استرس را از زیبایی دور کن

ما می توانیم به راحتی با استفاده از منبع تغذیه DC از اتصال کوتاه در تلفن های سایت 3m-healthtourism همراه مطلع شویم. می توانید با استفاده از منبع تغذیه DC با استفاده از اتصال پروب ها به اتصالات باتری، بررسی کنید آیا موبایل روشن می شود یا خیر. با استفاده از منبع تغذیه DC می توانید ولتاژ باتری را به 3.8 ولت نیز افزایش دهید. برای باتری های غیر قابل تعویض می توانید بجای استفاده از پروب های معمولی از کابل برق مخصوص استفاده کنید. استفاده از یک رژیم غذایی صحیح و اصلاح عادات غذایی زندگی نقش عمده ای در کنترل و پیش گیری از فشار خون بالا را دارد، فشار خون اگر از سطح 90/130 میلی لیتر جیوه بالاتر رود می تواند باعث آسیب به اندام های بدن شود و در واقع یک عامل خطر برای سلامتی به حساب می آید. روانشناسی بالینی شاخهای از روانشناسی است که به درک، پیش بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگیهای شناختی، هیجانی، زیستشناختی، روانشناختی، اجتماعی و رفتاری کمک میکند و در گستره وسیعی از جمعیتهای در جستجوی درمان کاربرد دارد. مراقبت از پاها بین بیماران دیابتی بسیار مهم است و باید به زخمهای کوچک و یا ضربه های و عفونت هایی که در ناحیه پا رخ می دهد توجه داشته باشید و مرتب پاها را شسته ، ناخن ها را گرفته و کفش های مناسب بپوشید.

اتصال کوتاه هنگامی اتفاق می افتد که مدار مثبت تلفن همراه به دلیل اجزای معیوب یا آی سی ها با مدار منفی و یا زمینی تماس پیدا کند. برای چک کردن اینکه آیا در مدار گوشی اتصال کوتاه رخ داده است یا خیر، با استفاده از منبع تغذیه براحتی موارد زیر را انجام دهید. به مقدار مشخص از هر گروه یک واحد گفته می شود که در زیر در مورد انها توضیح داده می شود. منبع تغذیه DC می تواند باتری و یا یک مدار الکتریکی باشد که ولتاژ متناوب برق شهر را به ولتاژ مستقیم DC تبدیل می نماید. بعضی اوقات ولتاژ باتری به دلیل اتصال کوتاه شدن در تلفن همراه ، به 0 ولت کاهش می یابد. یک چراغ LED جهت نمایش وضعیت اتصال کوتاه روی منبع تغذیه 305D وجود دارد. منبع تغذیه DAZHENG 305D مجهز به دو نمایشگر دیجیتال جداگانه برای نمایش جریانهای الکتریکی است. این منبع تغذیه به یک فن پر قدرت مجهز شده تا در صورت کار مداوم، تعمیرکاران از جهت گرم شدن و آسیب رسیدن احتمالی به دستگاه آسوده خاطر بوده و تمرکز بیشتری جهت کار بر روی قطعات الکترونیکی داشته باشند. رسیدن به وزن سلامت و حفظ آن می تواند به کنترل فشار خون کمک کند ، پر خوری و عدم فعالیت بدنی از عوامل مهم در بروز چاقی می باشد.

2. مصرف روزانه 6 گرم پودر دارچین ( 1 قاشق مربا خوری ) علاوه بر کاهش قند خون باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید هم می -گردد بنابراین مصرف غذاهای دارچینی یا چای دارچینی در طول روز برای کاهش قند و چربی خون توصیه می شود. 1. مصرف روزانه 20 گرم ( 2 قاشق غذا خوری ) سرکه سیب به عنوان چاشنی سالاد باعث کاهش قند خون می شود. مصرف غذاهای فست فود را به دلیل چاشنی و نمک فراوان نامناسب دانست و رعایت در مصرف برنج و نشاسته هم میتواند در کاهش فشار خون موثر باشد. همانطور که می دانید بیماری دیابت با افزایش قند خون مشخص می شود و قند خون در اثر عوامل متعددی که مهمترین آن عدم رعایت رژیم غذایی صحیح است بالا می رود. به طور معمول خروجی این منابع دارای سیستم حفاظتی است و در صورتی که خروجی اتصال کوتاه شود، در بعضی منابع قابلیت جریان دهی وجود دارد و در برخی جریان خروجی صفر می شود. از ویژگی های منبع تغذیه داژانگ قابلیت کار با برق شهری 110 و 220 ولت می باشد و در صورت اتصال کوتاه ، جریان قطع و از سوختن دستگاه جلوگیری می شود.

این منبع تغذیه قابلیت تغییر ولتاژ از 0 تا 30 ولت مستقیم را دارد. در حوزه تعمیرات موبایل و تعمیرات قطعات الکترونیکی همیشه نیاز به وجود منابع تغذیه ضرورت داشته است تا تعمیرکاران بتوانند بوسیله آن تغذیه مدارات الکتریکی و الکترونیکی را تامین و با تغییر پارامترهای منابع تغذیه، مدارات خود را تست نمایند. دریافت پایین کلسیم ریسک ابتلا به فشار خون را افزایش می دهد به همین دلیل توصیه می شود روزانه 1000 تا 2000 میلی گرم کلسیم دریافت کنید ،مصرف روزانه 2 تا3 واحد لبنیات کم چرب (شیر ،پنیر ،ماست ،دوغ )را در برنامه غذایی خود بگنجانید ، از منابع خوب کلسیم می توان به ماست ، پنیر ، شیروخانواده کلم اشاره کرد. در صورتی که اضافه وزن داشته باشید کاهش وزن تاثیر مهمی در کاهش فشار خون شما دارد . 7. آتوروواستاتین ،سیموستاتین ، لووستاتین که با گریپ فروت مصرف نشود. مصرف ترکیبات و غذاهای حاوی پتاسیم (حدود ۳۵۰۰ mg/d کلسیم و منیزیوم) » موز، زردآلو، انجیر، هلو، مرکبات از نظر پتاسیم کاملاً غنی هستند و لذا مصرف گریپ فروت انگور و آلو میوههایی سرشار از پتاسیم هستند و سیبزمینی، سیر، براكلی، كدو سبز، قارچ و گوجهفرنگی و سبزیها سرشار از پتاسیم هستند.

نمایه گلایسمی پایین :نان بربری ،نان تافتون ، نان سنگک ، ماکارونی ، چغندر ، سیب زمینی سرخ شده ، لپه ، لوبیا قرمز لوبیا چیتی ، ماش ، (حبوبات علاوه بر نمایه گلایسمی پایین حاوی مقادیر قابل توجهی فیبر غذایی هستند ) ، انجیر خشک و خرمای زرد زاهدی دم کردن ماکارونی باعث افزایش قابل هضم دانه نشاسته می شود و در نتیجه جذب آن را افزایش می دهد. استفاده از توت خشک ، کشمش قرمز ، خرمای زرد زاهدی به مقدار کم با چای ، مناسب تر از خرمای مضافتی بم است. در طبخ به جای كره و روغن نباتی جامد بهتر است از روغن زیتون، سویا و كانولا استفاده كرد. 7- بهتر است بخشی از پروتئین مورد نیاز خود را از حبوبات تامین کنید. 1-در صورتی که اضافه وزن دارید حتما وزن خود را کاهش دهید . همه افراد فشار خون دارند.فشار خون میزان نیرویی است که به جدار سرخرگها وارد می شود تا خون در سراسر بدن گردش پیدا کند.زمانی که فشار وارد شونده بر دیواره رگها و فشار جریان خون از یک حد نرمال و پذیرفته شده٬ بالاتر رود فشار خون بالا گفته می شود.. استفاده از رژیم غذایی DASH می تواند نقش بسیار کمک کننده ای در کنترل فشار خون داشته باشد ، رژیم غذایی DASH غنی از میوه و سبزی می باشد که به طور طبیعی این رژیم ، سدیم کمتر و پتاسیم بیشتری را تامین می کند.

افرادی که فشارخون آنها بالاتر از ۱۶ است به هیچ وجه به غذا نمک نزنند. 4-مصرف نمک را به حداقل برسانید . جایگزین های پتاسیم و نمک مصرف نشود. 3. تریامترین سبب ذخیره پتاسیم می شود. 6. اتنولول، پروپرانولول ،مترپرولول دریافت این دارو با غذا سبب افزایش اثر دارو ها می شود. کارشناس تغذیه ، بیماران را با درخواست مشاوره پزشک معالج با توجه به نوع بیماری – داروهای مصرفی – تداخلات غذا و دارو وضعیت آنتروپومتریک ونتایج آزمایشگاهی بررسی کرده ، و پس از تکمیل فرم ارزیابی تخصصی ،رژیم غذایی مناسب را به همراه توصیه های غذایی و دارویی تنظیم نموده و به بیمار ارائه می نماید. بهبود کفایت درمان طبی فشار خون،کم کردن دفع پتاسیم ناشی از مصرف داروهای مدر ، برگشت هیپرتروفی (افزایش ضخامت) دیواره قلب ،کاهش دفع پروتئین از ادرار،کاهش دفع کلسیم از ادرار ،کاهش استئوپوروز ،کاهش شیوع سرطان معده ،کاهش شیوع سکته ی مغزی ،کاهش شیوع آسم ،کاهش شیوع آب مروارید می شود. کره کنجد فشار خون را کاهش میدهد. مصرف منیزیوم می توان به غلات سبوس دار ، آجیل ، اسفناج و شیر اشاره کرد که باعث کاهش فشار خون می شود. بدون اینکه دکمه پاور گوشی را فشار دهید، میزان جریان مصرفی را در منبع تغذیه DC قرائت کنید.

منبع تغذیه 30 ولت و 5 آمپر داژنگ DAZHENG PS-305D یک منبع تک کانال با ولتاژ خروجی مستقیم 30 ولت و جریان 5 آمپر است. برخی از منابع تغذیه با ولتاژ 0 ولت تا 30 ولت، برخی با 0 ولت تا 60 ولت نیز ارائه می شوند. منبع تغذیه DC حداکثر تا 10 آمپر ارائه می شود. واحد جریان 1 آمپر (1A) است. ولتاژ این دستگاه 0 تا 30 ولت می باشد که در شرایط کاری به 32 ولت هم می رسد و شدت جریان تولیدی این دستگاه 5 آمپر است که برای تعمیرکاران بسیار مناسب و شاید در برخی موارد فراتر از نیاز آنها هم باشد. به وسیله ای که انرژی الکتریکی لازم یک سیستم الکترونیکی را تامین می نماید منبع تغذیه گفته می شود. منابع تغذیه به دو حالت می توانند انرژی الکتریکی یک سیستم دیگر را تامین نمایید: می توانند یک واحد متصل به یک سیستم الکتریکی باشند و یا می تواند به صورت یک سیستم جداگانه عمل کنند. در این منبع تغذیه دیجیتال، مقادیر ولتاژ و جریان توسط Seven Segment و یا LCD نمایش داده می شود. ولت متر ولتاژ ورودی داده شده به تلفن همراه را اندازه گیری می کند.

در این برگه سعی شده به طور خلاصه و مفید اصول صحیح تغذیه در بیماری دیابت به شما آموزش داده شود. چون خطر بیماریهای قلبی عروقی در شما زیاد است. نوشیدن دو لیوان آب پرتقال در روز میتواند فشار خون را به میزان قابل توجهی پایین بیاورد و متعاقب آن، خطر بروز بیماریهای قلبی را کاهش دهد. 10. مصرف قند و شکر تصفیه شده در افزایش فشار خون می تواند مؤثر باشند در حالی که قندهای مرکب تمایل به کاهش فشار خون دارند. پتاسیم و منیزیم بر خلاف سدیم در کاهش فشار خون موثرند. این دارو سبب کاهش جذب ویتامینهای محلول در چربی می شود. 3-گلی بن گلامید : این دارو معمولا یک بار در روز همراه صبحانه یا با اولین وعده غذایی تجویز می شود. 4. مصرف 2 قاشق پودر تخم شنبلیله همراه با ماست در 2 وعده ناهار و شام باعث کاهش قند و چربی خون می شود. کاهش قند خون یک عارضه معمولی و رایج و درعین حال خطرناک برای بیماران تحت درمان با انسولین می باشد .

این امر موجب بالا رفتن قند خون می شود. روغن کنجد یکی از روغنهای غیر اشباع و مفید برای بدن است این روغن نه تنها کلسترول خون را بالا نمیبرد، بلکه آن را کاهش میدهد. 5. استفاده از پروتئین گیاهی سویا علاوه بر کاهش چربی خون باعث کاهش قند خون هم می شود. از این منبع در کارهای تعمیرات موبایل استفاده می شود. می توان گفت از بین تمامی منابع تغذیه موجود در بازار، منبع تغذیه داژنگ یکی از معروفترین لوازم تعمیرات موبایل است که به خاطر داشتن کیفیت بالایی که دارد در بین تعمیرکاران موبایل استقبال خوبی شده است. بیشترین شمار روانشناسان در این رشته کار میکنند، یعنی رشتهای که سر و کارش با کاربرد اصول روان شناختی در امر تشخیص و درمان مشکلات عاطفی و رفتاری است. نقشهای ششگانه آن عبارت است از: ارزیابی و تشخیص، مداخله و درمان، مشاوره، آموزش و نظارت بر کار رواندرمانگرها، پژوهش و مدیریت. روانشناسان بالینی میتوانند در بیمارستانهای روانی، دادگاههای کودکان یا سازمانهای نظارت بر بزهکاران، درمانگاههای بهداشت روانی، نهادهای ویژه با روانپزشکی، ارتباط نزدیک دارند. تعمیرکاران موبایل با استفاده از منبع تغذیه داژنگ PS-305D جریان کشی گوشی های هوشمند را بررسی کرده و ایرادات آن را بر طرف می کنند.

می توانیم میزان ولتاژ منبع تغذیه DC را با استفاده از Ampere Regulator تنظیم کنیم. یک شارژر معمولی نمی تواند ولتاژ باتری را افزایش دهد. هنگامی که ولتاژ باتری به زیر 2.8 ولت می رسد، نمی توان آن را با یک شارژر معمولی شارژ کرد. دریافت فیش غذا که توسط دستگاه صدور ژتون برای افرایکه اثر انگشت از قبل ثبت شده است و دادن ژتون دستی به افراد فاقد ثبت اثر انگشت و ثبت اثر انگشت برای افراد جدید توسط واحد تغذیه انجام می شود. هر چه نمایه گلایسمی غذایی پایین تر باشد بیانگر این است که با خوردن مقدار معینی از آن قند خون کمتر بالا می رود پس سعی کنید از مواد غذایی که نمایه گلایسمی پایین دارند استفاده کنید و اگر ماده غذایی نمایه گلایسمی بالا دارد به مقدار کمتری از آن بخورید. جوانه گندم به دلیل داشتن پتاسیم و منیزیم زیاد باعث کاهش فشارخون بالا میشود.

3. مصرف روزانه 50 گرم پیاز و 3 گرم سیر تازه و خام باعث کاهش قند وچربی خون می گردد. 5-از مواد غذایی فیبر دار مثل سبزی و میوه بیشتر استفاده کنید چون در کاهش قند خون شما موثر است . انجام فعالیت های بدنی و ورزش روز مره در کاهش قند خون بسیار موثر می باشد . وقتی گوشی هوشمند و یا تبلت شما برای مدت طولانی خاموش یا از کار افتاده و به اصطلاح مرده باشد، ولتاژ باتری به تدریج کاهش می یابد. اولین قدم برای بررسی موبایل از کار افتاده و خاموش شده، بررسی باتری است. وقتی ولتاژ باتری از 3 ولت فراتر رفت، با استفاده از یک شارژر معمولی شارژ کنید تا به ولتاژ باتری به 3.8 ولت برسد. در این حالت، ما باید ولتاژ باتری را با کمک منبع تغذیه DC افزایش دهیم و به باتری شوک بدهیم. برای اینکه مشخص شود هر ماده غذایی چه مقدار قند خون را افزایش می دهد از جدول نمایه گلایسمی استفاده می کنند. معمولاً تعمیرکار موبایل برای یافتن انواع مختلف خطاها در گوشی های هوشمند از این وسیله پر کاربرد استفاده می کند. آمپرسنج میزان جریان مصرفی توسط تلفن همراه را اندازه گیری می کند.

یک تعمیر کار موبایل همواره از این منبع برای تست و روشن کردن مدارات موبایل استفاده می کند. در استفاده از منبع تغذیه برای عیب یابی در گوشی موبایل، می توانیم با استفاده از پیچ تنظیم کننده ولتاژ، ولتاژ را از 0 ولت تا 15 ولت تنظیم کنیم. برای تنظیم و پایین آوردن دمای منبع تغذیه در استفاده های طولانی مدت نیز یک فن قدرتمند تجهیز شده است. مصرف سبزی کرفس، کنگر، ریواس، چغندر(لبو)،شلغم، هویج، اسفناج برای این افراد مضر است. مصرف مكمل ویتامین ث درافراد دچار پرفشاری و همچنین افراد سالم سبب كاهش فشارخون میشود. گوشت و مرغ طبخ شده بدون نمك برای افراد دچار پرفشاری توصیه میشود. میتوان ماهی را با برگبو، شوید، فلفل قرمز و سیاه، ادویهها، مركبات، سسهای خانگی بدون نمك و سایر سبزیها معطر كرد. ماهی تازه، منجمد یا كنسروشده بدون آب نمك خوب هستند. 2. همراه با آب یا شیر مصرف شود. 4. لواستاتین برای افزایش باید بعد از غذا یا عصرانه مصرف شود. مواد حاوی كافئین از قبیل قهوه، چای، نوشابههای كولا و شكلات، سبب افزایش فشارخون میشوند و باید در حد اعتدال مصرف شوند. مصرف الكل با فشاربالا ارتباط داشته و میتواند سبب تشدید بیماری شود.

سسها، سوپها، قرصهای گوشت، كنسرو لوبیا و سایر غذاهای آماده مصرف میتواند سبب تشدید بیماری شود. از سوسیس، كالباس، كنسرو گوشت، برگرها و سایر فرآوردههای گوشتی به علت دارا بودن مقادیر بالای سدیم باید پرهیز كرد. کارشناسان تغذیه بیمارستان روزانه تمام بیماران بخشهای ویژه را مشاوره وسپس فرم ارزیابی تخصصی را تکمیل نموده و در صورتیکه بیماران بالای سه روز در بخش ویژه بستری باشد فرم پیگیری تکمیل می شود. بنابراین فعالیت ورزشی روزانه توصیه می گردد. هیپوگلیسمی به دلیل حذف یک وعده غذایی و یا دریافت ناکافی مواد غذایی ، فعالیت بدنی زیاد و درمان بیش از حد با انسولین و یا دلایل دیگری اتفاق می افتد. 1- متفورمین:باید با اولین لقمه هر وعده اصلی صرف شود. اما همیشه توصیه می شود وقتی ولتاژ باتری به ولتاژ آستانه رسید (2.8 ولت)، با شارژر معمولی شارژ کنید. گاهی اوقات موبایل سالم است است، اما باتری مشکلی دارد. باتری و پروب مشکی یا پروب منفی را به پایه منفی (-) باتری وصل کنید. پروب قرمز را با پین مثبت اتصال باتری و پروب مشکی را به پین منفی و یا زمینی وصل کنید. پروب مثبت منبع تغذیه DC را به اتصال باتری مثبت و پروب منبع تغذیه DC را به اتصال منفی باتری متصل کنید.

ولتاژ طبیعی باتری بین 3.7 ولت تا 4.2 ولت است. ولتاژ را بین 3.7 ولت تا 4.2 ولت تنظیم کنید. روی این دستگاه چهار عدد ولوم دستی برای تنظیم میزان ولتاژ و آمپر تعبیه شده است. ولتاژ منبع تغذیه DC را روی 4.2 ولت و آمپر 2 آمپر تنظیم کنید. منبع تغذیه DC را روی 4 ولت و 1.5 آمپر تنظیم کنید. دامنه آن از 0 میلی آمپر تا 1000 میلی آمپر است. 6- در هنگام خرید ، میوه های کوچک را انتخاب کنید در غیر این صورت ممکن است بیشتر بخورید. منبع تغذیه DC ابزاری ضروری در تعمیرات موبایل است. منبع تغذیه DC را روشن کنید. 3-چربی گوشت را از آن جدا کنید . ابعاد این منبع تغذیه 155 × 125 × 260 میلی متر و وزن آن کمتر از 5 کیلوگرم می باشد. بنابر این ماکارونی را فقط در آب جوشانده و پس از صاف کردن مصرف کنید. حبوبات نیز از این نظر غنیاند. پس همزمان از مصرف منابع پر پتاسیم مثل موز ،پرتقال ،سبزیجات برگ سبز بپریزید . پتاسیم و كلسیم اضافی نیز میتواند به كاهش فشارخون كمك كند. سبزیهای كنسروشده در آب نمك، زیتون شور، چیپس و سایر تنقلات شور نیز نباید مصرف شوند.

آتنولول را با آب پرتقال نخورید. به مدت 2 تا 5 دقیقه باتری را شارژ کنید و سپس پروب ها را جدا کنید. 2-مصرف چربی ها را به حداقل برسانید. رژیم غذایی کم کربوهیدرات و کم چربی باعث اثر بخشی بیشتر می شود. شامل عرق کردن ، لرز ، تند زدن نبض ، احساس گرسنگی و سر درد می باشد . ماهیهای حاوی اسیدهای چرب مفید از قبیل حلوا، قزلآلا و قباد چندین بار در هفته توصیه می شود. 2-تزریق انسولین 15 دقیقه تا نیم ساعت قبل از غذا وخواب باید باشد. 5. جمفیبروزیل نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود. ماهی دودی یا كنسروشده و تن ماهی سرشار از سدیم هستند. پروب منفی یا زمینی یا پروب مشکی. در منبع تغذیه DC دو پروب وجود دارد. منبع تغذیه DC اساساً دارای ولت متر، آمپرسنج و دو پراب می باشد. به طور کلی دو دسته منبع تغذیه وجود دارند: منبع تغذیه جریان مستقیم (DC) و جریان متناوب (AC). به همین ترتیب همچنین می توانیم منبع تغذیه منبع تغذیه DC را محدود کنیم.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم