مدل آرایش صورت جدید و میکاپ لایت عروس و دختر و زنانه چلوگوشت | takdoo-تکدو

به همین دلیل در ادامه، شما را با مراحل آرایش صورت به ترتیب آشنا خواهیم کرد. ازیگران روی فرش قرمز و روی پرده سینما زیبا هستند ؛ با پوستی صاف و بدون لک ، چشم هایی براق و زیبا و صورتی متناسب. اما خیلی از آن ها از نزدیک و به صورت زنده چنین ویژگی هایی ندارند پوست آن ها هم مثل پوست بیشتر افراد جامعه است و هیچ چیز خاصی در صورت شان نیست که آن ها را متمایز کند. اما چه اتفاقی برای آن ها می افتد که به چنین زیبایی خیره کننده ای دست پیدا می کنند خیلی ها معتقد هستند آن ها از تکنیک های خاصی استفاده می کنند. از هر کرمی که روی پوست تان خوب می نشیند و به آن عادت دارید استفاده کنید ؛ چه مرطوب کننده باشد و چه ضد آفتاب.قبل از آرایش تمام صورت خود را با آن…

  • سایه را با یک برس صاف و با حرکات راست و چپ یا کوبه ای روی پلکتان بزنید.
  • رژگونه مناسب برای پوست بژ ، صورتی ، صورتی روشن و هلویی روشن است.
  • بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند.
  • غیرممکن است که متوجه آن نشوید و با انتخاب سایه های مناسب می توانید یک آرایش کاملاً جالب ایجاد کنید.
مدل آرایش صورت جدید و میکاپ لایت عروس و دختر و زنانه چلوگوشت | takdoo-تکدو استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید.

۱۱ ترفند زیبایی سریع برای خانم های شاغل

سعی کنید ریمل را تنها برای مژه‌های بالایی استفاده کنید تا آرایش شما از حالت طبیعی خارج نشود. اکثر خانم ها به آرایش محو و طبیعی علاقمند هستند و مایل بوده تا میکاپ آن ها کاملا لایت و نچرال به نظر برسد. برای ماندگاری بیشتر پودرهای اکلیلی در میکاپ چشم یا لب، استفاده از چسب گلیتر بهترین پیشنهاد است. آموزش تخصصی میکاپ عروس عروس ها به دنبال آرایش کامل هستند و گزینه ها از طبیعی ترین تا هنرمندانه ترین و جسورانه ترین آرایش ها را شامل می شود…. همانطور که می دانید خانم ها علاقه زیادی به داشتن میکاپ زیبا دارند که با نزدیک شدن به سال جدید خانم ها به دنبال آرایش مناسب عید هستند به… کاربرد اسپری فیکس در آرایش بسیار زیاد می باشد و می تواند از هدر رفتن وسایل آرایشی شما پیشگیری نماید.

مدل میکاپ و آرایش مات Matte Makeup:

برای پوشش دادن لک صورت خود می‌توانید به دو روش عمل کنید. ابتدا پودر پوشش دهنده را بر روی صورت خود پخش کرده سپس با استفاده از پودری تیره تر بر روی آن لک صورت را بپوشانید. راه حل دوم ان است که ابتدا پنکیک را به خوبی بر روی پوست خود بمالید تا جذب شود سپس با استفاده از کرم آرایشی همچون کرم پودر، پوشش دهی را چند برابر کنید. برداشتن ابرو از این نقطه آغاز می شود پس با خط چشم این نقطه را علامت گذاری کنید. بعد از این که سایه چشم را زدید، خط چشم را نزدیک به مژه ها بکشید . اگر دوست دارید که خط چشمتان پهن باشد، می توانید آن را اضافه کنید.

در این محتوا ما قصد داریم انواع مدل های آرایش (راهنمای آرایش صورت) و نکاتی که در هنگام آرایش صورت باید مورد توجه قرار بگیرد را برای شما شرح دهیم. این مدل صورت یکی از مدل های شیک و زیبا محسوب مس شود، اما بهتر است با استفاده از مدل و رنگ موی مناسب در آن کمی تعادل بصری ایجاد کرد. البته برخی تشخیص و تفکیک برخی از آنها مانند آرایش زنانه و دخترانه، آرایش مجلسی و یا آرایش رسمی بارز و آسان می باشد، اما در مورد آرایش لایت، آرایش خلیجی و یا اسموکی صدق نمی کند. همانطور که انتخاب یک میکاپ زیبا نقش مهمی در جذابیت ظاهری خانم ها و دختر خانم ها ایفا می‌کند به همین خاطر، مقاله تصمیم داریم تصاویر زیباترین آرایش صورت… کوشن آرایشی محصول جدید ترند شده کره جنوبی می باشد که یکی از لوازم مناسب برای میکاپ کره ای محسوب می شود. داشتن آرایش چشم، جدا کردن و پاک کردن چسب مژه مصنوعی کار آسانی نیست، شما می توانید قبل از برداشتن مژه مصنوعی برای پاک کردن آرایش چشم از آرایش…

مدل ابرو جدید و پهن و بلند و کوتاه و شیک و اسپرت

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم