نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی نصب دوربین های تحت شبکه بسیار آسان و انتقال تصاویر از طریق کابل های اترنت صورت می گیرد و نیازی به کابل برق و کابل شبکه نداریم. شما می توانید طبق نیاز خود دوربین دام هایک ویژن یا دوربین بولت هایک ویژن را خریداری کنید. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. انتقال تصویر به معنی مشاهده تصویر دوربین مداربسته روی دستگاه های دیگر اعم از گوشی موبایل و تبلت است….

این تجهیزات برای افرادی به دنبال یک سیستم حفاظتی حرفه ای هستند با قابلیت های پیشرفته هستند، یا پروژه های بزرگ ایده آل است. دوربین هایک ویژن هر سال تکنولوژی های جدید و کارآمدی را در قالب سیستم های تحت شبکه معرفی می کند. همان طور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد دوربین ها، انواع بسیار گسترده ای دارند که متناسب با کاربرد های مختلفی ساخته شده اند. حتی ممکن است با جستجو کردن در لیست قیمت های دوربین های هایک ویژن، متوجه شده باشید که دو دوربین، با کیفیت تصویر یکسان، دارای قیمت های متفاوتی هستند. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند روی قیمت دوربین های هایک ویژن تاثیر گذار باشند و فقط کیفیت تصویر، در قیمت گذاری یک دوربین مد نظر نیست. برخی از دوربین ها نیز قابلیت های پیشرفته تری مانند EXIR و WDR دارند که باعث افزایش قیمت آن ها می‌شود.

تنوع تولید دوربین مدار بسته به همراه کیفیت بالا و همچنین قیمت های کمتر نسبت به مدل های مشابه برند های اروپایی باعث شده است که دوربین مدار بسته هایک ویژن رکورد دار فروش در جهان باشد. این موارد به همراه پیشگام بودن تکنولوژی های بکار رفته در برند هایک ویژن باعث می شود که در میان برندهای مختلف موجود در بازار، هایک ویژن را اولویت اول قرار دهیم. دوربین مداربسته هایک ویژن جزو بهترین برندهای دوربین مداربسته بازار است و در کل برند هایک ویژن نیز یکی از معتبرترین شرکت های تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود که تلاش کرده است با ارائه طیف وسیعی از محصولات، خدمات خود را در این حوزه گسترش دهد. لیست قیمت مصوب دوربین مداربسته هایک ویژن و دستگاه های NVR هایک ویژن را از طریق لینک زیر دریافت کنید .

ظبط کننده های هایک ویژن

درست است که دوربین مداربسته هایک ویژن تنها برند با کیفیت و مطرح جهان نیست اما ویژگی هایی دارد که شما نیز به عنوان مشتری دوربین های مداربسته آن را به عنوان یک برند تمام عیار می دانید. برندهای مطرح تر مانند برندهای Panasonic و Axis به علت گرانی و محدودیت های عرضه در بازار ایران آن طور که باید نتوانسته اند بازار را قبضه کنند. در مقابل دوربین مدار بسته هایک ویژن و سایر محصولات این شرکت با ترکیب دوست داشتنی قیمت مناسب و کیفیت مطلوب سهم عمده ای از بازار ایران و جهان را از آن خود کرده است.

نگاه خاص این شرکت به واحد تحقیق و توسعه باعث می شود که مطمئن باشیم در ده سال آینده شرکت هایک ویژن ارائه کننده فناوری های نوین دیگری به بازار امنیت خواهد بود. در دو دهه حیات و فعالیت شرکت هایک ویژن، محصولات این شرکت در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا به فروش رسیده است و در حال حاضر نیز دفاتر مستقیم فروش این شرکت در کشورهای مختلف مانند آمریکا، هلند، ایتالیا، روسیه و … فعال هستند. همانطور که در بالا توضیح دادیم شرکت هایک ویژن در سال های گذشته توانسته است که جایگاه خود را در بازار جهانی فروش دوربین مداربسته و تجهیزات حفاظتی هوشمند تثبیت کند.

معرفی برندهای برتر در بازار ایران

این موضوع نشان دهنده وجود گستردگی زیاد محصولات این شرکت به نسبت سایر رقبا در بازار می باشد. هزینه کم، فناوری های پیشرفته، طول عمر بالا و استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی تنها برخی از ویژگی هایی است که یک دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند در اختیار شما قرار دهد. این شرکت با دریافت CC نشان داده است که در هنگام استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن، می تواند داده های شما را به صورت رمزنگاری شده منتقل کند و این داده ها به هیچ عنوان توسط تجهیزات خارجی قابل دسترس نیستند و این سبب تامین امنیت بیشتر شما خواهد شد. این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند اطلاعات ضبط شده را با کیفیت HD ارائه دهد و اگر در یک محیط محدود با دوربین های کمی در حال کار هستید، این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن می تواند به شما در ایجاد امنیت بیشتر کمک کند.

محصولات شرکت هایک ویژن بدون شک جز برترین محصولات امنیتی ایران و خاورمیانه می باشد، لیست تمام این محصولات را در بخش منو می توانید مشاهده کنید. در نتیجه برای کاربری‌های مختلف با اهداف نظارت تصویری خاص بسیار مناسب خواهند بود. Ip) مراجعه فرمایید و قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن را از این طریق بررسی فرمایید. در کنار تولید دوربین مداربسته هم زمان شروع به تولید دستگاه های ذخیره کننده کردند که بتواند مکمل دوربین های خود باشد .

  • تنوع تولید دوربین مدار بسته به همراه کیفیت بالا و همچنین قیمت های کمتر نسبت به مدل های مشابه برند های اروپایی باعث شده است که دوربین مدار بسته هایک ویژن رکورد دار فروش در جهان باشد.
  • فروشگاه هایک ویژن سنتر بعنوان عاملیت رسمی فروش محصولات دوربین مداربسته هایک ویژن، گارانتی پارس ارتباط است.
  • معتقدیم قیمت کالا یکی از مهمترین معیارهای خرید موفق است .دیاکالا با عقد قرارداد های تهیه کالا مستقیم از تولید کنندگان و عرضه مستقیم به خریداران , هایک ویژن تمامی تلاش خود را برای عرضه کالا با بهترین قیمت کرده است .
  • اگر بخواهیم دوربین های HD هایک ویژن را معرفی کنیم باید تاکید کرد که دوربین هایک ویژن توربو HD جزو دوربین های مدار بسته آنالوگ است و از نسل اول دوربین‌های مدار بسته به حساب می آیند.
  • اما پیشنهاد ما استفاده از دوربین های مداربسته هایک ویژن است که در انواع مدل ها و با کیفیت عالی در ایران وجود دارد.

قیمت دوربین آنالوگ HDTVI هایک ویژنبه نسبت پایین تر از سایر مدل های دوربین هایک ویژن است. شرکت هایک ویژن با قدمت بیش از 20 سال فعالیت در زمینه سیستم های حفاظتی، امروزه به عنوان پرفروش ترین برند دوربین مدار بسته در جهان محسوب می شود. این شرکت چینی از سال 2001 تأسیس و همواره در زمینه تولید تجهیزات صنعت نظارت تصویر، پیشگام بوده است. هایک ویژن نام برندی چینی است که در سال 2001 در صنعت تولید دوربین های مدار بسته و تجهیزات نظارتی تصویری فعالیت خود را شروع کرده است.

آموزش تعریف کاربر جدید در DVR/NVR هایک ویژن

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم