بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-بک لینک گلدلینک

برای مثال اگر فروشگاه حیوانات خانگی دارید ، گرفتن لینک از انجمن مربوط به پرورش حیوانات خانگی ارزش بیشتری نسبت به پیوندی دارد که از یک سایت فروش کادو و هدیه گرفته اید. اما با پیشرفت الگوریتم ها ، این ترفند از بین رفت و اگر امروزه از آن استفاده کنید به احتمال زیاد جریمه خواهید شد و صفحات یا کل سایت ممکن است از نتایج گوگل حذف شوند. زیرا پیوند ها ارزش را منتقل می کنند و برای داشتن یک وب سایت ارزشمند لازم است از آن ها استفاده کنید. مثال رایج اینکه کجا صفحات منبع بیشتر استفاده می‌شوند، صفحات توریستم و سفر یا سایت‌های دولتی است. برای پیدا کردن فرصت‌های موجود، می‌توانید پروفایل لینک رقیب خود را آنالیز کنید تا ببینید چه کسی به آنها لینک می‌دهد اما به شما نه. گاهی یک سایت به قدری معروف است که معتبر بودن آن غیرقابل سؤال است.

  • در سال 1990 مفهوم پیج رنک گوگل معرفی شد و با معرفی آن تعداد بک لینک های یک وب سایت تاثیر چشم گیری روی رتبه بندی آن وب سایت در نتایج گوگل داشت.
  • اینطور نبود که نویسنده این پست، اینفوگرافی را منتشر کند و سپس منتظر اتفاق‌های خوب بنشیند.
  • هرچند که ویکی پدیا تمامی بک‌ لینک‌هایش را nofollow کرده اما از آنجایی که صفحاتش پربازدید است، شانس گرفتن ترافیک بالا را خواهید داشت.
  • با ادامه فعالیت و هدف گذاری روی محتوا و لینک سازی باید جایگاه صفحه را نیز در نتایج جستجو بهبود دهید.

افرادی که به کسب و کاری مشغول هستند، توصیه می‌شود در گروه‌های مرتبط با مشاغل خود از قبیل فیسبوک، توییتر، لینکدین و غیره عضو شوند. به این وسیله می‌توانند مطالب وب‌سایت خود را در گروه‌های مرتبط با کار خود منتشر نمایند و بک لینک‌های جدید ایجاد کنند. از طریق ساختن بک ‌لینک در فروم یا تالار گفتگو، می‌توان در انجمن‌های فعال که از نظر موضوع با محتوا و وب‌سایت مرتبط هستند، بک لینک گرفت.

پس بهتر است نوعی از محتوا که به درد حوزه کسب و کاری ما می‌خورد و پتانسیل دریافت بک لینک زیادی دارد را انتخاب کنیم و آنرا در تولید محتوا استفاده کنیم. پنگوئن گوگل، سایت‌هایی را که از روش‌های سئو کلاه سیاه برای گرفتن بک لینک استفاده می‌کنند فیلتر می‌کند. و بطور ویژه روی سایت‌هایی تمرکز دارد که در لینک سازی از متن‌های پیوند عینا مشابه با عنوان لینک استفاده می‌کنند.

بک لینک ها چطور سئو سایت شما را بهبود میدهند؟

بک لینک سازی به دو شکل لینک فالو و لینک نوفالو تقسیم‌بندی می‌شوند. از نظر اهمیت لینک follow به نسبت لینک nofollow ارزش بالاتری نزد گوگل دارد. بعد از گذشت ۳ تا ۶ ماه به احتمال ۹۰ درصد به ازای هر کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل خواهید بود.

زیرا یکی از معیارهای گوگل برای شناسایی سایت‌ها و مطالب قابل اعتماد، میزان اعتمادی است که مخاطبان به وب‌سایت دارند. به این ترتیب، سایت شما در رده‌بندی گوگل، رتبه قابل قبولی دریافت می‌کند. یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص این شیوه از لینک سازی میتوان به آن اشاره کرد، عدم نیاز به هزینه و زمان زیاد جهت انجام این کار است. شما میتوانید طی چند دقیقه یک حساب کاربری در سایت مورد نظرتان ایجاد کرده و لینک سایتتان را در آن قرار دهید. علاوه بر این، برایساخت بک لینک از این طریق نیاز به هزینه زیادی نیست. در نتیجه خودتان، به عنوان صاحب سایت قادر به انجام این کار خواهید بود.

شرکت طراحی سایت و سئو آنیز وب به پشتوانه سال ها تجربه و تخصص در حوزه ی وب، آماده ی همکاری با مشتریان و مجموعه های نیازمند به خدمات طراحی وب سایت و افزایش ترافیک گوگل می باشد. مشاوره ی رشد کسب و کار های آنلاین در کنار فعالیت های فنی حوزه ی وب، از جمله خدمات آنیز وب می باشد. احتمالا میدانید که بالا بودن تعداد بک لینک های یک سایت، میتواند به معنای یک دردسر جدی برای سئو آن باشد. اگر پیوندهای زیادی ایجاد کنید یا خیلی سریع آنها را بسازید، گوگل را نسبت به خود حساس کرده و احتمال پنالتی شدن سایت را افزایش داده اید.

ذکر نام برند بدون لینک شدن

تعریف رسمی گوگل از تگ nofollow این است که «Nofollow» راهی را برای مدیران وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند تا به موتورهای جستجو بگویند «لینک‌های این صفحه را دنبال نکنید» یا این لینک خاص را دنبال نکنید. بک لینک follow رایج‌ترین و باارزش‌ترین نوع بک لینک برای سئو است. هنگامی که یک لینک follow را در وب‌سایت خود قرار می‌دهید، به گوگل می‌گویید که لینک ارگانیک است (خریداری نشده) و شما صحت و ارزش محتوای آن لینک را تضمین می‌کنید. های با کیفیت می‌توانند به افزایش رتبه سایت در نتایج SERP و بهبود سئو سایت شما کمک کنند.

پاسخ به “بک لینک چیست و چه تأثیری بر سئوی وبسایت دارد؟”

اما توضیحی درباره نحوه انجام این کار نمی‌دهد زیرا از موضوع اصلی محتوای خود دور خواهد شد. را به زبانی ساده در اختیار کارشناسان، مدیران، صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان به موضوعات آموزش مجازی، نرم‌افزار و پرتال‌های کسب و کار و خدمات الکترونیک بگذارد. بکلینک یک طرفه از سایتهای معتبر و قوی است که می تواند سایت شما را قوی نمایید و تبادل لینک در واقع کاری کاملآ بیهوده راهنمایی در مورد بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) است. برای اینکه بدونید سایتتون از نظر سرعت در چه وضعیتی قرار داره میتونید از سایت های gtmetrix.com و یا خود گوگل از طریق بخش pagespeed.web.dev ببینید سایتتون در چه جایگاهی قرار داره. جهت ارتباط با کارشناس فنی یا فروش و ارسال داکیومنت پروژه و دریافت مشاوره رایگان از طریق روش های زیر با ما ارتباط داشته باشید.

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-بک لینک گلدلینک

تسمینو مجری انتشار و خرید رپورتاژ آگهی در برترین رسانه های فارسی میباشد که با هدف تسهیل در درج رپورتاژ و مشاوره برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه همراه شما خواهد بود. در صورتیکه سوالی درباره این مقاله داشته باشید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها آنرا مطرح نمایید تا کارشناسان سئوف در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. ابتدا، متن‌هایی را پیدا کنید که به شرکت شما اشاره دارد اما به سایتتان بکلینک نداده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم