هزینه تعمیرات تابلو روان چقدر است؟

محصولات ویژه معرفی شده در سایت شامل تابلو ۱۰۶ در ۵۸ سانت فول کالر یکی از مناسبترین قیمتها را با توجه به فول کالر بودن دارا است.همچنین تابلو ال ای دی قرمز ۷۴ در ۴۸ سانت موجود در تخفیف ویژه ارزانترین نوع تابلو تولیدی این شرکت می باشد. ال ای دی های فول کالر بصورت تمام رنگی بوده و قابلیت پخش فیلم را دارا می باشند. یکی از دوره های پرتقاضا، دوره مجازی آموزش ساخت تابلو روان می باشد که پس از شرکت در دوره می توانید به ویدئوهای ضبط شده دسترسی داشته و هرچند بار که نیاز دارید آن ها را تماشا کنید. افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش ساخت تابلو روان شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. آموزش ساخت تابلو روان یکی از دوره های الکترونیک می باشد که در مجتمع آموزشی فنی سازان برگذار می گرددکه به صورت تئوری وعملی به کار آموزان عزیز آموزش داده می شود.

برای خرید با شماره های ۰۲۱۶۶۰۱۷۹۲۶ و ۰۹۱۹۷۹۸۳۹۵۰ تماس بگیرید. برای خرید تابلو می توانید از فروشگاه آنلاین تابلو ایده ال ای دی استفاده نمایید یا در صورت مشکل با شماره های ۰۲۱۶۶۰۱۷۹۲۶ و ۰۹۱۹۷۹۸۳۹۵۰ تماس حاصل نمایید. تمامی مردم از جمله همکاران و تابلو سازان از سراسر ایران میتوانند کالاهای مورد نیاز خود در حوزه ال ای دی و تابلو های ال ای دی، بهصورت آنلاین از ال ای دی بانک تهیه و از مزایای ارسال سریع، ضمانت بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا و گارانتی واقعی برخوردار شوند.ال ای دی بانک همواره تلاش میکند پس از بررسی و مطالعه گزینههای مناسب، بهترین محصولات را از بهترین برندها انتخاب تا آنچه را که شایسته مشتریان گرانقدر ایرانی و منطبق بر رسالت این فروشگاه است عرضه کند. تابلو روان از ماژول هایی ساخته شده است که در کنار یکدیگر نصب شده و تصویر واحدی را برای ما ایجاد می کنند. به خوبی شناخته شده است که LED ها درخشندگی و شدت نور بیشتری نسبت به سایر منابع ساطع کننده نور تولید می کنند. در عصر جدید دیگر نیازی به طی نمودن مسافت های طولانی برای کسب مهارت و حرفه جدید نیست بلکه تنها با شرکت در یک دوره مجازی و با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و یا لپ تاپ قادر خواهید بود به خوبی آن دوره را پشت سر بگذارید و آماده ورود به بازار کار شوید.

افشاگر معروف برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. اینها می توانند تعادل رنگ سفید و 16777216 رنگ را نمایش دهند. کیفیت تابلو های قرمز و سبز و سفید کاملا یکسان بوده و تفاوت قیمت تنها از لحاظ رنگ می باشد. از کاربردهای تابلو روان فقط به تبلیغات و کسب و کار اشاره نمیکینیم چرا که برای انواع اطلاع رسانی ها از جمله اطلاع رسانی درباره وضعیت راهها از این تابلو ها استفاده میشود. تلویزیون شهری یکی از ابزارهای مؤثر در تبلیغات محیطی است که، میتواند روی موفقیت یک کسب و کار اثر زیادی بگذارد. آیا شما نیاز دارید که 24 ساعت از ویدئو وال استفاده کنید و یا تنها چند ساعت در روز برای شما کارایی خواهد داشت؟ بدون سیستم عامل os، با استفاده از تراشههای پردازش ویدیویی با یک یا چند ورودی ساخته میشوند که محتوا را برای تحویل به چندین نمایشگر تقسیم کند. این می تواند بسیاری از رنگ های خاکستری را نمایش دهد که می تواند جلوه مورد نیاز در تبلیغات چند رسانه ای را به دست آورد. به طور معمول اندازه تصویر در ویدئو وال ها در مقایسه با یک مانیتور معمولی بسیار بزرگتر بوده و در مقیاس پیکسلی نیز تعداد پیکسل های بیشتری را پوشش می دهد.

در این حالت بدنه نمایشگر آب بندی می شود و معمولاً در زیر لبه های ساختمان یا در پنجره نصب می شود. آنها دید بالایی دارند و می توانند به راحتی بر روی انواع مختلف سازه ها مانند ساختمان ها، ویترین مغازه ها و غیره ثابت شوند. حتما در سطح شهر و سردر بسیاری از مغازه ها، با تابلوهای رنگارنگ و نورانی که حاوی نام مغازه یا تبلیغات می باشند مواجه شده اید. در یک دسته بندی دیگر می توان تلویزیون تبلیغاتی را به دو دسته آنلاین و آفلاین نیز تقسیم کرد که در نوع Online برای راه اندازی باید حتما از یک کامپیوتر به عنوان هدایت کننده استفاده شود و در واقع تلویزیون آنلاین شهری همانند نمایشگری برای رایانه عمل می کند و برای نمایش فیلم و عکس ها باید همواره این رایانه روشن بماند همچنین هزینه ساخت نوع آنلاین بیشتر از آفلاین می باشد. پاور این ولتاژ220 ولتی را به 5 ولت مستقیم تبدیل کرده و در اختیار لامپ های ال ای دی می گذارد. نمایشگرهای نیمه باز (که در محیطهایی قرار میگیرند که ترکیبی از فضای باز و داخلی هستند) دارای روشنایی فوق العاده بالایی هستند و میتوانند در زیر نور خورشید استفاده شوند، البته نه مستقیم.

تصاویر در رایانه شخصی ویرایش می شوند و از طریق یک رابط سریال یا رابط شبکه دیگر به یک صفحه نمایش LED جایی که به طور خودکار پخش می شوند منتقل می شوند. از دیگر مزایای تابلو LED به نئون متحرک بودن و مهیج بودن فونتها و افکتها در تابلو ال ای دی میباشد . ساختار تابلو روان با تابلوهای ال ای دی ثابت تقریبا مشابه می باشد و تنها تفاوت آنها در متحرک بودن طرح ها می باشد. برای حل مشکل ساختار چیپ تنها راه حل استفاده از ال ای دی هایی با ساختار و کیفیت عالی می باشد که تا حدودی این مشکل را برطرف می کند. نمایشگر LED در دونوع مخصوص فضای خارجی (Out door LED display ) که به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و هم چنین به علت وجودآفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند از این تلویزیون ها بیشتر در فضای باز شهری مانند چهارراه ها ، بزرگراه ها ، فرودگاه ها ، پارک ها ومصلی ها استفاده می شود. معمولاً نمی تواند رنگ های خاکستری زیادی را نمایش دهد و بیشتر برای نمایش کاراکترها استفاده می شود.

خرید تابلو روان این خواسته را به بهترین شکل برآورده می کنند. تابلو روان ها همانطور که مشاهده نمودید از اجزای بسیار زیادی تشکیل شده اند که از مهمترین آنها ابتدا ماژول ها و بعد راه انداز هاست که بیشترین تعمیرات را به خود اختصاص داده اند بعد از آن تجهیز دیگری که بسیار مهم است قطعه ترانس می باشد چرا که تغذیه اصلی مدار بر عهده ترانس می باشد و در صورت خرابی این قطعه تمامی قطعات الکترونیکی از کار خواهند افتاد. متخصصان و سازندگان تابلو ال ای دی LED ثابت و کسانی که کار الکترونیکی انجام می دهند قادر به تشخیص هستند. معمولا این تابلو ها با قاب نو ارائه می شود و براحتی کارکرده بودن آنها قابل تشخیص نمی باشد. از دیگر مزیت های تابلو ال ای دی به رنگی بودن ، قابلیت پخش فیلم و تصویر این تابلو ها میتوان اشاره نمود.

هر چه میزان دات پیچ کم تر باشد شفافیت تصویر بالاتر و هر چه دات پیچ بالاتر باشد، شفافیت کم تر خواهد بود. ماژولهای SMD کیفیت دید بالاتر و زاویهی دید گستردهتری دارند. در این فاصله دید متن و تصاویر به راحتی قابل دیدن و خواندن می باشند. در صورت عدم همزمانی، یک صفحه نمایش LED می تواند شخصیت ها و تصاویر غیر خاکستری را ذخیره و پخش کند. زمانبندی پخش هر کلیپ را نیز میتوان مشخص کرد. روی نمایشگر های LED نمایش داد.قدرت هر برد در این دسته با مقدار Grayscale مشخص می شود. برد کنترل های طیف دار قادر به تغییر نور هر LED در صفحه نمایش را دارد. نشان دهنده ماژولی است که فاصله بین مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور آن 10میلی متر است در تصویر زیر مفهوم دات پیچ را به وضوح نشان می دهد .

مستقیم استفاده می شود. همانند تلویزیونهای خانگی قدیمی، به علت استفاده از لامپ تصویر، این نوع محصولات دارای ابعاد بسیار بزرگی هستند و بیرون زدگی از بخش پشت نمایشگر بسیار زیاد است. اگر در شرایط سوئیچ باز، برق پشت صفحه کیلومتر باشد و هنگام استارت زدن برق قطع شود و خودرو استارت نخورد این یعنی به احتمال خیلی زیاد باطری ضعیف شده است. برای محیط های داخلی، روشنایی صفحه نمایش مورد نیاز متوسط است. تلویزیونهای شهری نیز جزو آن دسته از محصولاتی هستند که اجزای زیادی برای تشکیل و همچنین ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است. مصرف برق تلویزیونهای شهری بیشتر از ویدئو والهای indoor است. و انتخاب درست مشخصه های یک پاور خوب باعث عمر بیشتر قطعات نمایشگر می شود. قیمت تابلو روان led ها با قیمت خیلی پایین دارای قطعات دست دوم و نامرغوب است. تابلو روان ال ای دی های عرضه شده در این سایت تماما دارای یکسال گارانتی تعویض ماژول می باشند. تنها سایت موجود با موجودی بروز و قیمت بسیار مناسب. برای خرید ابتدا با توجه به نیاز و بودجه و راهنمایی سایت تابلو خود را انتخاب کنید. به عبارت دیگر این مانیتورها تنها میتوانند دستورات و تصاویر دریافتی از کنترلر ویدیو وال را اجرا کنند و بدون کنترلر قادر به نمایش تصاویر نیستند.

اما در هر صورت می توان از این وسیله بزرگ که هم در دید عموم است و هم تاثیر خوبی دارد، تبلیغات گسترده و البته هدفمندی را انجام داد. قیمت تابلو ال ای دی به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهترین نرخ را در ایده ال ای دی میتوانید مشاهده فرمایید. قیمت تابلو متحرک در ایده ال ای دی کاملا رقابتی بوده و کمترین قیمت ممکن در بازار می باشد. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش ساخت تابلو روان را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید.

مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب وکارگاه مجهز تلاش نموده تا تمامی علاقه مندان به این رشته به صورت تخصصی تمامی مراحل آموزشی را طی نمایند تا کارآموزان در بازار کار از لحاظ عملی وتئوری کار آمد باشند. سپس طول تابلو را به سانتی متر و عرض یا ارتفاع تابلو به سانتی متر از اندازه های استاندارد موجود انتخاب نمایید. معمولا اندازه مناسب برای تابلو تمام رنگی یا به اصطلاح تابلو ال ای دی هفت رنگ یک متر ارتفاع یا عرض و ۱٫۵ الی ۲ متر طول می باشد. و بسیاری اماکن دیگر که معمولا جمعیت زیادی از افراد به این ویدیو والها دید دارند. برخی از نمایشگرهای LED دارای سیستم نصب داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به استفاده از پایه جداگانه دارند. لازم به ذکر است که ویدئو وال هیوندای Hyundai D55EFN دارای عمر 60000 ساعته می باشد و همچنین کنتراستی برابر اس اس آی لایت با 3000:1 دارد. ویدئو وال مدل Hyundai D55EFN محصول شرکت هیوندای می باشد، دستگاهی با کیفیت و با قابلیت های بسیار بالا بوده که به تازگی روانه بازارهای بین المللی شده است.

وی با بیان اینکه نمیتوان برای جشنوارهها یک استاندارد تعیین کرد، گفت: وقتی از اصطلاح استاندارد استفاده میکنیم، در اصل یک جشنواره را با یک جریان دیگر قیاس کردهایم. از سوی دیگر این نمایشگرها باید بتواند شرایط محیطی مانند باد، باران، رعد و برق و غیره را تحمل کند. چیپ ست یا LED Chip در ماژول تابلو روان در واقع نوع چیپ هر LED را نشان می دهد . این تابلوها می توانند هر نوع متن دلخواهی را با هر اندازه فونت و همچنین عکس و فیلم را به مشتری نمایش دهند. اگر چه ماژول های فول کالر زیادی هستند که در هر پیکسل آنها دو LED قرمز وجود دارد اما همه آنها توانایی ایجاد پیکسل مجازی یا Virtual Pixel را ندارند .

گاهی این تابلوها به صورت شبانه روزی روشن می باشند و باز هم مصرف برق چندانی نسبت به بسیاری از تابلوهای دیگر ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تابلوهای روان محسوب می گردد. همچنین به توازن رساندن قیمت قطعات ارائه شده جهت رفاه مشتریان (با توجه به نوسانات اخیر بازار ارز در کشور) و ارائه مشاورههای تخصصی فنی همراه با پشتیبانی از صفر تا صد از دیگر خدمات ما میباشد. تابلو روان نوعی دستگاه نمایش استفادهشده در ماشینها، ساعتها، ایستگاههای راهآهن و خیلی از دستگاههای دیگر که نیازمند دستگاه نمایش سادهای با وضوح محدود هستند است. برخی از تولیدکنندگان پانل تمایل دارند براکتهایی با طراحی سفارشی برای نصب ویدیو وال ارائه دهند، اما میتوان از پایههای استاندارد نیز برای نصب ویدیو وال استفاده کرد. نمایشگرهای تک رنگ بر اساس مواد نورپردازی هستند که بیشترین استفاده از آن رنگ تک رنگ قرمز و در برخی موارد خاص، زرد و سبز است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم