فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | kamapress

فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | kamapress

5- در قراردادهای پیش فروش سایپا، امکان صلح (خرید انصرافی) و امکان انتقال خودرو بصورت وکالتی، فروش اقساطی سایپا تحویل فوری وجود ندارد. در جدول زیر، جدیدترین قیمت نمایندگی سایپا در سال 1400 را مشاهده میکنید. اگر قصد خرید پراید با اقساط 60 ماهه را دارید می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید و خودروی خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. در خصوص خدمات امداد رایگان شرکت Saipa نیز می‌توان گفت مشتریان پس از تحویل گرفتن خودروی صفر، به مدت 2 سال می‌توانند از خدمات امداد رایگان سایپا نیز استفاده کنند. البته امداد رایگان برای تصادفات نیست و طی این دو سال، پرداخت هزینه خدمات امدادی ناشی از تصادف، بر‌عهده مشتری خواهد بود.

  • به‌عنوان مثال شما ابتدا با پرداخت ۵۵ درصد از قیمت خودرو کوییک و امکان اقساط بلند‌مدت برای خرید این اتومبیل، به‌راحتی می‌توانید خودرو دلخواهتان را خریداری کنید.
  • سایپا با معرفی ساینا جی، مدل بهتر، باکیفیت ­تر، جدید تر و البته گران­تر خود در مقایسه با مدل­ های اس و EX بار دیگر وارد بازار رقابت شد.
  • نکات متعددی در زمینۀ خرید اقساطی سایپا وجود دارد که افراد پیش از ورود به این گونه معاملات سطح آگاهی خود را دوچندان نمایند.

در مجموع باید گفت که SAINA یک خودرو جمع‌وجور خانوادگی است که انتخاب بهتری نسبت به پراید و تیبا خواهد بود. علاوه‌بر این، قیمت ساینا صفر کارخانه یا بازار آزاد نسبت به قیمت ماشین های چینی مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و خودرویی لوکس و جدید بین ماشین‌های ایرانی محسوب می‌شود. از آنجا که خریدار در ازای دریافت خودرو تنها بخشی از پول آن را پرداخت می­کند، بنابراین ممکن است حق مالکیت تا پایان پرداخت اقساط به او تعلق نگیرد. مدت زمان پرداخت اقساط بسته به شرکت فروشنده متفاوت است بنابراین تعداد اقساط در قرارداد ذکر می­شود.

بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو

موتور 4 سیلندر توربوشارژ 8 سوپاپ 1.5 لیتری و توان خروجی برابر با 108 اسب بخار از ویژگی های بارز شاهین است. مصرف سوخت 7.5لیتری در هر 100 کیلومتر نیز عامل اقتصادی دیگر برای خرید شاهین میباشد. یک سری مراحل در حوزۀ خرید و فروش اقساطی سایپا وجود دارد که بر اساس شیوۀ مدیریتی مراکز ارائه دهندۀ چنین خدمات، متفاوت تعین می گردد. در نتیجه پیش از اقدام به خرید اقساطی سایپا توصیه می کنیم سطح اطلاعات خود را نسبت به این موضوعات افزایش دهید.

فروش فوق‌العاده جدید سایپا / با ۲۰۰ میلیون تومان اطلس بخرید + شرایط

اگرچه خرید اقساطی سایپا همیشه متقاضیان خاص خودش را دارد، اما خیلی‌ها هم هستند که دلشان نمی‌خواهد زیر بار اقساط بروند و ترجیح می‌دهند خرید نقدی سایپا را تجربه کنند. اما متاسفیم که باید بگوییم اکثر خودروسازان، مونتاژ کنندگان و واردکنندگان خودرو کشورمان هنوز بستری فراهم نکرده‌اند که هرگاه شما قصد خرید نقدی سایپا داشته باشید، بدون طی کردن مراحل عجیب و غریب بتوانید به مقصود برسید. شاهین، جدیدترین و خوش نام ­ترین محصول سایپا است که توانسته عنوان زیباترین خودروی سایپا را از آن خود کند.

از آنجا که خریدار ملزم به پرداخت اقساط می­باشد و پس از تحویل خودرو هزینه ی آن را به طور کامل پرداخت نمی­کند، حق مالکیت (در برخی از قراردادها) تا انتهای پرداخت اقساط به فروشنده تعلق دارد. اما در مواردی نیز به محض عقد قراردارد، حق مالکیت به خریدار واگذار می­شود. در حالتی که هیچ صحبتی در این باره در زمان تهیه قرارداد صورت نگیرد، مالک رسمی خودرو، فرد خریدار می­باشد. فروش اقساطی شاهین
رسیدیم به جدیدترین و البته زیباترین محصول ساپیا که به موتور توربو شارژ مجهز شده و این روز ها طرفدارای زیادی هم پیدا کرده است. طراحی بدنه جذاب و طراحی داخلی مدرن و زیبا باعث شده تا خیلی از جوانان طرفدار این خودرو شوند. پس از اعلام قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا در سال 1402 که با مجوز شورای رقابت و سازمان حمایت به تصویب رسید، حالا شرکت خودروسازی سایپا، قیمت نهایی محصولاتش را اعلام کرده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم