رشته پزشکی خوبه؟ درآمد پزشکی چقدره؟ معرفی کامل این رشته پردرآمد | 3m-healthtourism

اقای دکترمثلابرای رشته های دیگه درصدهای لازم برای قبولی دراون رشته برای دانشگاه تهران و دانشگاه های دیگررو گذاشتیدولی برای رشته پزشکی نیست. هنگامی که در ترکیه پزشکی می‌خوانید، ممکن است با بیماران زیادی از کشورهای مختلف در ارتباط باشید. همانطور که می‌دانید بیماران از سراسر دنیا به دلایل مختلفی مانند جراحی زیبایی مراجعه می‌کنند. اکثر این بیماران از ایران، عربستان سعودی، آسیا، روسیه و اروپا هستند. سال آخر آموزش پزشکی در بیمارستان دانشگاه به عنوان یک پزشک شاغل آینده می‌گذرد.

  • سیستم آموزشی ترکیه از سال 2001 عضو سیستم آموزشی اتحادیه اروپا یا فرآیند بولونیا بوده است، بنابراین کلیه اسناد سیستم آموزشی ترکیه توسط منطقه آموزش عالی اروپا EHEA تایید شده است.
  • در دوره اینترنی که در سه بخش ۶ ماهه برگزار می‌شود، دانشجو کشیک‌های پزشکی در بخش‌های مختلف را تجربه می‌کند.
  • اگر معلم هستید و قصد همکاری با ما را دارید با افتخار پذیرای شما هستیم.
  • ضمنا معافیت پزشکی از خدمت سربازی برای فارغ التحصیلان پزشکی خیلی خیلی سخت میدن مگر در شرایطی که طرف تحت هیچ شرایطی قادر به طبابت کردن نباشه یعنی اینقد اوضاع جسمیش داغون شده باشه!

دقت که سن ۴۶ سالگی یعنی سنی که احتمالا دیگه شما ازدواج کردی و احتمالا بچه داری و بچه هات تا حد زیادی فرهنگ مردم اون شهر رو گرفتن چون همه دوستان و اطرافیانشون مردم اون شهر هستن، شاید بچه شما کنکوری شده تو سن ۴۶ سالگی شما و سهمیه منطقه ۳ اون شهر یا ۲ هست الان. ضمنا تو خدمتت که شروع بشه تا سالها (تا حدود ۱۱ سال اول از این ۲۱ سال) حق شرکت در آزمون تخصص رو نداری و باید پزشک عمومی باقی بمونی و خیلی رو درآمدهای نجومی که بعضی پزشکان داره برای خودت حساب باز نکنی! تو مثلا ۲۹ سال دیگه میتونی مدرک پزشکی عمومی رو از دانشگاهت بگیری (چون تا ۲۱ سال نگذره بهت مدرک نمیدن) برا خودت مطب شخصی بزنی و از مطب درامد کسب کنی. توی این ۲۱ سال کارمند دولت هستی فقط و هر جا بگن برو باید برن مثلا بگن برو فلان روستا تو شبکه کار کن باید بری.

چه شرایطی باعث معافیت از طرح دو ساله رشته پزشکی می‌شود؟

در صورتی که دوره علوم پایه را با موفقیت پشت سر بگذارید، نوبت به آن می‌رسد که با انواع بیماری‌های هر یک از بخش‌های بدن و نحوه درمان آنها آشنا شوید؛ بنابراین جای تعجب نیست، که طول این دوره ۱ سال است. تنوع بیماری‌ها و تمام نشدنشان، شاید برای شما بسیار خسته کننده به نظر برسد. اما به خاطر داشته باشید که اگر درک درستی از این دوره پیدا نکنید، قطعاً در دوره‌های کارآموزی و کارورزی بالینی با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. پشتکار یکی از رموز اصلی موفقیت در تمامی جنبه‌های زندگی است.

نیاز به مطالعه حتی بعد از اتمام تحصیلات پزشکی

زیرا، شما عزیزان در هنگام تست زدن با نحوه طراحی سوالات مجله خبری توریسم سلامت به خوبی آشنا می شوید. گروه آموزشی سورن با فراهم آوردن محیطی آرام و بهترین امکانات مجموعه ای تحت عنوان سالن VIP سورن گردآوری کرده که فضایی مناسب برای مطالعه ای حرفه ای در آرامش می باشد. این گروه با احتساب زمان های مناسب برای مطالعه، رفع اشکال و استراحت ، برنامه و نظارت روزانه دقیقی برای حاضرین سالن ارائه خواهد کرد.

درمان بسیاری از سرطان ها و… با پرتوهای یونیزان صورت می گیرد که این کار توسط پزشکان پرتودرمانی انجام می شود. این افراد روی سیستم الکتریکی قلب تخصص دارند، که شامل درمان بی نظمی های قلبی مثل فیبریلاسیون دهلیزی است. این افراد تخصص خود را در زمینه اندام های گوارشی مثل معده، روده، لوزالمعده، کبد و کیسه صفرا می گیرند. بیماران به دلیل درد شکمی، زخم، اسهال، یرقان (زردی) یا سرطان در اندام های گوارشی به آن ها مراجعه می کنند.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم