مبلمان کلاسیک خرید حضوری و آنلاین در طرح‌های مختلف مبل فیدار-مبل سید

در طراحی و ساخت مدل مبل کلاسیک، چوب مهمترین متریال بوده و باتوجه به نقش‌ها و طرح‌های حک شده در آن، استفاده از چوب مقاوم و بادوام بسیار ضروری است. توجه داشته باشید در این مبلمان، از چوب و روکش‌های طبیعی بهره گرفته می‌شود و به هیچ عنوان روکش‌های ملامینه و ام دی اف در ساخت آن کاربردی ندارد. مبل کلاسیک میلواکی با سبک طراحی آمریکایی دارای تعداد نشیمن ۷ نفره می باشد. چوب استفاده شده در این مبلمان چوب راش گرجستان و نوع پارچه استفاده شده در آن پارچه وارداتی می باشد. شما می توانید این مبلمان را در رنگ های گردویی، آنتیک و مدرن سفارش دهید.

  • این مزیت ها به طبع قیمت تمام شده بالاتری را به خود اختصاص داده است.
  • همچنین این پارچه با توجه به دوام بالا به راحتی کشیده یا سوراخ نمی شوند.
  • مبل سلطنتی آیسا یک مبل 7 نفره است که شامل یک کاناپه سه نفره به همراه چهار مبل تک نفره دسته دار می باشد.
  • یکی از نمونه های بارز و آشنای این دستته از مبلمان، مبل چسترفیلد چرمی است.
  • کلاسیک بالاترین «درجه» یا «کلاس» از نوع خودش است؛ ارزش و محبوبیتی ماندگار دارد.

علاوه‌بر کلاف چوبی استفاده از فوم سرد و اسفنج مرغوب در نشیمن و دسته‌های مبل کلاسیک نقش تعیین‌کننده‌ای در راحتی و بالا بردن کیفیت این مبل دارد. امروزه در اکثر مبلمان کلاسیک در قسمت منبت کاری شده، موادی مانند پلی‌اورتان به‌کار می‌رود که در کنار زیبایی به استحکام و کیفیت این نوع مبل نیز کمک می‌کند. جالب است بدانید که طراحی و استفاده از مبلمان کلاسیک ابتدا در کشورهای اروپایی خصوصا در کشور ایتالیا رایج شد و به‌مرور در کشورهای آسیایی و در میان طبقه ثروتمند و خاندان سلطنتی راه یافت.

دسته بندی محصولات

مبل کلاسیک آسوان به دلیل استفاده از متریال با کیفیت بسیار بالا در تمام قسمت های خود، می تواند سالیان درازی را مهمان منزل شما باشد. استفاده از چوب راش با گرید A+، رنگ زیبای گردویی که به روش ترنسپرنت مسئولیت محافظت از این اثر هنری را به همراه کنتراست بسیار زیبایی که بین زمینه و منبت های آن ایجاد کرده را داراست. همچنین استفاده از اسفنج، فنر و دیگر متریال هایی که در قسمت های مختلف مبلمان وظیفه فرم دهی و زیرسازی جهت رویه کوبی پارچه های نفیس این مدل را داراست، با بهترین کیفیت ممکن انجام می شود. دسته‌ی اول افرادی که سبک کلاسیک را با تمام جزئیات مربوط به آن می‌پسندند و دوست دارند شکوه آن تماما در وسایل خریداری شده مشهود باشد.

مبلمان کلاسیک خرید حضوری و آنلاین در طرح‌های مختلف مبل فیدار-مبل سید می‌توان گفت که این جنبش تعریف دقیقی ندارد و در دانشنامه‌های مختلف از آن تعاریف گوناگونی ذکر شده است، اما به طور کلی کلاسیسیسم عبارت است از عقیده طرفداران تقلید از نویسندگان و هنرمندان یونان باستان یا روم و نویسندگان قرن هفدهم فرانسه. اگر به دنبال خریدی سریع، راحت و امن هستید، با تیم لکسون همراه شوید. تعادل و تقارن که مشخصه محیط های کلاسیک و سنتی است، سازماندهی می شوند، از منابع طبیعی شروع می شوند و سپس به منابع مصنوعی می روند.

مشخصه ی اصلی مبل کلاسیک ایتالیایی، پارچه های مرغوب و نفیس به کار رفته در ساخت این مبلمان می توان دانست. زرق و برق و چشمگیری هدف اصلی در طراحی این دسته از مبلمان مبلمان است. هدف طراح ایتالیایی در طراحی این مبلمان، نمایش شکوه این کشور است.

مبل کلاسیک لرد با سبک طراحی ایتالیایی دارای تعداد نشیمن مبلمان ۷ نفره وغذاخوری ۸ نفره است. چوب استفاده شده در مبلمان لرد چوب راش گرجستان و پارچه استفاده شده در آن پارچه وارداتی ترکیه می باشد. از پرکاربردترین انواع مبل کلاسیک برای خانه‌های کوچک می‌توان به مبل کلاسیک مصری، ترک و راحتی دانست. برای خانه‌های بزرگ، مبلمان کلاسیک فرانسوی و ایتالیایی به خاطر ابعاد بزرگتر خود مناسب‌تر هستند. اما برخی از مدل‌های این مبلمان به دلیل ظرافت و منبت‌کاری‌های بسیار جزئی خود معمولا برای اتاق پذیرایی از مهمان‌ها به کار برده می‌شود. به این مدل از مبلمان معمولا مبل کلاسیک استیل می‌گویند که بسیار هنرمندانه طراحی و ساخته شده‌اند.

مبل کلاسیک ترکیه با طرح های شیک و زیبا مد سال

مبلمان کلاسیک کمل بک با سبک طراحی فرانسوی دارای ۲ کاناپه و تعداد نشیمن ۷ نفره می باشد. چوب استفاده شده در آن چوب راش گرجستان و پارچه استفاده شده درآن پارچه وارداتی ترکیه ای است. شما می توانید مبلمان کمل بک را در رنگ های گردویی یا آنتیک خریداری کنید.

در صورت تیره بودن رنگ چوب مبلمان می‌‌توانید با انتخاب رنگی همسو با آن جلوه‌ی بیشتری به مبلمان خود ببخشید. برای خرید این نوع از مبل نیازی نیست که حتما فضایی کلاسیک را چیدمان کنید. درنظر داشتن فضایی که برای چیدمان مبلمان انتخاب شده است امری بسیار مهم است. به همین دلیل بهتر است تعداد و سایز مبلمان خود را متناسب با این فضا انتخاب نمایید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم