نوبت دکتر داخلی در تهران دکتردکتر | 3m-healthtourism

و صبح ها نیز در مجله خبری توریسم سلامتستان امید در جنت آباد شمالی مشغول به کار هستند. متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و اولین پزشکانی هستند که بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند. چرا که متخصص در درمان بیماری‌های اندام‌ داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد، ریه‌ها و غیره هستند.

  • فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است.
  • آموزش فوق تخصص ، تخصصى تر ، گسترده تر و عمیق تر است و آن ها را برای مدیریت مسائل پزشکی بسیار پیچیده و استفاده از روش های بالینی پیشرفته تعليم مى دهد .
  • برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن.
  • بیسینوز (بیماری ریوی) – انسداد راههای هوایی کوچک که به شدت باعث اختلال عملکرد ریه می شود.
  • علائم بروز این گونه عفونت ها بستگی به سیستم هایی که دچار مشکل هستند، دارد.

این دسته از پزشکان به طور مستقیم با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط دارند. در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است. بسیاری از پزشکان عمومی به دلیل انجام مطالعات و پژوهش‌های آزاد علم و مهارت بیشتری از آنچه که تحصیل کرده‌اند، دارند. درمان‌های اورژانسی و مداخله زودهنگام برای آن از بیمارانی که در معرض خطر قرار دارند.

گوارش و کبد

با توجه به شرایط و نوع دیابت، درمان آن ممکن است به صورت تزریق انسولین به صورت روزانه یا مصرف دارو برای افزایش تولید انسولین در بدن باشد. عواملی مانند تغییرات نحو زندگی، کاهش وزن، ورزش کردن، و تغییر در برنامه غذایی نیز ممکن است در درمان دیابت تاثیر گذار باشد. دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به پزشکان، شما می‌توانید با انتخاب دکمه‌های زیر اقدام به دانلود اپ دکتر ساینا کنید.

نفرولوژیست – فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری بز…

برخی از متخصصان داخلى تصمیم به آموزش های اضافی برای “فوق تخصص” در منطقه متمرکز تر از طب داخلی مى گيرند. براى فوق تخصص يا فلوشيپ معمولا نیاز به یک تا سه سال آموزش اضافی تر است . آموزش فوق تخصص ، تخصصى تر ، گسترده تر و عمیق تر است و آن ها را برای مدیریت مسائل پزشکی بسیار پیچیده و استفاده از روش های بالینی پیشرفته تعليم مى دهد . ایمونولوژیست به عنوان متخصصان آلرژی شناخته می شود که در رابطه با مشکلات مربوط به سیستم ایمنی آموزش دیده اند، اگر پزشکان دیگر تشخیص دهند که وضعیت بیمار آنها مربوط به سیستم ایمنی بدن است بیماران خود را به ایمونولوژیست ها ارجاع می دهند.

مهارت پزشکان داخلی شامل مشخص کردن منبع درد قفسه سینه مزمن، تجویز درمان برای برطرف کردن علت آن و کاهش اثرات بیماری می باشد. برای برونشیت حاد، معمولا مراقبت های ساده شامل نوشیدن مایعات، استراحت، مصرف آسپرین و تیلنول به منظور کاهش تب و استفاده از یک مرطوب کننده توصیه می شود.همچنین متخصص داخلی برای برطرف کردن برونشیت مزمن، داروهای استنشاقی برای باز شدن راه های هوایی و پاک کردن مخاط ها تجویز می کند. وی دارای ۱۹ سال سابقه خدمات درمانی و سابقه کار در مراکز درمانی اورژانسی و کلینیک های تخصصی مختلف در شهرهای کرج، نظر آباد، همدان و قم می باشد.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم