همه چیز در مورد راه اندازی اتاق فرار از طراحی و ساخت تا درآمد مجله دکونیوز | allescape

همه چیز در مورد راه اندازی اتاق فرار از طراحی و ساخت تا درآمد مجله دکونیوز | allescape

اگر قصد راه اندازی اتاق فرار را دارید ما در ادامه این مقاله سعی میکنیم مراحل راه اندازی اتاق فرار را برای شما مطرح کنیم. برای راه اندازی اتاق فرار ابتدا باید علاقه مند باشید؛ علاقه داشتن به معما، بازی، هیجان، تفریح و همچنین سخت کوشی فراوان، تنها ناجی در این مسیر است. اگر ساخت اتاق فرار و درگیری با تمام چالش‌های آن برای شما ناخوشایند است بهتر است به سراغ علاقه خود بروید. وقتی بازیکنان اتاق را شناسایی و سرنخ‌ها را پیدا می‌کنند و کم‌کم درگیر سناریو و حل معما می‌شوند، درواقع کار تیمی مؤثری در حال شکل‌گیری هست که تمرکز بازیکنان در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد. اگر وارد اتاق فراری شدید که قفل ها، درها و تجهیزات مختلف موجود در آن، در حین بازی دچار مشکل شد، مطمئن باشید که اسکیپ روم خوبی را انتخاب نکرده اید.

ایجاد چرخه بهبود طرح ساخت اتاق فرار

ما اتاق فرار نمی‌سازیم که مردم را فریب دهیم و از آن‌ها چگونه اتاق فرار می سازیم؟ پول بگیریم. حداقل امکاناتی که برای یک اتاق فرار نیاز هست، داشتن سرویس بهداشتی، فضایی برای لابی و انتظار “با توجه به نوع سناریو”، فضایی برای استراحت و اتاق فرمان یا کنترل گیم مستر است. در کل باید بگوییم طبق تحلیل‌های به‌دست‌آمده این دو خیلی تفاوت عمده‌ای باهم نداشته‌اند و با توجه به افزایش تعداد اتاق‌های فرار، این مسئله دیگر شامل نگرانی خاصی نیست. اصلی ترین بخش یک اتاق فرار، همان معماهایی است هست که شما باید آنها را حل کنید. یک معما نباید چندین سرنخ داشته باشد این موضوع ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که چندین طراح بر روی معما کار کنند. سرنخ ها باید مکمل هم و در ادامه یکدیگر قرار گرفته باشند آماتور ترین روش سرنخ دهی ارائه مستقیم آنها به بازیکن است باید مشخص باشد هر سرنخ مرتبط با کدام معما می باشد.

  • باید در نظر داشت که این ویژگی در عین حال می‌تواند جذب‌کننده‌ی جامعه هدف وسیعی از طرفداران پر و پا قرص این بازی مدرن و سرازیر شدن آن‌ها به مجموعه تفریحی شما باشد.
  • بر اساس آمار در سپتامبر 2017 بیش از 8000 اتاق فرار در سراسر دنیا وجود داشتند و روند افزایش آنها ادامه دارد.
  • در این زمان شما بسیار خشنود خواهید شد اگر در این شرایط از تمامی ایده‌ها و نظرات شخصی شریک خودتان در یک فضای این‌چنینی مطلع گردید.
  • البته عکس این کار هم امکان پذیره یعنی اول سناریو و نوع کار رو مشخص کنین و بعد با توجه به نوع موضوع، فضای مناسب رو انتخاب کنین.

برای گوش دادن به هر اپیزود (به‌جز اپیزود اول)، باید رمزی را وارد کنید که از کنار هم قرار دادن اطلاعات و سرنخ‌های اپیزود (یا اپیزودهای) قبلی به دست آورده‌اید. هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. با توجه به استفاده متعدد سایت های ساخته شده با وردپرس از افزونه ها و همچنین بهینه نبودن دیتابیس وردپرس برای سایت های حرفه ای، سایت های وردپرسی بعد از مدتی با افت سرعت مواجه میشوند.

حتماً در این مرحله، با افرادی که تجربه طراحی و ساخت اتاق فرار را دارند، مشورت کنید. اگرچه هزینه‌ها به سناریو، تم و نوع مواد بکار رفته شده بستگی دارد، اما پیش از هر چیز باید محاسبات به‌صورت تقریبی انجام شود. البته که اگر این کار درست و اصولی انجام شود، سودآوری تضمین‌شده است؛ اما هر کس باید آن را با توجه به شرایط خود بسنجد. با مراجعه به سایت‌های تخصصی اتاق فرار و سایت‌های تخفیف هم می‌توان به تعداد مشتریان اتاق فرار و جذابیت آن‌ها پی برد.

آموزش ویدئویی گرفتن فول بکآپ از سایت | فول بکآپ از طریق سی پنل

همچنین لازم به ذکر است بدانید که در اوایل این ایده به قدری منحصر به فرد بود که در مدت زمان کمی تمامی بلیط های به فروش می رسیدند. درست است هک شدن سایت به شرایط مختلفی از جمله اپدیت نبودن سیستم مدیریت محتوا، هاست و … مرتبط است، اما نگهداری، آپدیت و همچنین حفظ امنیت سایت، سرور و هاست امری کاملا تخصصی است. امروزه بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری به دلیل دسترسی فراگیر اینترنت و مدیریت و به‌روزرسانی راحت‌تر، محصولات خود را روی چنین پلتفرم‌هایی عرضه می‌کنند. از این دست می‌توان به برنامه‌های شناخته‌شده‌ای مانند Salesforce ،Microsoft Office 365 ،Box ،Dropbox ،Slack و سرویس‌های Google Apps اشاره کرد. SaaS در کنار IaaS و PaaS، یکی از سه بخش اصلی سرویس‌های مبتنی بر ابر است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم