بررسی و قیمت گوشی ردمی K50 گیمینگ حافظه 128+8 گیگابایت

در قسمت بدنه از آلومینیوم استفاده شده است که مقاومت خوبی دارد.در جلو گوشی ردمی کی ۵۰ گیمینگ هم از شیشه استفاده شده است که با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می redmi k50 gaming قیمت شود. یک گوشی هوشمند بازی نه تنها به عملکرد قدرتمند نیاز دارد، بلکه به صفحه نمایش بزرگ و دکمه های تریگر اضافی نیز نیاز دارد. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم! کیفیت، بلندی و تفکیک صدا عالیه و تو بخش اسپیکر، این گوشی با عملکردش سر بلنده. روی این گوشی خبری از جک 3.5 میلی‌متری صدا نیست ولی میتونین با یه تبدیل تایپ سی به جک 3.5 میلیمتری از هدفون و هندزفری‌های گیمینگ سیمی هم استفاده کنین. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره.

  • از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد.
  • هر دو گوشی بلندگوهای استریو برای تجربه صوتی فراگیر دارن، اما ردمی K50 Gaming Edition به جای دو بلندگو، از چهار بلندگو برخورداره.
  • در کنار کیفیت بسیار بالا و به صرفه بودن محصولات شیائومی، طراحی ظاهری قوی و منحصر به فرد این محصولات نیز توجه بسیاری از سخت پسندان را به خود جلب می‌کند.
  • ردمی نوت ۱۰ پرو 5G‌ وردمی K40 گیمینگاز تراشه‌‌های یک خانواده، یعنی دایمنسیتی ۱۱۰۰ و دایمنسیتی ۱۲۰۰ برخوردار‌‌‌ند.
  • در بالا و پایین این گوشی نیز 4 عدد اسپیکر از JBL قرار گرفته‌ تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهند.
  • همچنین در کنار این پردازنده پرقدرت در بخش گرافیکی نیز شاهد پردازنده Adreno 730 هستیم که ترکیب این دو پردازنده حرفه ای کولاک می کند.

تصور کنید، شما می‌توانید ردمی K50 شیائومی پرو پلاس را تنها با 470 دلار با عملکرد برتر و تجربه بازی خوب تهیه کنید. همچنین شارژ فوق سریع 120 واتی و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی را اضافه می‌کند. در نهایت، مهمترین چیز این است که صفحه نمایش OLED با وضوح عالی 2k دارد. در دنیای امروزی که گوشی‌های پرچمدار با مشخصات پایین‌تر و پایین‌تر گران‌تر و گران‌تر می‌شوند، تنها Redmi همچنان اصرار دارد که گوشی مقرون‌به‌صرفه بسازد. این تلفنی است که مصرف کنندگان بیشتر از همه دوست دارند آن را ببینند.

◄ گوشی ردمی

دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. متاسفانه یکی از ایراداتی که در طراحی وجود دارد اینست که خبری از پشتیبانی جک 3.5 میلیمتری نیست و با توجه به اینکه این گوشی عنوان گیمنگ را یدک می‌کشد، بهتر بود که این ورودی نیز در طراحی دیده می‌شد. «تمامی کالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است. لطفاً گوشی Redmi k50 Pro بویژه رام گلوبال موجود کنید انتظارات ازسایت وگروه خوب شما بالاست.باتشکر از زحمات تیم پیشرو وفعالتون.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. ترکیب لنزهای ماژول سه گانه دوربین کاملاً بیانگر اینست که تمرکز اصلی در ساخت گوشی redmi k50 gaming بر روی گیم بوده و عکاسی در لیست اولویت‌ها نبوده است. با این حال ماژول دوربین از 3 سنسور که شامل لنز اصلی، اولتراواید و ماکرو می‌شود، ساخته شده است. در مجموع اگر سخت‌افزار ردمی k50 گیمینگ را زیر ذره‌بین قرار دهیم، هیچ ایرادی به آن نمی‌توان وارد کرد و باید گفت که شیائومی گوشی جدید گیمینگ خود را با تمامی قوا به میدان آورده است. این تلفن دارای بلندگوهای 4 واحدی JBL است تا عملکرد صوتی عالی را با جلوه استریو ارائه دهد. و مکان اسپیکرها برای گیمر مناسب است، که باعث می شود هنگام اجرای بازی، صدا مسدود نشود.

حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد. پنل نمایشگر ۱۰ بیتی است و می‌تواند بیش از ۱ میلیارد رنگ را نمایش دهد. شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. دوربین سلفی تو یه پانچ هول کوچیک بالای نمایشگر قرار گرفته و اسپیکر مکالمه هم خیلی کوچیک بالای دوربین سلفی دیده میشه. یکی از مهم‌ترین عناصر در اینکه بازی مد نظر شما با کیفیت بالایی اجرا شود، GPU یا پردازنده گرافیکیست که در تراشه تعبیه شده و وظیفه تحلیل داده‌ها را بر عهده دارد.

بررسی و قیمت گوشی ردمی K50 گیمینگ حافظه 128+8 گیگابایت

مثلا اگر پابجی را رفرش ریت 90 هرتز بازی کنید، به لطف سیستم انتقال حرارت سرعت اجرا حفظ شده و دما بالاتر از 40 درجه نخواهد رفت. از جمله دیگر مشخصات Redmi K50 Gaming شیائومی می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، بلوتوث ۵.۲ و Wi-Fi 6 اشاره کرد. با اینکه Redmi K50 Gaming از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند، اما به چهار بلندگوی استریو مجهز شده است. انیمیشن‌های برنامه‌ها و منوهای سیستم نرم افزاری به نرمی صورت می‌گیرند. بازی‌های موبایل و فیلم‌ها با تنظیماتِ نرخ تازه‌سازی بالا به خوبی پخش می‌شوند.

به همین جهت، بدنه پشتی دستگاه صاف نیست و ماژول دوربین برآمده است. به‌گفته‌ی شیائومی، این گوشی ممکن است به‌عنوان Redmi K50 Gaming Standard Edition رسما عرضه شود. دلیل آن این است که ردمی نوت ۱۰ پرو 5G چینی که با نام پوکو X3 GT در بازارهای بین‌المللی فروخته می‌شود، در ابتدا Redmi K40 Gaming Standard Edition نام داشت.

باوجوداین‌‌، احتمال دارد شیائومی نتواند این گوشی را به‌موقع معرفی کند؛ زیرا هنوز نرم‌افزار آن در دست توسعه است. بخش اخبار و خواندنی های گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگرا نیز برای کسب اطلاعات گوناگون مرتبط با این گوشی از دست ندهید. تصاویر گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 گیمینگشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.

بهترین لپ تاپ ایسر 2022 کدام است , راهنمای خرید

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم