پزشکی داخلی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 3m-healthtourism

افرادی که دچار پوکی استخوان هستند ، احتمال شکستگی استخوان ها بالا می رود.این مشکل علائم خاصی ندارد. ولی انجام آزمایش های لازم و بررسی چگالی استخوان از وجود آن باخبر شد.به طور کلی درمان قطعی برای پوکی استخوان وجود ندارد. اما می توان با مصرف دارو از تحلیل بیش از حد استخوان ها جلوگیری کرده و احتمال شکستگی را کاهش داد. برای پیشگیری و درمان این موضوع و کم شدن ناراحتی و درد در مفصل ها توصیه می شود که استراحت داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید و در صورت داشتن افزایش وزن ، وزن خود را کاهش داده و مصرف داروها را فراموش نکنید. ایشان دارای گواهی نامه DHA از دبی و گواهینامه MCCEE از کانادا و همچنین گواهینامه eligibility بمنظور فعالیت پزشکی در مانیتو بای کانادا می باشد. عفونت های حاد تنفسی به دو دسته عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی (بینی، گوش، سینوس ها و گلو) و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی (تراشه، ریه، برونش ها) که بخاطر وجود یک ویروس شکل می گیرند، شامل می شود.

http://coopna.ir

اگر انسداد در رگ تشخیص داده شود بیمار به یک متخصص قلب و عروق مراجعه خواهد کرد. معمولا متخصصین پزشکی در زمینه مطالعه بیماری (آسیب شناسی) یا مطالعه آلرژی مشغول به کار هستند. برخی از واکنش های آلرژیک می توانند بسیار خطرناک و حتی مرگبار باشند مانند آلرژی به بادام زمینی یا باقالا که می تواند باعث شوک آنافیلاکتیک در افراد مستعد شود، در حالی که آلرژی های جزئی تر می توانند باعث خارش و بثورات پوستی شوند. آلرژی و درمان آن از جمله نقش هایی است که متخصص داخلی بر عهده دارد. سایت برترین پزشک یکی از سایت های معرفی دکتر و پزشک در کلیه زمینه های پزشکی میباشد.

دکتر امیرعباس رشیدی

این دسته از مجله خبری توریسم سلامت به طور مستقیم با خانواده‌های تحت پوشش ارتباط دارند. در کنار تحصیلات، فاکتورهای دیگری مانند مهارت، مطالعه و پژوهش‌های علمی، به‌روز بودن اطلاعات پزشکی، تعهد و دلسوزی نیز شاخص‌های مهمی برای برتری یک پزشک بر دیگری است. بسیاری از پزشکان عمومی به دلیل انجام مطالعات و پژوهش‌های آزاد علم و مهارت بیشتری از آنچه که تحصیل کرده‌اند، دارند. درمان‌های اورژانسی و مداخله زودهنگام برای آن از بیمارانی که در معرض خطر قرار دارند.

متخصص داخلی کیست؟

و صبح ها نیز در بیمارستان امید در جنت آباد شمالی مشغول به کار هستند. متخصصان داخلی بزرگسالان را در هر سنی معالجه می‌کنند و اولین پزشکانی هستند که بیماران در ابتدا برای ویزیت، به آنها مراجعه می‌کنند. چرا که متخصص در درمان بیماری‌های اندام‌ داخلی از جمله قلب، کلیه، کبد، ریه‌ها و غیره هستند.

دکتر حامد زمانی

لازم است دکتر بداند که این روش درمانی و داروها چه عوارضی را برای بیمار به همراه داشته اند. صداقت مهمترین اصل در رشته پزشکی است اما این بدان معنا نیست که بیمار را دچار ترس و هراس کنند. متخصص داخلی نباید فراموش کند که استرس، بزرگترین سم برای بیمار است لذا اگر در مواردی از تشخیص شک دارد باید حتما با یک فوق تخصص در زمینه مورد نظر مشورت کرده و سپس شرایط را برای بیمار توصیف نماید. یکی از مهمترین ویژگی های یک متخصص داخلی این است که با اخلاق خوب و صبورانه به صحبت های بیمار خود گوش کند. دکتر داخلی نباید برای معاینه سریع تر و بیشتر بیماران، فرصت صحبت کردن را از آن ها بگیرد. با شناخت هر چه بهتر تخصص دکتر داخلی در مواقع لزوم می توانید با مراجعه به موقع به نزد پزشک از گسترش بیماری جلوگیری کرده و اقدام به درمان سریع تر آن نمایید.

  • آرتروز یک بیماری مفصلی است که بر روی غضروف و بافت بین استخوان ها تاثیر مستقیم می گذارد.
  • ایشان عضو انجمن نفرولوژی ایران، عضو انجمن جهانی نفرولوژی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند.
  • و تا زمانی که فرد درمان خود را به طور کامل انجام نده ، رابطه دکتر با بیمار قطع نخواهد شد.
  • با افزایش سن در افراد به آهستگی نشانه های بیماری های مزمن هم آشکار می شود به همین علت بسیاری از مراجعه کنندگان به متخصص داخلی را افراد سالمند تشکیل می دهند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم