پرده اداری【خرید مستقیم پرده شرکتی با قیمت مناسب + ضمانت کیفیت】- ویستا پرده

پرده لوردراپه به سمت چپ و راست حرکت میکند و میتوان توسط زنجیر کنار آن، با چرخاندن پرده حالت تیره و روشن را ایجاد کرد. جهت استعلام قیمت پرده اداری با ما تماس بگیرید و یا جهت مشاهده محصولات و قیمت‌ها به فروشگاه پرده زبرا مراجعه نمایید. این پرده در انواع و مدل ها تولید می شود و پرده کرکره اداری یکی از بهترین و محبوب ترین نمونه های پرده اداری می باشد. محصول کشور ترکیه و مونتاژ در ایران تنظیم نور بدون بالا و پایین کشیدن پرده توسط باتومی امکان جمع کردن کامل پرده به طور عمودی توسط نخ پرده نظافت راحت و آسان و قابلیت شستشو امکان نصب در فضاهایی با عمق کم امکان…

  • در صورتی که برای پرده‌ها ریموت کنترل یا والان نیز سفارش دهید، لازم است قیمت ریموت پرده و همچنین پرده والان را نیز در نظر داشته باشید.
  • در پنجره‌ای که طول آن بیشتر از عرض باشد، می‌توان از پرده‌های بلندتر استفاده کرد که حس بزرگ‌تری به پنجره می‌دهد.
  • قابلیت تنظیم نور و ایجاد سایه‌روشن، از جمله ویژگی‌های پرطرفدار این پرده است.
  • این نوع پرده برای محیط های اداری بسیار مناسب بوده و ظاهر رسمی و مدرنی به محیط می دهد.
  • همچنین مشاورین پرده لئو به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی هستند.
پرده اداری【خرید مستقیم پرده شرکتی با قیمت مناسب + ضمانت کیفیت】- ویستا پرده

بهترین پرده‌ای که می‌توانید برای یک دفتر اداری انتخاب کنید، پرده شید و دیگر پرده‌های مدرن است. پارچه این نوع پرده‌ها از جنسی است که به سختی آلودگی و گردوغبار را به خود جذب می‌کند و دیرتر از انواع دیگر آلوده می‌شود. تمیز کردن و نظافت آن هم آسان است و شما تنها با یک تکه پارچه نم‌دار می‌توانید لکه‌ها و آلودگی‌ها را از پرده پاک کنید. دکوراسیون هر دفتر و اداره، با توجه به سلایق افرادی که در آن کار می‌کنند، می‌تواند تفاوت داشته باشد. برای همین در خرید پرده اداری هم انتخاب‌های متعددی پیش روی شما خواهد بود.

دقت کنید که پرده شما چقدر از دیوار باید فاصله داشته باشد و ارتفاع آن تا چه حد باشد.

پرده سیلوئت، یکی از پر استفاده‌ترین مدل‌های پرده در شرکت‌ها می‌باشد. قابلیت تنظیم نور و ایجاد سایه‌روشن، از جمله ویژگی‌های پرطرفدار این پرده است. ساختار پرده سیلوئت به گونه‌ای است که بر اساس نور موجود، می‌توانید انواع مختلفی از سایه روشن در اتاق ایجاد کنید. تنوع بسیار بالا در طرح ها و رنگ های پرده زبرا دست شما را در انتخاب پرده مناسب برای محل کار بازتر میکند. همچنین پرده های زبرا مطابق با سلیقه مشتری در قالب های سفارشی و اختصاصی نیز موجود می باشد.

در شید زبرا به دلیل آن که تصویر روی تور و پارچه چاپ می شود، بخش هایی از تصویر که روی پارچه است کیفیت کم تری دارد. تمامی پارچه‌ها و ابزار و یراق پرده‌های ویکی دکو از محصولات با بهترین کیفیت برندهای نام آشنای ایرانی و خارجی تهیه می‌شوند. با این حال در کنار خصوصیات مثبت، خصوصیات منفی هر کالا نیز بیان می‌شود. پرده های اداری برای نصب در بیمارستان، مطب، ساختمان های اداری و تجاری مناسب می باشند. مورد نیاز میباشد قیمت ریموت پرده و همینطور پرده والان را نیز در نظر داشته باشید.

نسل جدید پرده های اداری “پرده شید”

پرده­ اتاق کار که برای هر کدام از قسمت های ذکر شده استفاده می­‌شود باید متناسب با دکوراسیون داخلی همان اتاق و روحیه و سلایق شخصی یا جمعی کارکنان همان بخش باشد. از مزایای این پرده شرکتی می‌­توان به سهولت استفاده، تنظیم نور، طرح های متنوع آن، دوام بالا، نصب آسان و بی دردسر، وزن سبک، قابلیت تنظیم با ریموت و برقی بودن، نظافت راحت آن و همه پسند بودن آن اشاره کرد. این مدل پرده نیز بالارو بوده و در صورت برقی نمودن می‌­توانید از امکان سایه­ روشن نقطه‌ای و تنظیم محل توقف میانی بهرمند می­‌شوید. انتخاب مدل­‌های ساده همواره بهترین گزینه برای پوشش پنجره می‌­باشد. از طرف دیگر، پرده‌های شرکتی ساده قیمت پایین‌تری نسبت به مدل ­طرح دار داشته و ویستاپرده مقرون به‌صرفه هستند.

کرکره فلزی 25 میلمتری رنگ زرشکی مات کد P-359

شرکت ما تا کنون بیش از ۳۰ سال سابقه کار در این زمینه دارد و تا کنون پروژه های موفقی را تکمیل و انجام داده است. اگر هدف شما خرید پرده اداری با کیفیت است، حتما محصولات ما را ببینید و نظرات مشتریان ما را بخوانید. همچنین با پر کردن فرم بالا و ارسال اطلاعات تان به ما، کارشناسان تخصصی پرده راد برای راهنمایی و مشاوره رایگان با شما تماس خواهند گرفت.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم