نشریه آموزش پرستاری | 3m-healthtourism

موسسه هایی را باید برای گذراندن دوره کمک پرستاری انتخاب کرد که به فرد کمک می کنند، هم به صورت تئوریک و هم به شکل مهارتی به تمام فعالیت های یک کمک پرستار آشنایی پیدا کرده و در آنها حرفه ای شود. دوره ی آموزشی کمک پرستاری در قسمت آموزش خدمات پزشکی و سلامت در آکادمی آموزش ایرانیان بصورت مجازی و غیرحضوری ارائه شده است. از این رو، دوره ی آموزشی کمک پرستاری یکی از پرطرفدارترین دوره های ارائه شده در آکادمی آموزش ایرانیان و هنرجویان زیادی را به خود جذب کرده است. هنرجو در پایان دوره ی آموزشی کمک پرستاری، بعد از قبولی در آزمون و دریافت مدرک بین المللی معتبر می تواند مستقیما وارد بازار کار شده و درآمد مناسبی را برای خود ایجاد نماید.

  • در چنین سازمانی، نوآوری، آگاهی و ارتقای دانش به یک رفتار عادی تبدیل می شود و موفقیت در دستیابی به اهداف سازمانی امری قطعی است و سازمان هرگز دچار رکود فکری نمی شود.
  • دوره ی بهیاری یک دوره ی حرفه ای متمرکز است که در آن فرد دانش، مهارت ها و تجربه لازم برای عضویت در حرفه پرستاری و تیم مراقبت های بهداشتی را به دست می آورد.
  • این افراد نقش پرستار و مراقب افراد بیمار و سالمند و کودک را در آینده بر عهده خواهند گرفت.
  • افرادی که در دوره کمک پرستاری با مدرک بین المللی شرکت می کنند در واقع افرادی نوع دوست می باشند به دنبال خدمت رسانی به هم نوعان خود هستند.
  • در سال های اخیر فارغ التحصیلان زیادی از دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی وارد بازار کار شده اند.

همچنین تست های تالیفی توسط چند تن از متخصصین مجله خبری توریسم سلامت آموزش پزشکی مورد بررسی قرار می گیرند. افراد عادی که در خانه خود فرد بیمار دارند یا بیمار تازه از بیمارستان ترخیص شده اند می توانند از بیمار خود مراقبت کنند. با آموزش پرستاری فرد در مورد نحوه مراقبت کامل از پرستار سالمند در منزل آگاهی کسب می کند.

انواع مختلف پرستاری کدامند؟

در بسیاری از مواقع حقوق این افراد با توجه به سختی کاری که انجام می دهند تعیین می شود. برای مثال فردی که به عنوان پرستار سالمند مشغول به کار است طبیعتاً سختی و فشار کاری کمتری به نسبت پرستاران حاضر در بیمارستان تحمل می کند. بسته به شغلی که پرستاری در آینده انتخاب می کند زمان کاری وی می تواند تمام وقت یا نیمه وقت باشد. در بیمارستان ها ممکن است پرستاران به صورت شیفتی در شب و یا روز و ایام تعطیل سر کار باشند،بسته به بخش یا کاری که یک پرستار انجام می دهد این زمان کاری می تواند بسیار متفاوت باشد. پرستاری که آموزش پرستاری می بیند باید بتواند فشارهای سنگین کاری را تحمل کند و آرامش خود را تحت شرایط سخت حفظ کند. طبق آموزش پرستاری که ارائه می شود پرستارانی موفق خواهند بود که قدرت ارتباطی خوب، اخلاق مناسب، درک و صبر زیادی داشته باشند.

برای مشاوره و ثبت نام اطلاعات خود را وارد کنید!

با این حال در بیشتر مطالعات، اثربخشی آموزش پرستاری از راه دور در تشخیص اولیه و زودرس بیماری‌های مزمن ، افزایش خودمراقبتی در فشار خون ، ارائه مراقبت‌های سالمندی از راه دور ، بهبود افسردگی و اضطراب در بیماران همودیالیزی و مراقبت از افراد مبتلا به دیابت نوع یک تأیید شده است. مدرک دوره کمک پرستاری با مدرک بین المللی قابل استعلام بوده و بسیار معتبر می باشد. همچنین لازم به ذکر است هزینه ی دوره این موسسه 1 میلیون و 400 هزار تومان می باشد که در مقایسه با سایر موسسات بسیار کمتر می باشد.

آرشیو سال 1394 نشریه آموزش پرستاری

در زمان اپیدمی بیماری کووید ـ 19پزشکان از طریق شبکه‌های اجتماعی توصیه و توضیحات خود را به اشتراک می‌گذارند و از طرفی به اشتراک گذاشتن اطلاعات به تنهایی تغییری در رفتار افراد ایجاد نمی‌کند، بلکه نیاز به انجام بررسی و تحقیقات بیشتر است. تقریباً 81 درصد از بیمارانی که به کووید ـ 19 مبتلا می‌شوند، علائم خفیف از خود نشان داده و در منزل بهبود می‌یابند؛ بنابراین قرنطینه و مراقبت خانگی یکی از روش‌های درمانی رایج است . در دسامبر سال 2019‌، یک ویروس کرونا و جدید به نام 2019-nCoV در ووهان چین شناخته شد و باعث بروز بیماری جدی و مرگ شد. مهم‌ترین علائم بالینی در بدو ورود بیماران مبتلا به کووید ـ 19 شامل تب، سرفه، سردرد، استفراغ، اسهال، خستگی و درد قفسه سینه است .

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم