پیشنهادهای کاربردی و جذاب برای دکور مغازه شال و روسری

حتی اگر مغازه مبل فروشی دارید، میتوانید یک تخت، میز، مبل سکویی برای قرار دادن چندین چیز در پایین مبلمان آماده کنید. اگر مغازه ابزار فروشی دارید، میتوانید به راحتی آن را در قفسه ابزار نمایش دهید. احتمالا اولین سوالی که در راه اندازی آجیل فروشی به ذهن تون میرسه، اینه که هزینه تاسیس آجیل و خشکبار فروشی چقدره؟ اگر در فکر تاسیس مغازه آجیل و خشکبار هستین حتما نکات زیر رو برای انتخاب مکانتون در نظر بگیرید. به دلیل اینکه اگر کارفرما یک نوع طرح خاص برای فضای مربوطه خود انتخاب کند،ممکن است باعث به وجود آمدن هزینه های متعددی برای او گردد. نوع طراحی ویترین در میزان جذب مشتری، تاثیری فوق العاده دارد، پس سعی کنید ویترین مغازه آجیل فروشی تان را باسلیقه و جذاب طراحی کنید. بسته به نوع شیرینیها و کیکهایی که میپزید میتوانید از سبکهای کلاسیک یا مدرن برای دکوراسیون قنادیتان یکی را انتخاب کنید. مواد را حتما تست کنید و از کیفیت آنها مطمئن باشید. دستهبندی محصولات برای یک فروشگاه خشکبار از موارد حائز اهمیت میباشد. به گونهای که شخصی که برای خرید خرما به وب سایت شما مراجعه کرد به راحتی از دستهبندی های موجود، خرما را پیدا کرده در مرحله بعد وزن دلخواه را انتخاب و سپس ثبت سفارش انجام دهد.

برای فروش اجناس لوکس و خاص ، میتوانید از هنرهای مفهومی و مفاهیم خاص در طراحی ویترین استفاده کنید. مغازه یکی از مکانهای خیلی مهم میباشد. اگر مغازه بیش از حد شلوغ باشد، مشتری ها احساس خوبی در آن پیدا نخواهند کرد. همچنین اگر قبلا از شما خرید کرده باشن و راضی باشن، با اطمینان مجددا خرید می کنند و فروش تون بیشتر میشه. همچنین خرید از وب سایت شما باید به آسانی انجام شود، چرا فرد برای تهیه تنقلات باید به فروشگاه فیزیکی مراجعه کند هنگامی که میتواند از محل کار یا خانه سفارش خود را به ثبت برساند.

یکی از راههایی که میتوان از آن برای دسته بندی لباس استفاده کرد، قفسه بندی است. کفپوش مغازه شما همواره در معرض سایش و مواد شوینده برای نظافت قرار دارد، پس مهم است علاوه بر دقت به زیبایی کفپوشها به مرغوب و مقاوم بودن جنس آن نیز توجه شود. خلاقیت عنصری است که به دکور علاوه بر زیبایی جذابیت می بخشد. در این مقاله قصد داریم درباره برخی اصول و نکات مربوط به قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی صحبت کرده و این امر را مورد بررسی قراردهیم. سیاه و سفید به دلیل تأثیرات تئوری رنگ معمولاً در قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

یکی از مهمترین این عوامل، قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی است که در صورت رعایت اصول مربوطه میتواند موفقیت مغازه شما را تضمین کند. به صورت باز نمایش داده میشود اما با تغییر صفحه نمایش از لپ تاپ به موبایل منو در داخل یک دکمه مخفی خواهد شد. اول اینکه سعی کنید متناسب با فصلی که در آن هستید نمای کلی ویترین را تغییر دهید و برای تزیین ویترین مغازه از تم فصل ها بهره ببرید به عنوان مثال در فصل زمستون از آلمان های این فصل استفاده کنید . سعی کنید جعبه ها، پاکت ها و نایلون هایی برای بسته بندیِ شیکِ اجناس مغازه تون طراحی کنید تا مشتریان آجیل و اجناسی که از مغازه شما می خرند رو در این بسته بندی ها به بیرون ببرند. رنگ آمیزی یک رنگ تند روی دیوار یک راه مقرون به صرفه و در عین حال کارآمد برای ایجاد یک مکان کوچک دنج و جادار است.

متخصصین ما در طول طراحی سایت با شما در ارتباط بوده و در نهایت وب سایت تکمیل شده را به شما تحویل خواهند داد سپس زمان پشتیبانی از شما آغاز میشود. کانتر یا پیشخوان را طوری انتخاب کنید که به اندازهی کافی بزرگ باشد تا خریداران بتوانند کیف و وسایل خود را روی آن قرار بدهند و با خیال راحت با شما تعامل داشته باشند و محصولات خود را جابهجا کنند. اگر مغازه خشکبار فروشی دارید میتوانید آن را با ویترین شیشهای و چوبی برای نمایش تزئین کنید. که بیشتر در هنر های تجسمی و موسیقی استفاده می شود پیشنهاد می شود اگر واحد شما واحدی است که معرف سازها و یا هنر های تجسمی و مجسمه سازی دارید از این سبک استفاده کنید. برای طراحی مغازه خود مجبور نیستید پول زیادی هزینه کنید. با این مقدمه حالا میتوانیم به سراغ انواع قفسه بندی مغازه شال و روسری برویم. در این مطلب به بررسی ویترین فروشگاه های مهم در سطح جهان می پردازیم تا شاید ایده های مناسبی برای دکوراسیون مورد نظر خود پیدا کنید. برای حفظ مکان در کافی شاپ می توانید از درب گردان چوبی و سازمان دهنده فنجان استفاده کنید.

وب سایت های فروشگاهی همانند ویترین هستند و باید از لحاظ ظاهری به گونه ای طراحی شوند تا انگیزه ای در مخاطب ایجاد کنند که در سایت باقی بماند. چون مردم به راحتی در خانه خود قیمت انواع آجیل ها رو مشاهده می کنند و خریدشون رو انجام میدن. نماهایی که به خوبی و با دقت کافی توسط معماران و طراحان ساخته شده اند، به کاربران خود نیز کمک زیادی می کنند. فرض کنید کاربری به دنبال خرید زرشک از وبسایت خشکبار است و قصد مرور دیگر محصولات شما را ندارد؛ پس از ورود به وب سایت شما با یک جستجوی ساده زرشک را پیدا و به سبد خرید خود اضافه میکند. وسایل را خیلی سازماندهی شده چیدمان کنید. برای مبلمان و وسایل بزرگتر خود میتوانید از رنگهای خنثی مانند عاجی یا خاکستری استفاده کنید. در تبلیغات مغازه خشکبار و آجیل فروشی تون، حتما از فضای مجازی استفاده کنید. کلیپ زیر میتواند نمونه یک آجیل فروشی شیک است که می توانید برای راه اندازی آجیل فروشی خود از آن ایده بگیرید. در راه اندازی آجیل فروشی، بهتره که مغازتون در بالای شهر باشه. اولین مهارت در شغل آجیل و خشکبار فروشی، پیدا کردن عمده فروشانِ منصف است که بهترین و با کیفیت ترین اجناس رو با قیمت مناسب به شما بفروشند.

اگر کمی به تصاویر و ایده های مختلف از ویترین یا دیزاین مغازه ها دقت کنید، می بینید که یک ویترین لوکس با نورپردازی نیمهتاریک و رنگی که با چندین جنس معدود زیبا چیدمان شده است بههیچوجه حامل پیام یک فروشگاه ارزان یا با قیمت متوسط نیست. بدین منظور برای هر اجزای صفحه اعم از تصاویر تنقلات، منوها، توضیحات آجیل و… مثلا می توانید پیجی در اینستا بزنید و عکس تمام اجناس مغازه تون رو در اون پیج قرار بدین. مثلا باید با نگاه کردن به مغز گردو، متوجه شوید که این گردو برای امسال است یا نه؟ به عنوان مثال خواص خرما را از یک سایت دیگر کپی نکنید. نصب پرده از سقف به زمین حس فضای بزرگتر را ایجاد میکند. را داشتهاند. ما به شما تعهد میدهیم که با احتساب مناسبترین قیمت دکوراسیون مغازه، زیباترین دکور و ویترین را خواهید راشت. طراحی و تولید دکوراسیون فروشگاه قنادی میتواند کمک شایانی به فروش بیشتر شما داشته باشد.

لحظهای که مشتری پا به مغازه شما میگذارد اولین چیزی که توجه او را به خود جلب میکند فضای داخلی شماست. این اولین تصور را از مغازه شما میدهد که تصمیم میگیرد آیا آنجا بماند یا نه. استفاده از گل و گیاه در طراحی دکوراسیون داخلی حتی در طراحی دکوراسیون داخلی اداری یک اصل مشترک است. یا حتی اگر هم پولی برای زدن خشکبار فروشی ندارین یک ایده جایگزین آنلاین کردن فروشتونه. اگر دیواری دارید که طبقه بندی نشده است و پشت پیشخوان هم قرار نمیگیرد از چند آیینه با فرم دلخواه استفاده نمایید. در مسیرهای طولی و عرضی بازار سراها و تیمچههایی وجود دارند که ساختمان آنها معمولاً دو طبقه بوده که در پارهای از آنها تجار یا مسافرانی که از نقاط دور برای خرید به بازار میآمدند شب را در طبقه دوم سپری میکردند. اما باید به شما بگوییم که اشتباه میکنید چرا که حتی مغازه و فروشگاههای کوچک را هم میتوان طوری طراحی کرد که به چشم همه خریداران زیبا و جذاب به نظر برسد. طراحی نمای مغازه و فروشگاه هایی با ظاهر شیک و لوکس قطعا چشم هر خریداری را وادار می سازد که حتی اگر خریدی هم ندارد ، فضای داخلی مغازه را ببیند .

در واقع سبک مینیمال بر اساس و پایه ساده گرایی است. چند میز رستورانی محکم، رومیزی های متنوع و صندلی های چوبی ساده تمام آن چیزی است که برای تزیین موثر فضای خود با صندلی نیاز دارید. مثلا اگر مغازه داری 7 کیلو گردو از قرار کیلویی 150 بفروشد میشود حدود 1 میلیون تومان که حدود 300 تومن آن سود است یا اگر آخر شب 5 میلیون تومان دخل بگیرد بین 1 تا 1.5 سود خواهد کرد. اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه مند به تغییر دکوراسیون هستید ولی بودجه کافی برای سپردن کار به یک طراح داخلی را ندارید، پیشنهاد می کنم از خواسته تان دست نکشید و با استفاده از خدمات مشاوره خرید، به هدفتان برسید. این به شما اجازه میدهد تا به راحتی طرح و کالا را تغییر دهید زیرا انعطافپذیر است. با تغییر فصل محصولات تولید شده نیز تغییر می کند به خصوص در فروشگاه های لباس. مشتریان در صورتی بیش از یک بار به سایت شما مراجعه میکنند که اولین تجربه آن ها بسیار خوب باشد. شاید فکر کنید فقط در صورتی که مغازهای با متراژ بالا داشته باشید میتوانید آن را به طور شیک و جذابی طراحی کنید.

استفاده از علامتها یا تابلوهای فصلی است که به اصطلاح نوعی «سرعتگیر» محسوب میشوند و مشتری را به بررسی بیشتر تشویق طراحی داخلی مغازه دکوراسیون میکنند. افزودن آینه به مغازهها نیز برای پوشاندن قفسهها و ایجاد ظاهر تمیزتر به مغازهتان مفید خواهد بود. نورپردازی را نیز فراموش نکنید و حتما در طراحی و چیدمان ویترین و دکور مغازه یا فروشگاه تان، این المان را به کارببرید و در استفاده از آن وسواس و حساسیت خاصی داشته باشید. برای سفارشی کردن فروشگاه خود برای طراحی داخلی مغازه کوچک با استفاده از روشهای بالا، سادهترین راه حل برای گسترش فضای خود استفاده از نورپردازی است. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین ظاهری جذاب طراحی کنید تا مشتری را در نگاه اول از سایت خشکبار خود دور نکنید؛ استفاده از رنگبندی مناسب و تصاویر باکیفیت میتواند در ایجاد یک رابط کاربری خوب موثر باشد. میتوانید تصاویر طرحهای مغازههای کوچک را بررسی کنید تا دید بهتری از ایدههای خود داشته باشید و نگاهی اجمالی به ظاهر مغازهتان پس از ارتقا پیدا کنید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم