معامله مارجین در کوینکس فارسی آموزش کامل و گام به گام ارز دیجیتال

نرخ کلی کارمزد برای معاملات در این صرافی حداکثر ۰.۲ درصد برآورد می‌شود که در محدوده میانگین کارمزدهای جهانی قرار می‌گیرد. علاوه بر این کاربران صرافی کوینکس می‌توانند با خرید مقداری از رمز ارز مخصوص این صرافی یعنی توکن CET، در کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال خود تخفیف دریافت کنند. صرافی کوینکس رمز ارزها و ارزهای مرجع بسیار زیادی را در پلتفرم‌های معاملاتی خود پشتیبانی می کند و به همین دلیل است که می تواند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه کند. صرافی کوینکس می تواند از معاملاتی با حجم بالا پشتیبانی کند و در عین حال، با ارائه رابط کاربری آسان و جذاب، گزینه مناسبی برای معامله‌گران تازه کار باشد. برای آنکه با امکانات صرافی Coinex و پلتفرم مبادلاتی این صرافی بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

  • کاربران پس از احراز هویت می‌توانند تا روزانه یک میلیون دلار برداشت کنند.
  • برای این منظور گزینه‌ای در صفحه معاملات صرافی در نظر گرفته شده است.
  • این ابزار در گوگل پلی برای اندروید و اپ استور برای iOS موجود است.
  • با توجه به اینکه تعداد این قبیل صرافی ها محدود است، از این رو شناخت کامل صرافی هایی مانند آن اهمیت بسیار زیادی دارد.
در حال حاضر شما در سطح صفر قرار دارید که با انجام مراحل احراز هویت شما به سطح‌های بالاتری ارتقاء پیدا خواهد کرد. برای این کار ابتدا همانند تصویر زیر بر روی گزینه Bind Mobile کلیک کنید و اطلاعات تلفن همراه خود را وارد نمایید. ایتدا بر روی گزینه Send Email کلیک کنید و کد 6 رقمی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را در این قسمت وارد کنید. در بخش بعدی پیش شماره ایران که +98 می‌باشد را در کادر اول پیدا کرده و انتخاب نماید و در کادر سمت راست آن شماره تلفن خود را واردکنید. بعد از انجام این دو بخش بر روی گزینه Send Code کلیک نمایید که پس از مدت زمان کوتاهی، کدی به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد.

جالب اینجاست که علاوه بر دانلود نسخه اندروید از فروشگاه Google Play، کاربران همچنین می‌توانند در صورت تمایل نسخه APK را مستقیما از وب‌سایت دانلود کنند و نیازی به حساب Google اکسچینج کوکوین ندارند. لازم نیست احراز هویت دو مرحله‌ای را حتما تنظیم کنید، اما شدیداً توصیه می‌کنیم برای امنیت خودتان این کار را انجام دهید تا حساب خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید. ورود به صرافی کوینکس به عنوان یکی از صرافی های پیشرو برای دارایی های دیجیتال است که دسترسی قابل اعتمادی را برای میلیون ها مشتری در سراسر جهان فراهم می کند. در حال حاضر، آنها تخمین می زنند که 85٪ از کل پایگاه مشتریان آنها بین المللی و از کشور های مختلف هستند و تنها 15٪ مشتریان از چین هستند که روزی در زمان راه اندازی طیف اصلی مشتریان آنها بوده اند.

  • در این صفحه کد رفرال خودتونو میتونید کپی کنید که کد رفرال این حساب رو به رنگ ابی مشخص کردم.
  • در این مطلب بررسی جامعی از صرافی CoinEx ارائه کرده‌ایم تا دریابید که آیا برای اهداف شما مناسب است یا خیر.
  • اکنون صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که عنوان آن نوشته ثبت‌نام شما موافقت‌آمیز بوده و به سایت کوینکس خوش‌آمدید.
  • درباره کاربرد این روش ها در ادامه مقاله توضیحات کامل داده شده است.
  • در ستون انتهایی این بخش دکمه Cancel در مقابل هر سفارش درج شده است.

معامله مارجین در کوینکس فارسی آموزش کامل و گام به گام ارز دیجیتال اگر موجودی ارز CET داشته باشید، از 20 درصد تخفیف کارمزد بهره‌مند می‌شوید. ارزی که شما از حساب اسپات خود، وارد حساب مارجین می‌کنید، ارزی است که به عنوان وثیقه نزد کوینکس به امانت می‌گذارید و وام چندبرابری دریافت می‌کنید. به عنوان مثال اگر ارز بیت‌کوین را از حساب اسپات خود وارد می‌کنیم، می‌توانیم همین ارز را به وثیقه بگذاریم و بیت‌کوین وام بگیریم و با این ارز معامله‌ی مارجین باز کنیم. فراموش نکنید که همیشه شما می توانید با دریافت آموزش‌های لازم شانس پیروزی در معاملات خود را افزایش دهید. در صورت تمایل می‌توانید در صفحه‌ی آموزش ارز دیجیتال رایگان، مطالب کاربردی و طبقه بندی شده‌ ارز دیجیتال را دریافت کنید و یک قدم دیگر به موفقیت در ترید نزدیک‌تر شوید.

ویلاشهر منطقه ای در محاصره امکانات بالقوه :

به آدرس ایمیل خود سری بزنید، زیرا سایت کوینکس عبارتی با عنوان فرستاده که باید آدرس برداشت و مقدار برداشت خود را مرور کنید و در نهایت گزینه یا (تائید مجدد) را بزنید. به نوشته آبی رنگ تصویر زیر نگاه کنید، باید تیک آن را بزنید. زیرا این نوشته به معنی ایجاد اطمینان برای مالکیت اسناد شناسایی ارائه شده توسط شما، به صرافی کوینکس است.

انقلاب دوم لازمه تحرک جامعه برای برداشتن گام دوم خواهد بود

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم