دکتر داخلی مشاوره آنلاین متخصص داخلی | 3m-healthtourism

برای یافتن بهترین پزشک متخصص داخلی و نوبت دهی اینترنتی پزشکان داخلی در سایت دکترتو از فیلترهای جست و جوی پیشرفته استفاده کنید. دکتر زهرا میمندی نژاد به صورت تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های داخلی، ریه و گوارش فعالیت دارد. برخلاف یک متخصص قلب که تنها قلب شما را درمان می‌کند، یک متخصص داخلی به شما در مدیریت تمامی بیماری‌های حاد و مزمنی که ممکن است به آن مبتلا باشید کمک می‌کند. یک متخصص داخلی ممکن است با دیگر پزشکان در ارتباط با سایر زمینه‌های پزشکی مشورت کند یا ممکن است توسط متخصص دیگری برای مشاوره با بیمار فراخوانده شود. در ابتدای شروع هر مشکل و بیماری افراد به یک متخصص داخلی مراجعه می‌ کنند، چرا که دکتر داخلی می ‌تواند به طور همزمان از چند مشکل و بیماری مراقبت نماید.

  • ، بر مراقبت از بزرگسالان تمركز داشته و تاکید بر استفاده از بهترین علم پزشکی موجود در مراقبت از بیماران دارد.
  • در صورتی که با هر کدام از بیماری‌ها و اختلالات ارگان‌های داخلی بدن مواجه شدید، به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید.
  • مثل هميشه عالي، چندمين تجربه مشاوره با ايشون بود صبور مسئول مهربون من از دكتر ساينا باهاشون اشنا شدم و حضوري هم رفتم پيششون و به خيلي ها معرفيشون كردم.
  • متخصص غدد پزشکی است که بر روی هورمون های تولید شده بدن نظارت دارد.
  • اکثر متخصصین داخلی عمومی، مراقبت از بیماران خود را در یک محیط سرپایی مانند مطب ارائه می‌دهند و در هنگام بستری شدن بیمار در بیمارستان ادامه‌ی روند درمان را دنبال می‌کنند.

متخصص داخلی در بیمارستان ها و درمانگاه ها فعالیت می کنند که می توانند طیف وسیعی از بیماری های داخلی را تشخیص و تحت درمان خود قرار دهند. گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی کمک می کند تا پزشکان بتوانند بیماری های مختلف را سریع تر و راحت تر تشخیص دهند و این امر کمک می کند تا درمان با کیفیت بیشتری صورت گیرد. دکتر داخلی باید دانش علمی و عملی خود را با دانش روز جهانی مطابقت دهد. دکتر داخلی به عنوان مشاور در تمام بیماری های داخلی می تواند حضور داشته باشد لذا زمانی که بیمار برای اولین بار به او مراجعه نمود باید تمامی آزمایش ها و تست های لازم را از او به عمل بیاورد تا پزشک متخصص مربوطه در زمان معاینه بیمار، یک گام جلو باشد.

تخصص‌های مرتبط

مجله خبری توریسم سلامت امیرعباس رشیدی در سال ۸۹ موفق به کسب مدرک پزشکی عمومی خود از دانشگاه شهید بهشتی تهران شد. وی بعد از دو سال سابقه کاری به عنوان پزشک خانواده در استان کرمانشاه، تحصیل خود را در رشته داخلی با توجه به اینکه علاقه زیادی به بیماری داخلی بخصوص بیماری های خونی داشت، ادامه داد. سپس به مدت ۱۸ ماه برای گذراندن دوره تخصصی در بیمارستان زینبیه خورموج استان بوشهر خدمت کرد. متخصصین داخلی می توانند در مورد بهداشت عمومی و مشکلات پیچیده پزشکی اظهار نظر کنند. درمان ها می تواند تنها از طریق پزشک داخلی پیگیری شود و یا متخصص داخلی برنامه ارجاع بیمار به یک متخصص در ناحیه درد را هماهنگ کند.

چه زمانی می‌توانیم به متخصص داخلی مراجعه کنیم؟

متخصص بیماری های داخلی پس از تشخیص یک بیماری، بیمار را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهد. از این رو سطح علمی و تخصصی متخصصین داخلی بالاتر از پزشکان عمومی می باشد. دکتر محمد باقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و فارغ التحصیل دکتری عمومی از دانشگاه تهران می باشد ایشان مدرک بورد تخصصی بیماری های داخلی را سه سال بعد از فارغ التحصیلی دریافت کرد و همچنین برای دریافت بورد تخصصی غدد درون ریز و متابولیسم نیز اقدام کرد و موفق به دریافت این مدرک شد.

این محتوا با طرح سوال متخصص داخلی کیست تولید شده است.در پاسخ کلی به این سوال ،متخصص داخلی یا پزشکی داخلی یا اینترنیست در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری، بخصوص در بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد. متخصص داخلی یا پزشکی داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری از همه‌ی بیماری‌های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد و خدمات مراقبتی بسیاری بخصوص در بیمارستان‌ها ارائه می‌دهد. از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم