تاثیر آموزش مبتنی بر نیازهای آموزشی بر یادگیری بالینی دانشجویان کارشناسی پرستاری پژوهش در آموزش علوم پزشکی | 3m-healthtourism

شما با شرکت در دوره های کمک پرستاری نیک اندیشان می توانید مهارت های مورد نیاز مانند، چگونگی کنترل فشار خون، چگونگی بررسی دمای بدن بیمار، طریقه ی درست بلند کردن و حرکت دادن بیمار را یاد خواهید گرفت. همچنین شما مهارت های برقراری ارتباط با بیمار، خانواده ی بیمار و تیم پزشکی را کسب خواهید کرد. از دیگر مواردی که در این دوره به شما آموزش داده می شود نحوه ی اولویت بندی وظایف و مدیریت زمان می باشد. در طول دوره، دانشجویان همچنین درباره موضوعاتی مانند مبانی پرستاری، بیماری‌های جامعه، عملیات پزشکی-جراحی و … می‌آموزند.

دوره های کمک پرستاری فنی و حرفه ای چیست؟

این افراد بخشی از وظایف پرستاران را انجام داده و در مواردی راسا به کار و فعالیت می پردازد برای نمونه از کار هایی که این افراد می توانند انجام دهند نگهداری از سالمندان در منزل یا خانه سالمندان، نگهداری از کودکان در مهد کودک یا منزل و نگهداری از بیمار است. بیمارستان بانک ملی حامی مالی این طرح می باشد و هیچگونه هزینه‌ای به بیمار تحمیل نشده است؛ در انتخاب آزمودنی هیچگونه تهدید و اغوا، اطلاعات نادرست و یا اجبار به‌کار نرفته است؛ رضایت‌نامه آگاهانه شامل اطلاعات کامل از بیمارگرفته شده است. تمامی اطلاعات مربوط به افراد مورد بررسی به‌طور محرمانه ضبط و باقی خواهد ماند؛ بیماران مختار هستند هر زمانی که مایل باشند از طرح خارج شوند.

http://coopna.ir

آزمون کتبی به صورت گروهی برگزار می‌شود و معمولاً شامل تعدادی سؤال چند گزینه‌ای می باشد. بخش دوم آزمون عملی می باشد که به صورت، تک تک و با یک ناظر آزمایشی انجام می‌شود. افراد در چهار مهارت بالینی به طور تصادفی انتخاب می شوند تا شایستگی خود را نشان دهند.

کتاب های آموزش به بیمار در پرستاری

دوره ی کمک پرستاری یک دوره ی آموزشی است که در آن فرد می‌تواند در مورد مهارت‌ها و دانش دستیار پرستاری بیاموزد. یک کمک پرستار در بیمارستان یا مرکز مراقبت های بهداشتی کار می کند. کمک پرستار به بیماران در انجام فعالیت های روزمره زندگی مانند غذا خوردن و حمام کردن کمک می کند. کمک پرستار که گاها به آن ها دستیار پرستار نیز گفته می شود، مراقبت های اولیه را ارائه می دهند و به بیماران در انجام فعالیت های روزانه یاری می رسانند. در کشور ما نیز ضرورت بالایی به نیروهای کمکی در کادر پرستاری و درمانی وجود دارد.

  • این افراد بخشی از وظایف پرستاران را انجام داده و در مواردی راسا به کار و فعالیت می پردازد برای نمونه از کار هایی که این افراد می توانند انجام دهند نگهداری از سالمندان در منزل یا خانه سالمندان، نگهداری از کودکان در مهد کودک یا منزل و نگهداری از بیمار است.
  • در بیماران مسن و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، میزان مرگ‌ومیر بالاتر است .
  • کسانی که تجربه مرتبط با این حوزه را دارند و به فکر مهاجرت هستند، خوب است در دوره های پرستاری شرکت، و مدرک معتبر دریافت کنند.
  • اندازه گیری فشار خون و بررسی وضعیت تنفسی نیز بر عهده پرستار است.
  • تزریق خون آمپول و سرم، تمیز کردن زخم و پانسمان هم از جمله وظایف پرستار است.
بسیاری از ما وقتی در یک مجله خبری توریسم سلامت آموزشی مانند دوره کمک پرستاری شرکت می کنیم، تمایل داریم مدرک کمک پرستاری که دریافت می کنیم، معتبر باشد. این مدرک یکی از مدارکی است که مراکز درمانی به هنگام استخدام، از فرد درخواست می کنند. در صورتی که این مدرک اعتبار لازم را نداشته باشد، هیچ شانسی برای اشتغال به کار وجود نخواهد داشت. به همین جهت به تمام کسانی که تمایل دارند در محیط های درمانی کار کنند، توصیه می شود برای گذراندن دوره کمک پرستاری به معتبرترین مراکز آموزشی مانند نیک اندیشان مراجعه کنند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم