متخصص داخلی کیست ؟ در چه مواردی باید به متخصص داخلی مراجعه کرد؟ برترین پزشک | 3m-healthtourism

مجله خبری توریسم سلامت متخصص داخلی پس از تشخیص بیماری، وی را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد. وقتی که شما نمی دانید بیماری تان مربوط به کدام قسمت است و منشا بیماری را نمی دانید، می توانید به متخصص داخلی مراجعه کنید. متخصص داخلی با سایر پزشکان در ارتباط است و می تواند بیمار را به راحتی به پزشک مربوطه ارجاع دهد و از بیماران حمایت می کند. متخصصان داخلى به حل هر گونه مشکل و بیمارى كه نزدشان مى آيد مى پردازند و پيچيدگى و شيوع آن بيمارى مهم نيست.

http://coopna.ir

کمبود انرژی و خستگی بیش از اندازه علائم بسیاری از بیماری ها مانند کم خونی، غده تیروئید، ضعف و افسردگی و اختلالات خواب می باشد. در کنار خستگی ممکن است بیماری های دیگری مانند دیابت و نارسایی احتقانی قلب ظاهر شود. متخصص داخلی معمولا برای مشخص شدن علت خستگی ممکن است معاینه فیزیکی، سابقه پزشکی و آزمایش خون را برای فرد انجام دهد. عقل سلیم حکم می کند که انسان همواره به سلامتی خود اهمیت داده و در صورتی که کوچکترین مشکلی از نظر روحی و جسمی رخ داد، سریعا شرایط را به متخصص مربوطه اطلاع دهد. در میان تخصص های رشته پزشکی، متخصص داخلی از جمله گرایش هایی است که غالبا به وجود آن ها نیاز است.

این موارد می تواند شامل واکسیناسیون، مشاوره تغذیه، معاینات سلامتی و غربالگری به منظور برطرف کردن مشکلات رایج سلامتی باشند. یک پزشک داخلی می ‌تواند درمان های خود را به صورت سرپایی یا بستری انجام دهد؛ اما پزشک عمومی فقط بیماران سرپایی را ویزیت می کند. بزرگسالان برای انجام معاینات فیزیکی و آزمایشات چکاپ به صورت مرتب لازم است که به دکتر داخلی مراجعه کنند. یک متخصص داخلی خوب می تواند بيمارى روتينى مثل آنفولانزا را درمان كند . هم چنين مى تواند شرايط وخيم ترى را نيز درمان كند مانند كنترل بيماري ديابت ، بيمارى هاى ریوى و يا قلبی . آن ها برای حل مشکلات پیچیده تشخیصی آموزش دیده اند و می توانند چندين بيمارى مختلف هم زمان را نيز تشخيص دهند و درمان را شروع كنند .

  • یک متخصص داخلی می تواند بیماری های مختلفى را درمان کند، اما متخصصان داخلی با فوق تخصص خاص تمرکز خود را بر عوارض ناشی از یک سويه بیماری قرار مى دهند.
  • متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان سر و کار داشته؛ اما پزشکان عمومی از افراد در هر گروه سنی مراقبت می کنند.
  • ارائه اطلاعات برای مراقبت های لازم برای پیشگیری از بیماری های رایج چشم، گوش، پوست، سیستم عصبی و اندام های تولید مثل.
  • یک تست جسمی، سابقه‌ی پزشکی، و آزمایش خون برای تعیین علت اصلی خستگی مداوم مورد نیاز متخصص داخلی است.

، بر مراقبت از بزرگسالان تمركز داشته و تاکید بر استفاده از بهترین علم پزشکی موجود در مراقبت از بیماران دارد. بر اساس نتایج یک مطالعه جدید که در مجله داروشناسی و دارودرمانی منتشر شده است، کسانی که مرغ و ماهی بیشتری مصرف می‌کنند، کمتر از سایرین در معرض ابتلا به سرطان کبد قرار خواهند داشت. در این مطالعه، محققان به بررسی مجموعه‌ای از مطالعات پیشین پرداختند که در حد فاصل سال‌های 1956 و 2013 منتشر شده بود.

افزایش سرطان در کلانشهرها

بیسینوز (بیماری ریوی) – انسداد راههای هوایی کوچک که به شدت باعث اختلال عملکرد ریه می شود. تشریح تشخیص و مرحله سرطان (توصیف اینکه سرطان در کدام قسمت بدن است و تا کجا گسترش دارد. علم پیری شناسی به بررسی تغییرات در بافت و اندام های موجود زنده در طی زمان می پردازد و راهکارهایی را برای جلوگیری از فرسودگی بافت زنده در اختیار همه قرار می دهد. ایمونولوژیست هایی که در دانشگاه ها مشغول به کار هستند، تقریبا در هر بخش علمی یا بخش علوم تحقیقاتی فعالیت می کنند تا درک ما را از سیستم ایمنی را افزایش دهند. کم‌کاری تیرویید یعنی کارکرد نادرست و پایین‌تر از حد نرمال غده‌ی تیرویید.

لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم