بر افزایش قیمت قالب بتن فلزی دست دوم تاثیر گذار است. می توانید با ثبت درخواست اعزام کارشناس، این کار حساس را به کارشناسان و مهندسین ما سپرده و منتظر باشید تا جهت انجام هماهنگی های اولیه با شما تماس بگیریم. توجه داشته باشید، خرید قالب فلزی بتن از شرکت های معتبر و خوشنامی مانند مجموعه سپنتا موفقیت پروژه را به ارمغان خواهد آورد.

لیست قیمت قالب فلزی بتن خرید و فروش ابزار ساختمانی

شکل بتن‌ریزی یکی دیگر از عواملی است که باید برای خرید قالب فلزی بتن به آن توجه داشته باشید. پس از آشنایی با قالب‌های فلزی مدولار، نوبت به معرفی یکی دیگر از انواع قالب های فلزی بتن یعنی قالب فلزی مدور بتن می‌رسد. مزایای قالب‌های فلزی مدولار می‌تواند بسیاری از خریداران قالب‌های بتنی را برای خرید این قالب فلزی بتن وسوسه کند. اصلی‌ترین عامل کاهش قیمت قالب بتن، قیمت تمام شدۀ خرید ورق‌های فولادی بعنوان متریال اصلی قالب است. همچنین نوع قالب فلزی (لبه خم یا لبه جوش بودن قالب‌ها) روی قیمت گذاری قالب فلزی بتنی دست دوم نقش دارد. علاوه بر تمامی تجهیزات بتنی ، انواع ماشین آلات ها مانند دستگاه خاموت زن ، دستگاه برش میلگرد ، دستگاه میکسر بتن ، بالابر ساختمانی ، دستگاه ویبراتور بتن ، دستگاه خم کن و …

دقت در انتخاب قالب بسیار ضروری است چرا که قالب نباید آسیب دیده و فرسوده باشد و باید تحمل وزن مورد نظر را داشته باشد. در برخی مراحل بتن ریزی برای مثال در مرحله بتن ریزی تیرچه بلوک از این قالب ها برای نگه داشتن بتن و نیز ایجاد سطحی صاف در این تیرچه ها استفاده می شود ، نمونه های زیادی برای کاربرد این محصول وجود دارد که مهمترین آنها برای شما ذکر شد. قالب بتن ریزی یا قالب آرماتوربندی در ابعاد و اندازه های مختلفی در این مجموعه تولید می گردد. مورد مهم ای که در خرید قالب و اتصالات قالب بندی باید مد نظر قرار داد کیفیت لوازم و اتصالات قالب بندی است. اگر از قالب فلزی موج دار در ستون استفاده کنید ستون حالت پیچیدگی به خود می گیرد و نمی توان دقیق شاغول کرد.

قالب بندی بتن

قالب بتن فلزی لبه خم را اصطلاحاً قالب خم،‌ لبه خم یا قالب پرسی می‌گویند. علت این نام‌گذاری این است که در فرآیند تولید برای ایجاد لبه‌های قالب، اطراف ورق مورد استفاده را خم می‌کنند. تفاوت اصلی قالب‌های فلزی بتن خم و تسمه‌ای استفاده از فرآیند خم در ایجاد لبه‌ها می‌باشد.

از مقاومت کافی برخوردار باشد تا در برابر انواع بارهای مرده و زنده مقاومت کند. بلکه اتلاف زمان و از بین رفتن زمان کاری کارگران، به تعویق افتادن اتمام پروژه و اعمال خسارت به کارفرما. تمام محصولات قالب سازی قادری قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشد.

محصولات

قالب بتنی یکی از مهمترین عوامل در استحکام سازه ها می باشد، از این رو انتخاب قالب مناسب برای بتن ریزی دارای اهمیت شرکت قالب بتن زیادی می باشد. به فرایند آماده سازی و اتصال قالب ها برای بتن ریزی، قالب بندی بتن می گویند. برای مقایسه این دو مدل جوشکاری این جمله را بیان میکنیم که خال جوش co2 خیلی بهتر از جوش جوشکاری شده با دستگاه جوش معمولی است. تمامی قالب فلزی بتن هایی که از شرکت مدرن سازان خریداری میکنید تولید شده با ورق فولاد مبارکه و جوشکاری شده با جوش co2 می باشد. در تصویر زیر می توانید عکس قالب بتن نو با ورق فولاد مبارکه و یا ورق دیگر شرکت ها را مشاهده کنید تا از لحاظ ظاهری آشنایی بیشتری با این دو مدل قالب بتون داشته باشید. انواع قالب بتن شامل قالب مدولار، بالارونده، میزی، چرخشی، چکشی و لغزنده می باشد.

  • با توجه به نوسان قیمت آهن در بازار ایران، قیمت فروش قالب فلزی بتن در حال تغییر می باشد و با توجه به وزن این قالب های بتنی قیمت هر کیلوگرم قالب های فلزی متفاوت می باشد در زیر لیست قیمت قالب های فلزی قرار داده شده است.
  • علاوه بر تمامی تجهیزات بتنی ، انواع ماشین آلات ها مانند دستگاه خاموت زن ، دستگاه برش میلگرد ، دستگاه میکسر بتن ، بالابر ساختمانی ، دستگاه ویبراتور بتن ، دستگاه خم کن و …
  • یکی از امتیارهای بزرگ قابل های فلزی، مقاومت بسیار بالای این قالب ها در برابر فشارهایی است که از حجم زیادی بتن به این قالب وارد می‌شود.
  • برای این‌که بتوان قالب‌بندی مدور با قوس بالا را اجرایی کرد، باید از قالب بتن کمانی که تسمه و استیفنرهای عرضی ندارد، استفاده شود.
واحد اندازه‌گیری قالب‌بندی در تمامی بخش‌های ساختمانی متر مربع می‌باشد که اندازه‌گیری دقیق آن به میزان متراژ پروژه، میزان بتن استفاده شده و موارد دیگر بستگی دارد. یکی از موارد بسیار مهم در اندازه‌گیری قالب‌بندی، نوع قالب‌های استفاده شده برای این امر می‌باشد به طور مثال در صورت استفاده از قالب‌ فلزی، ممکن است در مقایسه با سایر نمونه‌های دیگر به میزان بیشتری از این نوع قالب‌ها نیاز داشته باشید. در بسیاری از مواقع کارگاه های تولیدی قالب های بتنی به دلیل حجم سفارشات یا عدم نظارت در خط تولید باعث خرابی در تولید قالب بتن می شوند و قالب های بی کیفیت را به مشتریان خود تحویل می دهند. از آنجایی که در عمده پروژه ها تعداد قالب ها و تنوع آن ها زیاد است، خریداران قالب هم به کیفیت قالب ها دقت نکرده و قالبی بی کیفیت را از تولید کننده تحویل می گیرند. قالب فلزی بتن از اجزا اصلی ساخت و تکمیل انواع پروژه های ساختمانی است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم