مرکز درمان ناباروری امین درمان ناباروری در غرب تهران

در آزمایشگاه جنین شناسی، زیر میکروسکوپ مخصوص، تخمک مناسب را شناسایی و جداسازی می کنند و عملیات لازم را روی آن أطفال الأنابيب في ايران carfultrip انجام می دهند. پس از تخلیه فولیکول ها، بیمار مدت زمان کوتاهی در بخش ریکاوری و بخش جراحی، تحت مراقبت قرار می گیرد و چند ساعت بعد می تواند کلینیک را ترک کند. در این بخش ویزیت و مشاوره توسط پزشکان فوق تخصص زنان _ زایمان _ نازایی انجام شده و پس از تکمیل مدارک و آزمایشات و معاینات بالینی زنان و مردان ، با تشخیص علت نازایی، بهترین اقدامات درمانی صورت می گیرد. حالا شاید این سوال را بپرسید که چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟ این بیماری در ابتدا هیچ علامت خاصی ندارد ولی در بعضی از مواقع نیاز به درمان فوری دارد.

  • انعکاس نظرات ارزشمند شما عزیزان، راهنمای تیم درمانی و مدیریتی مجموعه ابن‌سینا در ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر خواهد بود، انشاا…
  • “من سال نود و شش تو مرکزتون عمل آی یو آی انجام دادم که به لطف خداوند و یاری شما زحمت کشان، نتیجه گرفتم و مرداد نود و هفت دخترم متولد شد از خانم دکتر کریمی و خانم کریم پور تشکر ویژه میکنم که بعد از شش سال نتیجه گرفتم الان نیکا خانم چهارده ماهشه .از شما زحمت کشان تقدیر فراوان و سپاس ویژه میکنم.”
  • نوع درمان کاملا بستگی به علائم شما و همچنین میزان گسترش بیماری دارد، در مرحله اول پزشک دارو درمانی را انتخاب می کند ولی با جراحی نیز قابل می باشد.
  • انتخاب جنسیت فرزند به دلخواه، از دیرباز، یکی از آرزوهای بشر بوده است.

• آیا محدودیت سنی برای درمان دارید؟ اگر چنین است، این نشانه خوبی است که مرکز نگران مسائل اخلاقی است. • در برخی از زنان رشد بیش از حد آندومتریوز باعث انسداد لوله های رحمی می شود. بالارفتن دمای بیضه که می تواند برروی عملکرد اسپرم ها تاثیر بگذارد. تاثیر متفورمین بر درمان تنبلی تخمدان (سندرم تخمدان پلی کیستی…

تشخیص ناباروری مردان و زنان

مجهز به تجهیزات و امکانات لازم و کادر مجرب برای انجام لاپاروسکوپی، هیستروسکوپی، واریکوسلکتومی، کورتاژ تشخیصی، میومکتومی، شیرودکا و سایر جراحی‌های تخصصی و فوق تخصصی مرتبط با ناباروری و ناهنجاری‌های رحمی می‌باشد. در ویزیت آقایان بعد از گرفتن شرح حال، تاریخچۀ بیماری و معاینه، آزمایشات هورمونی و همچنین اسپرموگرام یا بررسی مایع منی درخواست می‌شود و در صورت فقدان اسپرم، بیمار کاندید عمل TESE یا PESA جهت استخراج اسپرم می‌گردد و پس از مشاهده نتایج آزمایشات، روش درمانی مناسب جهت درمان زوجین پیشنهاد می‌گردد. به موازات بررسي خانم، آقا نيز توسط متخصص اورولوژي / آندرولوژي از لحاظ ميزان و كيفيت اسپرم بررسي خواهد شد. اين درمان ها شامل بررسي كامل خانم توسط متخصص زنان / ناباروري و به موازات آن بررسي كامل مرد توسط متخصص اورولوژي/آندرولوژي مي باشد. ضمن انجام بررسيهاي لازم و انجام معاينات باليني توسط متخصصين، بر اساس صلاح ديد پزشكان و موافقت بيمار، استفاده از هر يك از خدمات تشخيصي مانند آزمايشات هورموني، سونوگرافي،لاپاروسكوپي و هيستروسكوپي تشخيصي فراهم مي شود. من بعد از سه سال ازدواج و رابطه جنسی محافظت نشده باردار نشدم و همش فکر می کردم مشکل از منه.

جراحی تخصصی مردان

مرکز درمان ناباروری امین درمان ناباروری در غرب تهران

ابتدا بیمار نیاز به ارزیابی و تایید روش پیشنهادی ایشان داره و در صورت لزوم اطلاعات تکمیلی را از طریق تماس با مرکز دریافت کنید. عمل تشخیصی – درمانی که از طریق واژن برای بررسی وضعیت واژن، دهانه رحم، دیواره رحم و رحم انجام می شود. گروه تخصصی نیکان همیشه و در همه جا سعی داشته تا بتواند وظیفه اصلی خود که ارتقای کیفیت درمان و خدمت شایسته به مراجعه کنندگان است را به نحو احسن ایفا نماید. اگر پس از انتقال جنین، جنین‌های اضافی با کیفیت خوب وجود داشته باشد با رضایت زوجین جنین‌ها منجمد و نگهداری می‌شود. میزان حاملگی با استفاده از جنین‌های منجمد شده (با روش انجماد شیشه‌ای) به اندازه‌ استفاده از جنین های تازه است.

اين مركز پزشكي در غرب تهران داراي كليه امكانات جانبي در جهت خدمات رساني كامل به بيماران مي باشد. این روزها دیگر هیچ زن و شوهری نباید نگران نازایی و ناباروری باشند. مراکز درمان ناباروری با تجهیزات پیشرفته و کادر پزشکی مجرب و کاردان آماده ارائه خدمات به زوج هایی هستند که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند. تاکنون نزدیک به سی‌هزار زوج با استفاده از خدمات این مرکز صاحب فرزند شده‌اند. اولین عمل اختصاصی درمان ناباروری یا تزریق درون سیتوپلاسمی اسپرم به تخمک در تاریخ ۱۶ شهریور ۹۸ در مرکز ناباروری بیمارستان و زایشگاه مریم کرج انجام گردید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری نجمیه می باشد.

آزمایشگاه جنین شناسی و اندرولوژی

هدف IUI افزایش تعداد اسپرم هایی که به لوله های فالوپ می رسند که متعاقباً احتمال لقاح را افزایش می دهد. هنگامی که یکی از زوجین یا هر دو تحت درمان با لقاح آزمایشگاهی برای درمان ناباروری قرار می گیرند ، می توانند هر جنینی را که در طی آن چرخه برای استفاده… قبل از پیدا کردن مرکز باروری افراد باید بدانند که چه نوع آزمایشاتی در پروسه درمان انجام خواهد گرفت و قبل از اقدام به این کار آمادگی خود را برای شروع درمان بسنجند و هزینه های مربوط به آن را برآورد کنند. درمان ناباروری می تواند هزینه بالایی داشته باشد و داروهای قوی نیز برای افراد تجویز شود و همچنین ممکن است هورمون ها درگیر شوند.

پس از بررسی اولیه و شستشوی مایع سمن، اسپرم های سالم و فعال جداسازی و انتخاب می شوند. در میکرواینجکشن، اسپرم توسط دستگاه میکرواینجکشن به داخل تخمک بالغ تزریق می شود و در لقاح مصنوعی، اسپرم و تخمک در یک پلیت در کنار هم قرار داده می شوند تا اسپرم خودش وارد تخمک شود. جنین‌ها به مدت 48 تا 72 ساعت و در مواردی تا 120 ساعت تحت نظر متخصص جنین شناس در انکوباتور نگهداری می‌شوند. این مرحله ۳۶ تا ۳۹ ساعت بعد از تزریق هورمون اچ سی جی انجام می گیرد و معمولاً ۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد. پزشک با کمک گرفتن از تصاویر سونوگرافی مایعی را که حاوی تخمک های رسیده از فولیکول های تخمدان است، در داخل لوله آزمایش جمع آوری می کند و به آزمایشگاه جنین شناسی تحویل می دهد. به این عمل اصطلاحاً پانکچر می گویند و معمولاً تحت بیهوشی عمومی سبک انجام می شود.

سن بالای ۴۰ سال هم در کیفیت تخمک‌ها خیلی تاثیرگذاره. چون قانون‌های متفاوتی دارن و باید متناسب با هر مرکز عمل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با پذیرش بیمارستان تماس بگیرید.

در مورد پرونده پزشکی بیماران امین باشند و آن را در اختیار افراد قرار ندهند. یکی از بیماری های شایع میان بانوان آندومتریوز می باشد، این مشکل زمانی رخ می دهد که در خارج رحم بافت آندومتر رشد کند باید به این نکته اشاره کنیم که رشد آن خارج از رحم یک اتفاق غیر معمول می باشد. این بیماری در افراد مختلف علائم متفاوتی نیز دارد، یعنی ممکن است در بعضی از افراد علائم آن شدید و در بعضی علائم خفیفی داشته باشند. • اختلال در تخمک گذاری که یکی از عوامل اصلی ناباروری است. کلینیک سلامت مادر، جنين و نوزاد دکتر زهره داوودی مقدم مدیر کلینیک سلامت مادر، جنين و نوزاد از آن‌جا که با… لطفا برای اطلاع از قیمت‌ها با پذیرش بیمارستان تماس بگیرید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم