مجموعه کتاب های سوم ابتدایی تخفیف ویژه و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko

این کتاب برای تثبیت آنچه که در طول هفته آموخته شده و رفع اشکالات دانش‌آموزان طراحی شده است. کتاب پیک هفتگی سوم خیلی سبز بیست و هشت تکلیف هفتگی شامل نمونه سؤالات مختلف از دروس ریاضی، فارسی، علوم، مطالعات اجتماعی و هدیه‌های آسمانی برای یک سال کتاب کمک درسی سوم دبستان تحصیلی دارد. کتاب های کمک درسی درسی جامع سوم دبستان، به آن دسته از کتاب هایی گفته می‌شود که با اهداف مختلف مرور و جمع‌بندی دروس این پایه مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این قسمت به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی جامع سوم ابتدایی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی داشته باشید، می‌توانید از کتابانه کمک بخواهید.

  • در کتاب کار پوچینو علوم سوم دبستان، تمرین‌ها، مثال‌ها و نکات کلیدی و خیلی دقیقی مورد بررسی قرار گرفته و دانش‌آموز برای رویارویی با سؤالات متنوع گردآوری شده در این کتاب آماده می‌شود.
  • پاسخ‌نامه کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز، شامل پاسخ کلیدی همه سؤالات، پاسخ برخی از سؤالات مفهومی و پاسخ تشریحی بخش دانش‌آموزان پرتلاش است و پاسخ‌نامه تشریحی برای تمامی سؤالات وجود ندارد.
  • کتاب ریاضی این پایه به اندازه‌ی کافی دارای سوالات مختلف برای تمرین دانش آموزان نمی‌باشد، لذا باید برای تسلط بیشتر فرزندتان از تهیه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی غافل نشوید.
  • کتاب سیر تا پیاز ریاضی سوم دبستان ، یکی از کتاب های برتر کمک درسی سوم دبستان است که توسط انتشارات گاج منتشر شده است.
گام به گام سوم شاه کلید کلاغ سپید گاج تمام دروس مقطع سوم ابتدایی را در بر می گیرد. در این قسمت قرار است شما را با بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع سوم دبستان آشنا کنیم. در کتاب کار علوم سوم دبستان خیلی سبز متناسب با مطالب هر کتاب، تمرین‌های مختلفی از نوع جای خالی، جورچین، تستی، تشریحی و… با شکل‌های زیبا و دوست‌داشتنی مطرح شده و مباحثی که باید برای امتحانات یادبگیرند در این کتاب ها قرارداده شده است. با گذر از سال‌های ابتدایی تحصیل در مقطع دبستان، دانش آموزان با محیط مدرسه و تحصیل کنار خواهند آمد.

این کتاب برای آن دسته از دانش‌آموزانی مناسب است که می‌خواهند با صرف کمترین هزینه، تمامی ابهامات کتاب درسی را برای خود حل کنند و معدل خود را بالا ببرند. ابهاماتی که در مفاهیم و آزمایش‌های درس علوم وجود دارد، ممکن است فهمیدن کامل مسائل را دشوار کند. در این بخش به معرفیکتاب های کمک درسی علوم سوم دبستانپرداخته شده است تا با مطالعه آن‌ها، دانش‌آموز به تسلط بالایی در درس علوم این پایه برسد و هیچ ابهامی باقی نماند. کتابانه، به‌عنوان سایت مرجع خرید کتاب، می‌تواند به شما در خرید کتاب علوم سوم کمک کند.

مزایای استفاده از کتاب های کمک آموزشی سوم ابتدایی خیلی سبز

مجموعه کتاب های سوم ابتدایی تخفیف ویژه و ارسال رایگان تلکتاب | ketabko این کتاب سطح بالایی دارد جهت آمادگی دانش آموزان برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان مناسب است. شهلا رئیسی، فریبا رئیسی، رضا طهورائی مؤلفان این کتاب هستند، در کتاب جامع سوم تیزهوشان خیلی سبز دروس کلیدی پایه‌ی سوم ابتدایی در 215 صفحه گردآوری شده است. کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکیو دانلود کتاب صوتیاست که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…

فروشگاه اینترنتی کتاب

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم