⭕فروش کره اسب نریان نژاد اصیل کرد زیبا و پرخون و قدرتمند۲۳ ماهه بدون عادات بد بسیار آرام و احساسی بازار بانکس | RoyalHorse

قیمت اسب اصیل بسته به عوامل مختلفی از جمله شجره نامه، سن، جنسیت، عملکرد مسابقه، وضعیت فیزیکی و پتانسیل کلی برای موفقیت در پیست مسابقه یا سایر رشته های اسب می تواند بسیار متفاوت باشد. قیمت اسب کاسپین از حدود بیست و پنج ملیون تومان اغاز و با توجه به نوانایی ورزشی در پرش و درساژ افزایش می یابد. اسب ها هر چه جوان تر و تنومندتر باشند قیمتش بالاتر است و برای مسابقات اسب دوانی مناسب ترند. اسب های پیر و کره اسب فروشی نابالغ از اسب های بالغ در قیمت پایین تری یه فروش می رسند.

ببینید این نژاد به دلیل ظرافت، ظرافت و قدرت خود شناخته شده است و اغلب در درساژ، رانندگی و سواری لذت استفاده می شود. اسب‌های زانگرشاید در کتاب انساب زنگرشاید ثبت شده‌اند، که استانداردهای سخت‌گیرانه‌ی پرورش را حفظ می‌کند و لازم است که همه اسب‌ها قبل از ثبت نام، یک تست عملکرد دقیق را پشت سر بگذارند. این تضمین می کند که تنها بهترین و با استعدادترین اسب ها مجاز به حمل نام زنگرشاید هستند.

البته ناگفته نماند این اسبها با قامتی کشیده این امکان را دارند که از جثه قوی نیز بهره مند بوده و در برابر تمام شرایط نامساعد محیطی نیز مقاوم باشند و از طول عمر بیشتری نیز برخوردار باشند. نمونه دیگری از اسب ترکمن بحنورد در این مرکز عرضه می شود که دارای سرهای استخوانی و همچنین صورتی کشیده بوده که از شکل منحصر به فردی برخوردار می باشند. اسب های فریزین در طول تاریخ برای اهداف مختلفی از جمله اسب های جنگی، اسب های کالسکه و اسب های مزرعه استفاده شده اند. امروزه بیشتر در مسابقات کالسکه سواری و رانندگی و همچنین در سوارکاری تفریحی استفاده می شود. تراکنر نژاد اسب خونگرم است که در پروس شرقی، که اکنون بخشی از لهستان و روسیه امروزی است، سرچشمه گرفته است. این نژاد در مزرعه پرورش اسب Trakehnen که در سال 1732 توسط پادشاه پروس فردریک ویلیام اول تأسیس شد، توسعه یافت.

آگهی خرید اسب | آگهی فروش اسب | دیوار اسب | درج آگهی رایگان فروش اسب

اگر در صدد سوارکاری مطمئن و بی عیب و نقصی می باشید و می خواهید نمونه های سرحالی از اسب ترکمن را داشته باشید، می توانید نوع مربوط به خراسان شمالی را در نظر گرفته و از آن رضایت کافی را داشته باشید. این یکی از کوچکترین نژادهای اسب در جهان است که بین 30 تا 34 اینچ قد در شانه دارد. این نژاد معمولاً بین 15.2 تا 17 دست ارتفاع دارد و دارای سر صاف، گردن بلند و پشتی قدرتمند است.

  • هنگام قیمت گذاری یک اسب، مهم است که همه این عوامل را در نظر بگیرید و در مورد قیمت اسب های مشابه در منطقه خود تحقیق کنید.
  • قیمت کره اسب فریزین از چهارصد ملیون تومان شروع و با افزایش سن و کاراییی افزایش پیدا میکند.
  • به طور کلی، اسب های خونگرم به دلیل ورزشکاری، تطبیق پذیری و محبوبیت در دنیای سوارکاری، گرانتر از سایر نژادها هستند.
  • سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.
  • نژاد اسب عرب در طول تاریخ به دست مردم عرب کوچ نشین پرورش و تکامل یافت تا آن جا که به‌طور معمول این اسب با صاحب خویش در یک چادر می‌زیسته است.
به عنوان مثال، یک اسب اصیل یکساله خوش‌رشد با خطوط خونی امیدوارکننده می‌تواند صدها هزار دلار در مزایده بفروشد، در حالی که یک اسب مسابقه‌ای با عملکرد برتر با سابقه اثبات شده می‌تواند قیمت‌های میلیون‌ها دلاری را داشته باشد. از سوی دیگر، اسب هایی با شجره نامه ها یا سوابق عملکردی کمتر چشمگیر ممکن است با قیمت های بسیار پایین تری به فروش برسند. یکی از معروف‌ترین اسب‌های اصیل تاریخ، سکرتریات است که به آن «Big Red» نیز فروش اسب در اصفهان می‌گویند.

دانلود اپلیکیشن بازاربانکس از بازار

⭕فروش کره اسب نریان نژاد اصیل کرد زیبا و پرخون و قدرتمند۲۳ ماهه بدون عادات بد بسیار آرام و احساسی بازار بانکس | RoyalHorse

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم