پرتال آموزش سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران | 3m-healthtourism

نتایج مطالعه حاضر بیانگر آن بود که بعد از اجرای آموزش، بیشترین تغییرات یادگیری در بالین، در ارتباط با حیطه شناخت انواع سرم­ها و توانایی اجرای آن توسط دانشجویان مشاهده شد. نتایج مطالعه قلی­زاده پاشا و همکاران نشان داد که میزان آگاهی پرستاران از سرم­ها بسیار نامطلوب است. این مطلب بیانگر آن است که پرستاران فارغ­ التحصیل آشنایی و مهارت لازم را در زمان تحصیل کسب ننمودند . Razavykia در مطالعه خود بیان می­کند 5/53 درصد دانشجویان قادر هستند مطالب آموخته شده را بر بالین بیمار اجرا نمایند . بنا به پژوهش وهابی و همکاران 23/54 درصد دانشجویان پرستاری وضعیت آموزش بالینی را در حیطه دستیابی به اهداف و برنامه آموزشی در حد متوسط و 80 درصد مربیان در حد خوب ارزیابی کردند.

دوره های آموزشی کمک پرستاری باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید. نقل وانتقال بیمار به صندلی و تخت و وضعیت دهی به بیماران را انجام دهد. به عنوان مثال، اگر شما بیماری دارید که مبتلا به بیماری آلزایمر بوده ممکن است ناگهان خشمگین شده و داد بزند. یا بیماری پارکینسون در خانه و لرزش دست دارد و قادر نیست وسایل خود را به شیوه درست جابجا کند.

http://coopna.ir

در سال های اخیر فارغ التحصیلان زیادی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وارد بازار کار شده اند. اطلاعات ارائه‌شده با آموزش پرستاری از راه دور منجر به بهبود اطلاعات هنگام خود‌مراقبتی با توجه ویژه به بهبود مهارت‌های بیمار در زمینه سلامت جسمی و روانی، مدیریت درد و سایر مشکلات مربوط به بیماری می‌شود. با این حال، اثر آموزش پرستاری از راه دور در این مطالعه قانع‌کننده نبود .

نقد و بررسی‌ها

علاقه مندان می توانند در کلیه دوره های آموزشی موجود بدون نیاز به حضور از سراسر دنیا شرکت نمایند. بسته به سطح تحصیلات و تجربه ای که یک پرستار دارد می تواند به پست های مدیریتی پرستاری در بیمارستان برسد. گذشته از این پرستار می تواند به عنوان پرستار و سالمند یا کودک در منزل آنها خدمات رسانی کند. پرستار وظیفه دارد تا وضعیت سلامتی بیمار را به صورت مرتب کنترل کند و مطابق با دستورات پزشک متخصص مراقبت از بیمار را انجام دهد. پرستار قادر است توضیحات درستی به خانواده بیمار داده و در مراقبت از وی آنها را راهنمایی کند.

  • شما از هر کجا میتونید در دوره ها ثبت نام کنید و در کلاس ها شرکت کنید.
  • بهیاری و کمک بهیاری در طول زمان دست خوش تغییرات چشمگیری شده است.
  • بله دوره های آموزشی در شعبات نیک اندیشان در تهران برگزار می شود.
  • اطلاعات ارائه‌شده با آموزش پرستاری از راه دور منجر به بهبود اطلاعات هنگام خود‌مراقبتی با توجه ویژه به بهبود مهارت‌های بیمار در زمینه سلامت جسمی و روانی، مدیریت درد و سایر مشکلات مربوط به بیماری می‌شود.
  • اساتید و مربیان نیک اندیشان از تجربه ی زیادی برخوردار هستند و از به اشتراک گذاری دانش و تخصص خود با کارآموز لذت می برند.
اعتبار‌سنجی پرسش‌مجله خبری توریسم سلامت آسایش بیماران در ابتدای مطالعه انجام گرفت. کرونا‌ویروس‌های انسانی از دیرباز به ‌عنوان یک عامل بیماری‌زا که باعث سرماخوردگی در افراد سالم می‌شوند، شناخته ‌شده بودند. با این ‌حال، در قرن 21، ویروس کووید ـ 19 که بسیار بیماری‌زاست و موجب سندرم تنفسی می‌شود، شناخته شد. این ویروس منشأ حیوانی داشته و باعث شیوع گسترده جهانی با مرگ‌ومیر و هشداردهنده شده است .

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم