یادگیری تلفیقی و اثر بخشی آن در آموزش پرستاری: مطالعه مروری | 3m-healthtourism

سیتو داییسوک در مطالعه خود بر اثربخشی آموزش پرستاری از راه دور برای مدیریت علائم بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن، از جمله سرطان پروستات مؤثر است، تأکید دارد که مغایر با مطالعه حاضر است . گروه آموزشی داخلی و جراحی، دانشکده پرستاری، بانک ملی ایران، تهران، ایران. کمک بهیاران معتبر تحت نظارت متخصصان و پرستاران دارای مجوز کار می کنند. آن ها از بیمارانی مراقبت می کنند که ناتوان، بیمار، مجروح، و یا معلول هستند و در غیر این صورت قادر به مراقبت از خود نیستند.

تقویم آموزشی

بهبود راحتی، پیامدهای مطلوبی از قبیل مجله خبری توریسم سلامت عملکرد بیمار، ترخیص سریع‌تر وی، عدم مراجعه مجدد و افزایش رضایتمندی از مراقبت به همراه می‌آورد . پرستاران با مداخلاتی می‌توانند راحتی و آسایش را برای بیماران و خانواده‌های آن‌ها فراهم کنند. انجام مداخلات جسمی، عاطفی و محیطی می‌تواند در بهبود راحتی بیمار نقش داشته باشد .

دوره مدیریت خانواده و نگهداری از سالمند

در مطالعه نصیریانی نیز، دانش­ آموختگان جدید پرستاری مهارت خود را در مورد انجام و تفسیر نمونه ­های آزمایشگاهی در حد متوسط اعلام کردند . همچنین نتایج مطالعه تابعی نشان داد که میزان آگاهی دستیاران رشته­ های داخلی، جراحی، اطفال و زنان از تست ­های شایع آزمایشگاهی به میزان کم و زیر50 درصد بوده است که این مطلب موید لزوم بازنگری در برنامه آموزشی دانشجویان پزشکی می­ باشد . مطالعه ثابتی نیز نشان داد که 7/56 درصد از دانشجویان ترم آخر پرستاری مهارت انجام و تفسیر آزمایشات تشخیصی را دارند .

اطلاعات تماس

این پژوهش یک مطالعه نیمه تجربی است که به­ صورت قبل و بعد روی 65 دانشجوی پرستاری ورودی سال 1391 انجام گرفت. افراد مورد پژوهش شامل کلیه دانشجویان ترم 3 پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بابل بودند که واحدهای اصول و مهارت­ های پرستاری و کارآموزی مربوط به آن را در سال قبل گذرانده و در نیم­سال اول سال تحصیلی93-92، واحد کارآموزی داخلی- جراحی 1 را اخذ نموده بودند. مضافاً بر این­که تعطیلات تابستان باعث می­ شود که در یادگیری مهارت­ های دانشجویان وقفه ایجاد شود، لذا عملاً دانشجویان در طی اخذ کارآموزی داخلی جراحی 1 است که به ­طور جدی درگیر بیمار، پرونده، کاردکس، اجرای سرم، تنظیم قطرات، انجام پانسمان می­ شوند.

http://coopna.ir

برخلاف نگرانی پرسنل پرستاری، نتایج نشان داد که بیماران به طور کلی در مدیریت مسائل مربوط به مراقبت بیمار کرونایی در منزل به اندازه کافی آموزش دیده‌اند. موسسه آموزشی نیک اندیشانمفتخر به برگزاری دوره هایی کاملا کاربردی است که قسمتی از آن در محیط کار به صورترایگاناست. اساتید صرفا مدرس نیستند بلکه خود در حوزه ای که تدریس می کنند دارای تجربه می باشند و کسب و کار دارند. در انتهای دوره هاگواهینامه معتبرو قابل استعلام دانشگاهی به افراد داده می شود و بهبازار کار معرفی می گردند یا در دپارتمان های خدماتی نیک اندیشان مشغول به کار می شوند. پس از اتمام موفقیت آمیز آموزش دوره کمک بهیاری، افراد متعاقباً ملزم به گذراندن آزمون کمک بهیاری خواهند بود.

  • نگهداری از کودک در منزل هم جزو خدماتی است که توسط کمک پرستار ارائه می شود.
  • در طول دوره، دانشجویان همچنین درباره موضوعاتی مانند مبانی پرستاری، بیماری‌های جامعه، عملیات پزشکی-جراحی و … می‌آموزند.
  • در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده است، واحد ترجمه این پایگاه آمادگی دارد با همکاری مترجمان با سابقه، مقاله مورد نظر شما را با هزینه مناسب و کیفیت مطلوب ترجمه نماید.
  • پرستاران مراقبتی افرادی هستند که برای نگهداری از سالمند یا کودک مورد استفاده قرار می گیرند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم