معرفی بهترین رستوران های بوشهر با قیمت و آدرس، کافه ها و غذاهای بوشهر | behgardi

معرفی بهترین رستوران های بوشهر با قیمت و آدرس، کافه ها و غذاهای بوشهر | behgardi

گرگور تنها گزینه برای غذای بین‌المللی در بوشهر نیست. گاندو گزینه‌ی دیگر شما برای میل کردن غذای ایتالیایی و تنوع دادن به غذاهای روزانه است. میگو سوخاری، میگو باربیکیو، قلیه ماهی، دال عدس، ماهی شوریده و چند مدل کباب از بهترین‌های میداف هستند که البته میگو سوخاری جایگاه خودش را دارد.

  • در سفره خانه شونشین علاوه‌بر خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ امکان سفارش دادن چای و قلیان هم وجود دارد.
  • بوشهر نیز از این قاعده جالب مستثنی نیست و با توجه به شرایط آب و هوایی و اتمسفر فضایی که دارد و نیز نزدیکی آن به دریا دارای غذاها و خوراکی‌های لذیذی است که طعم و مزه بی بدیلی رستوران گرگور بوشهر دارد.
  • اما از غذاهای لذیذ قوام که بگذریم، جالب است بدانید محل رستوران قدیم‌ترها آب‌انبار قوام بوده است.
  • همه عاشق غذاهای دریایی نیستند، حتی تصور خوردن غذاهای دریایی برای خیلی‌ها دشوار است.
  • ساندویچ صدرا بوشهر در محله صلح آباد و در خیابان بلوار طالقانی واقع شده…

می‌توانید کمی کنار پنجره بنشینید و از تماشای خلیج فارس و موج‌های زیبایش لذت ببرید. رستوران گرگور یکی از رستوران‌های جذاب بوشهر که دارای تنوع غذایی بالا و باکیفیت و مناسب برای انواع ذائقه و افراد گیاهخوار است. در این رستوران انواع غذایی بین‌المللی، محلی، فرنگی و غذاهای دریایی که به سبک آسیای شرقی طبخ شده را می‌توانید سفارش دهید. فضایی دلنشین و غذاهای باکیفیتش، گردشگرهای فراوانی را به این رستوران جذب می‌کند.

قیمت طلا و سکه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کافه بیژن یکی از کافه‌های معروف بوشهر است که شب‌هایش مثل روزها پرجنب‌وجوش است. آهنگ و سازهای بندری را هم چاشنی زیبایی‌های کافه می‌کنند و فضا شادتر می‌شود. تعدادی میز و صندلی در فضای بیرون کافه گذاشته‌اند که چشم‌اندازی رو به دریا دارد. اگر در روز به این کافه بروید، سمفونی دل‌انگیزی از صدای موج‌ها و مرغ‌های دریایی می‌شنوید. در این کافه غذاها و خوراک‌های خوشمزه جنوبی را به‌شکل ساندویچ سرو می‌کنند؛ البته سینی‌های دریایی هم دارند.

لینک های گردشگری

غذاهای این رستوران از مواد اولیه تازه و باکیفیت طبخ می‌شود. اینجا یک گزینه‌ی دیگر برای غذای ایرانی در بوشهر است. سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسد و ظاهری امروزی‌تر دارد.

از جذاب‌ترین رستوران‌ها در بوشهر

این رستوران که در گذشته آب انبار قوام بوده و قدمت 150 ساله داره نزدیک به ساحل دریای بوشهره که محلی خوب برای صرف غذا و گذروندن وقت با خانواده و دوستان شده. شاید تجربه خوردن غذا در بنایی قدیمی و 150ساله برایتان جالب باشد. هر طرف از رستوران، تصویری از تاریخ بوشهر را به شما نشان می‌دهد. عکس‌های رئیس‌‌علی دلاوری و حسن زنگنه، از شخصیت‌های مهم بوشهر روی دیوار آجری رستوران، خودنمایی می‌کند. بخشی را هم با قالیچه‌های قدیمی و نقاشی‌های تماشایی تزیین کرده‌اند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم