پرده برقی هوشمند چیست؟+راهنمای خرید پرده برقی هوشمند ویرگول-خانه هوشمند آکو

شستشوی پارچه شید بسیار آسان بوده و در یک مدل بسیار پر مصرف و کاربردی وجود فوم پشت پرده این قابلیت را ایجاد می کند که از بیرون به فضای داخلی دید نداشته باشد و حریم شخصی و امنیت فضا حفظ شود. و همچنین یک مانع بسیار ایده آل برای جلوگیری از تابش نور خورشید و حفظ دمای داخل به حساب می آید. از دیگر مزایای پرده برقی می‌توان به نصب آسان و ساده، کنترل از راه دور، تنظیم دستی پرده در زمانی که برق قطع شده باشد، دوام بالا و امکان کنترل پرده برقی با سایر وسیله های هوشمند اشاره کرد. پس محل قرار گرفتن آن چه تاثیری در انتخاب پرده برقی دارد؟ اینجاست که به گزینه موتور پرده برقی و نوع پرده ای که در نظر داریم می رسیم.

امروزه افراد بیشتر تمایل دارند که کارها به صورت اتوماتیک انجام شود تا راحتی بیشتری برایشان فراهم گردد، جک برقی یکی از ابزارهای مناسب این کار می باشد. انواع جک برقی از لحاظ کارکرد و برند و مکان مورد استفاده شان متفاوت بوده و دارای تنوع زیادی می باشد. یکی پرده ‌هایی که به‌ صورت افقی حرکت می‌کنند و دیگری پرده‌ هایی که به ‌صورت عمودی حرکت می‌کنند. تفاوت چندانی در عملکرد و ساختار آنها نیست و از قسمت های یکسانی ساخته شده‌اند. با باز و بسته کردن آن دیگر نیازی به نیروی دستی نیست چرا که این کار با موتور انجام می‌شود. یکی دیگر از قابلیت های پرده برقی یا پرده هوشمند کنترل آن با دستوران صوتی است.

این پرده‌های هوشمند را می‌توان از راه دور هم، از طریق موبایل باز و بسته کرد و نور و میزان رنگ آن‌ها را هم نیز تنظیم نمود. کسانی که دارای سیستم هوشمند هستند با استفاده از این وسیله می‌توانند زندگی‌ای به سبک مدرنی را برای خود رقم زنند. هنگامی که شما این سیستم را نصب می‌کنید به راحتی قادر خواهید بود تا همه وسیله‌های برقی خود را تنها از طریق یک ریموت کنترل کرده و به این طریق کار برای شما آسان‌تر خواهد گشت. شما می‌توانید برای کنترل پرده‌های خود از یک ریموت که دارای چندین کانال است استفاده کنید و یا این که پرده‌ها را توسط گوشی موبایل خود کنترل نمایید. هنگامی که شما در خانه نیستید باز هم قادر خواهید بود تا کنترل پرده‌های خود را به دست بگیرید که این امر امکانات فراوانی را برای شما فراهم می‌نماید. پرده برقی ظاهر بسیار جذابی دارد و نمای خانه شما را زیباتر می‌کند.

ریل برقی

در این مرحله موتور باید روی ریل نصب شود که در دو طرف ریل پرده می‌توان آن را قرار داد. وقتی به آن برنامه داده شود در زمان‌های معلوم شده پرده ها حرکت می‌کنند به طور مثال با غروب آفتاب پرده‌ها کشیده شده و با طلوع خورشید پرده‌ها باز می‌شوند. در بحث نمایندگی فروش تجهیزات خانه هوشمند یا همان اسمارت هوم، توجه به دامنه مسئولیت یک شرکت اهمیت زیادی دارد. اصلی ترین تجهیزات شامل موتور،ریل و ریموت کنترل هستند.شما می توانید این پرده را از طریق ریموت یا تلفن همراه خود کنترل کنید. این ریموت ها در انواع مخالف یک کاناله تا ۹۹ کاناله عرضه میشن و تعداد بالای کانال نشان دهنده تعداد موتور بیشتر برای کنترل پرده می باشد پس به وسیله ریموت میشه چند موتور را به طور جداگانه یا همزمان جا به جا کرد.

در این صورت حتی نیازی نیست به دنبال ریموت یا حتی تلفن همراه خود برای کنترل پرده بگردید بلکه کافیست با دستورات صوتی که قبلا در سیستم ثبت کرده اید نسبت به کنترل باز و بسته بودن پرده اقدام کنید. پرده ای که شاید ظاهری شبیه به پرده های همیشگی داشته باشد اما علاوه بر اینکه در زیبایی دکوراسیون خانه تاثیرگذار است، با یک کنترل از راه دور باز و بسته می شود. شما با استفاده از پرده برقی، ارزش خانه خود را بیشتر می‌کنید و این تجهیزات یا هر تجهیزات دیگری، می‌تواند باعث افزایش قیمت خانه هوشمند شما بشود. موتورهائی که حرکت عمودی دارند و موتورهائی که حرکت افقی دارند که پرده برقی را به سمت بالا یا به سمت کنار حرکت می‌دهند. خانه های لوکس و مجلل همواره مورد توجه و نظر سارقان و افرادی که قصد تجاوز به داخل منزل را دارند، بوده است. این افراد اصولاً به خانه هایی دستبرد می زنند که خالی از سکنه هستند و یا برای مدت طولانی خالی مانده اند.

مزایای بهره مندی از پرده اسمارت

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید. دکمه ای که برای برنامه ریزی شخصی مورد استفاده قرار می گیره ، معمولاً با کلمه «من» نامگذاری میشه . با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست. همچنین، با مراجعه به وب‌سایت سازنده‌ی آن پرده، می‌توانید اطلاعاتی در خصوص نگهداری و تمیز کردن آن به دست بیاورید. به یا داشته باشید هرگز به صورت همزمان سیم مشکی و سیم سفید را به فاز متصل نکنید.

برای پرده های کناررو میتوانید از هر مدل پارچه جهت نصب و پوشاندن پنجره استفاده نصب پرده برقی کنید. چون پرده ها بر روی ریل های کوچکی که وظیفه جابجایی را بر عهده دارند قرار میگیرند و حتی استفاده از پرده های قدیمی بر روی این مدل ریل بلامانع میباشد. موتور های شید هم مانند موتور های کناررو به دو نوع با رسیور و بدون رسیور تقسیم بندی می شوند و استفاده از ریموت و اتصال به خانه هوشمند دقیقا مانند موتور های کناررو می باشد. پرده رومی از محور عمودی به سمت بالا به‌صورت چین‌خوردگی‌هایی تا می‌شود و در ابعاد و طرح های متنوع در بازار وجود دارد و میتوانید متناسب با چیدمان خانه و یا محل کار خود آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

موتور های برقی می‌توانند با ریموت هم قابل کنترل باشند که این ریموت ها با فرکانس رادیویی 868 یا 433 مگاهرتز کار می‌کنند و در انواع دو، پنج و نه کانال وجود دارند. منظور از دو کاناله ریموتی است که می‌تواند دو موتور جداگانه را باز و بسته یا متوقف کند. ریموت کنترل موتور پرده برقی RF برای باز و بسته شدن پرده هوشمند است. همچنین با آزاد شدن گیربکس هنگام قطع برق امکان باز و بسته شدن پرده بصورت دستی را هم فراهم می‌کند.

پرده برقی را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

پرده برقی هوشمند چیست؟+راهنمای خرید پرده برقی هوشمند ویرگول-خانه هوشمند آکو

از محیط کار پرده های خانه را باز کنید تا گلهایتان آسیب نبینند. قدرت موتور برای پرده‌هایی که سبک هستند 45 وات و برای پرده‌های سنگین و ضخیم 75 وات می‌باشد. اجرای پرده شید در سفارت عراق اجرای پرده شید در سفارت عراق در مقدار 2 عدد توسط تیم پرده متین به صورت کاملاً حرفه ای در رنگ سفید اجرا …

با طلوع خورشید و نزدیک شدن به ساعت بیداری شما، چراغ خواب به تدریج خاموش شده و پرده های اتاق خواب باز می­شوند. برای جلوگیری از ورود بیش از اندازه نور، می­توانید پرده اتاق خواب را به نحوی تنظیم کنید که تنها به اندازه دلخواه باز شود. با ورود نور به محیط و افزایش دما، سیستم تهویه نیز بر روی دمای مطبوع تنظیم می­گردد. شاید گارانتی تعویض پرده اتوماتیک کمی هزینه بالاتری برایتان داشته باشد اما حتما به آن توجه کنید چرا که ارزشش را دارد. در هر حال شما قرار است دستگاه هایی را برای کنترل پرده تهیه کنید که پیچیدگی های خاص خودشان را دارند. اما همه چیز به این دو مورد ختم نمی شود بلکه بسیاری از پرده های برقی که در دو لایه طراحی شده اند جلوی سر و صدای خارج از خانه را نیز گرفته و تا حد زیادی انرژی داخل خانه را حفظ می کنند.

  • هرچند انتخاب بین این سه به شما بستگی دارد که به دنبال گزینه کم هزینه، با کارکرد راحت یا سازگار با محیط زیست هستید.
  • حتی اگر کیلومترها از خانه یا ویلای خود فاصله داشته باشید، می توانید پرده ها را به گونه ای باز و بسته کنید که سارقان متوجه عدم حضور شما در خانه نشوند.
  • مجموعه آلفا از سال 88 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه طراحی و اجرای خانه هوشمند آغاز نموده.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم