گلگیر جلو جک S5 لوازم یدکی سون اسلامی-پارس قطعه

گلگیر جلو جک S5 لوازم یدکی سون اسلامی-پارس قطعه فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. این گلگیر ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که در مقابل نیروی باد مقاوم باشند و به نوعی خودرو آیرودینامیکی تر باشد و در ثانی از پاشیدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به بدنه خودرو جلوگیری می کنند . اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. پارس قطعه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا ، مجاز به فعالیت اینترنتی و همچنین دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور میباشد و صرفا مجازی نمیباشد. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد.

در سایت یدکی مارکت می توانید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر خرید کرده و با ضمانت معتبر درب منزل دریافت نمایید. گلگیر جلو جک S5 به طور کلی این قطعه از صفحات که از ورق فلزی تولید شده میباشد که در کنار خودرو درست کنار درب سمت جلو( راست و چپ ) البته برای عقب هم همینطور و بالا و اطراف چرخ های جلو و عقب تعبیه شده است . گلگیر جلو جک s5 در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود. از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام گلگیر های رنگ کوره ای از بهترین قطعات وارداتی موجود در بازار تهیه می شود.

لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. گلگیر جلو حتی در تصادفات کوچک خودرو مدام در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد . برای اینکه که صدمه دیدن سپر خود موجب خم شدن ورق فلزی گلگیر ها می شود.

زه درب جلو جک S5

این محصول با کیفیت و درجه یک تولید شده و وارداتی کشور چین می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. گلگیر ، از پخش شدن گل و لای و سایر مواد روی جاده به ماشین ، پیشگیری میکنند . جاوا اسکریپت در مرورگر شما پشتیبانی نشده و سایت به درستی نمایش داده نمی شود . از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.

همچنین جهت اطلاعات بیشتر از وب سایتشرکت ایرپارتس کودیدن فرمایید. را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. همچنین این قطعه به زیباسازی خودرو نیز بیشتر کمک می کند و آن را زیبا می کند.

کفپوش جک S5 کد 1773

گلگیر جک s5 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و این سایت را مرور کنید قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. در هنگام تصادفات بحث تعویض گلگیر و یا تهیه گلگیرهای خام و رنگ آمیزی آنها بسیار داغ میشود. در برخی خودروها مشاهده میکنید که رنگ قطعه تعویضی با رنگ بدنه خودرو متفاوت میباشد که چشم انداز خوبی به خودرو نخواهد داد. به دلیل نوسانات قیمت و محدودیت موجودی، امکان تغییر قیمت و عدم وجود کالا در لحظه سفارش وجود دارد. لطفا درخواست خود را ثبت نموده و منتظر تماس کارشناسان یدکی مارکت بمانید.

برای خرید این چراغ‌ها می‌توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز در سایت فروشگاه یدک مارکت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعات خریداری شده را در بسته بندی شرکتی و فابریک به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا تحویل بگیرید. امکان ارسال فوری و دو ساعته برای مشتریان تهرانی فراهم شده است. با استفاده از مشاوره رایگان و تخصصی قبل از خرید و در نظر گرفتن قابلیت بازگشت وجه و مرجوع کردن دیگر جایی برای نگرانی در خریدهای اینترنتی باقی نمانده است. در صورتی که در رابطه با هر یک از مراحل ثبت سفارش، ابهاماتی در ذهن شما شکل گرفته است، می‌توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید تا خریدی هوشمندانه را تجربه کنید. یکی از قطعاتی که همواره مورد بحث قرار میگیرد گلگیرهای خودرو میباشند این قطعات در دسته بندی قطعات بدنه خودرو قرار میگیرند اما به نوعی جای پای خود را در قطعات مصرفی خودرو باز نموده اند.

  • همچنین جهت اطلاعات بیشتر از وب سایتشرکت ایرپارتس کودیدن فرمایید.
  • برای استفاده از این بخش می بایست ایمیل یا شماره موبایل خود را از طریق ویرایش حساب کاربری خود واردکنید.
  • در سایت یدکی مارکت می توانید انواع قطعات خودروهای ایرانی و خارجی را با اطمینان خاطر خرید کرده و با ضمانت معتبر درب منزل دریافت نمایید.
  • برای خرید گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصل یا برای دریافت قیمت گلگیر جلو راست جک JAC S5 اصلی و باکیفیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

توجه کنید که قطعات فابریک معمولاً با متریال بهتری تهیه می‌شوند و طول عمر بالاتری دارند. قطعات متفرقه ممکن است برای اتومبیل شما نصب نشوند و در این شرایط شما متحمل پرداخت هزینه‌های چندباره برای تعویض، نصب و خرید این قطعه شوید. زیرا این قطعه با آگاهی دادن به خودروهای عقبی و کناری در هنگام کاهش سرعت اتومبیل باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند عکس العملی به موقع (ترمزگیری صحیح) داشته باشند تا با خودروی شما برخورد نکنند. چین یدک محمد با داشتن چندین سال سابقه درخشان در امور صادرات،واردات و لوازم یدکی انواع خودروهای چینی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور داشته است.

گلگیر جلو راست جک JAC S5، قطعه ای از بدنه خودرو محسوب می شود. این قطعات در واقع مثل یک ضربه گیر عمل می کنند ، مقاومت متفاوتی دارند و درجه سختی این گلگیرها مختلف است. گلگیر جلو راست جک JAC S5 در قسمت جلوی خودرو نصب می شود تا از کناره های موتور و جلوبندی خودرو محافظت کند.

لیست قیمت لوازم یدکی خودرو

البته بدون وجود گلگیر جلو جک S5 و در اثر ضربات پی در پی و انباشته شدن لکه و خاک بر روی بدنه خودرو امکان دارد بدنه خودرو زنگ زده و فرسوده شود. روشن شدن این چراغ‌ها باعث می‌شود تا ایمنی رانندگی افزایش پیدا کند. درنتیجه اگر که در هنگام تصادف آسیب دیده باشند، لازم است هرچه سریع‌تر برای تعویض آن اقدام کنید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم