طراحی داخلی طلا فروشی و جواهری با مهران طاهری

زیرا که هم در قیمت نهایی تاثیر دارد، هم در زیبایی شناختی و جلب مشتری و قدرت استحکام موثر است. یک نمای جذاب با رنگ های شیک و وجود لوگو یا اسم شما بر سر در مغازه می تواند حس اطمینان را هم در مشتریان شما پدید بیاورد. 2. همان طور که گفتیم، سیستم امنیتی این مغازهها یکی از موارد مهم دیگری است که بر روی قیمت نهایی طراحی داخلی طلا فروشی تاثیرگذار است. طراحی داخلی جواهر فروشی – اجرا نما ساختمان و پاساژ معماری . دکوراسیون مغازه طلا فروشی با طراحی ویترین لوکس کاری از گروه طراحی mdfplan طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. توجه به مسائل امنیتی در کنار توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی طلافروشی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات صورت گرفته در بین مغازه های طلافروشی، تقریباً در حدود نود درصد از مشتریان در هنگام ورود به طلافروشی به طور ناخودآگاه به سمت راست مغازه دقت می نمایند.

خیره کننده و مدرن باید به همه جوانب آن توجه ویژه و حساسیت بیشتری به خرج دهید.به عنوان مثال یک مشتری اولین چیزی که در برخورد با مغازه شما به ذهنش خطور می کند نمای کلی و ظاهر فروشگاه شماست که شانس شما رو برای جذب مشتری بیشتر می کند.برخی از مواردی که در این باره مهم و نقش کلیدی دارد را به شرح ذیل بیان کردیم. زیرا این مکان باید به شکلی باشد که سبب جذب مخاطبین بیشتری شود. اصلیترین رکن و حیاتیترین مسئله برای فروشگاه طلا فروشی امنیت آن است زیرا طلا یک وسیله یبا ارزش و تجملاتی محسوب میشود و نباید آن را مثل سایر اجناس در ویترین سادهای قرار داد. بهترین محل برای قرارگیری گاوصندوق درون دیوار میباشد با این کار تا حد زیادی از سرقت نمودن لوازمی که درون گاوصندوق قرار میدهید میکاهید. علاوه بر ابعاد ویترین، موضوع دیگری که باید در طراحی انواع دکوراسیون طلا فروشی مد نظر قرار گیرد توجه به محل جای گیری وسایل و تزئینات می باشد. بر این اساس، طراحی ویترین این فروشگاهها باید به شکلی باشد که امکان دسترسی مخاطبین به اجناس درون ویترین امکانپذیر نباشد و همچنین مشتریان این امکان را داشته باشند که این سری از محصولات را در ابعاد متعدد نیز مشاهده کرده و هر زمان که تصمیم نهایی را برای خرید گرفتند، از طریق فروشنده در دسترس آنها قرار بگیرد.

نبود مدرکِ آکادمیک مشکلی است که آقای رضا یزدانستا به عنوان اصلی ترین سد در برابر طراحان ویترین و دیزاینرها در صنف طلاوجواهر از آن یاد می کند. گروه طراحی دکوراسیون طلا و جواهر مقدم با سالها سابقه درخشان در زمینه ارائه و طراحی ویترین طلا و جواهر، مانکن طلا، مانکن جواهر، مانکن بدلیجات، قالب طلا و جواهر و استند طلا و جواهر با بهترین کیفیت و نوین ترین طراحی آماده خدمت گزاری به تمامی طلا و جواهر فروشی های سراسر کشور میباشد. خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای شما عزیزان است. ما در گروه دکور IPG، از شیکترین و لوکسترین ویترینها و قفسهها مطابق با سلیقهی شما استفاده میکنیم. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید.

در دکوراسیون داخلی علاوه بر زیبایی که از اصلیترین نکات در طراحی است، باید به مسائل دیگری مانند مسائل امنیتی فروشگاه نیز توجه کرد. درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را حفظ کند، باید ظریف و زیبا باشد. دیزاین و دکوراسیون داخلی این محل تأثیر مستقیمی بر روی جذب مشتری دارد. محل قرارگیری دزدگیر و گاز صندوق: یکی از مواردی که در طراحی این محل جهت بالا بردن امنیت محیط باید به آن توجه نمود مکان نصب دزدگیر و گاوصندوق است. در دکوراسیون داخلی طلافروشی و جواهر فروشی علاوه بر زیبایی که از اصلی ترین نکات در طراحی است ، باید به مسائل امنیتی فروشگاه نیز توجه نمود. اگر شما هم صاحب یک طلا فروشی هستید یا می خواهید وارد این حرفه شوید و دوست دارید با اصول طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر آشنا شوید، همراه ما باشید. بنابراین، طراحی و دکوراسیون داخلی طلافروشی اهمیت فراوانی دارد؛ بهویژه اگر صاحب طلافروشی تازهکار باشد و بخواهد مشتریان خود را به مشتریان ثابت تبدیل کند.

در چنین مغازههایی طراحان میتوانند ایدههای مختلفی را امتحان کرده و درنهایت، دکوراسیون دلخواه صاحب مغازه را اجرا کنند، اما در مغازههای کوچک به دلیل کمبود فضای کافی طراحان محدودیتهایی دارند. این که کانتر طلا فروشی باید چطور باشد یکی از نکته های مهم در طلا فروشی است مخصوصا برای طلا فروشی های کوچک که باید طوری طراحی شود که دید خوبی به ویترین از بیرون داشته باشد تا در صورت انتخاب از ویترین به آن کنترل کامل داشته باشد. از آن جایی که بحث هایی از این دست بسیار جذاباند، ما هم تصمیم گرفتیم تا امروز برای شما نکته هایی در رابطه با طراحی طلا فروشی را جمع آوری کنیم و تعدادی دکوراسیون طلا فروشی شیک را با هم ببینیم. ویترین به ما می گوید که پایانِ کار یک جنس در کجا واقع می گردد و یا یک قطعه طلا چگونه بسته بندی شده و به مشتری عرضه می شود. البته هر هزینه ای که در طراحی دکور صرف می کنید، باعث بهبود عملکرد و بازدهی بیشتر کار مغازه می شود. کاری که نور با فضا می کند و توجهی که در این راستا جلب می کند، واقعا شگفت انگیز است. طراحی داخلی این سری از ویترین ها با استفاده از چند سری متریال مهم مانند نورپردازی و استفاده از کالاهای مناسب برای جداسازی انجام می گیرد و تمام ایده هایی که توسط طراحان پیشنهاد می شود ساخته ذهن خلاق میباشد و روزانه مدلهای جدید تری برای این طراحی ها به وجود می آید.

امروزه طراحی نورپردازی به عنوان یکی از شاخه های پرطرفدار کنار طراحان داخلی مشغول فعالیت می باشد. پلان طبقه، دکور، وسایل نمایش و جلوه های نورپردازی جواهر فروشی اجزای اصلی هویت مغازه هستند. 29 مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در . طراحان داخلی با در نظر گرفتن نوع فروشگاه و دکوراسیون مغازه معیارهایی را برای آن محیط در نظر میگیرند و با توجه به اجناسی که درون آن محیط به فروش میرسد آنها را اولویت بندی مینمایند. از رنگ های فانتزی مانند صورتی یا سبز در طراحی داخلی طلا فروشی کابردی ندارد و بهتر است از رنگ های مورد استفاده قرار بگیرد که لوکس و کلاسیک باشد. طراحی این محیط بسیار سخت میباشد زیرا در طلا فروشی که طلا به فروش میرسد به علت اینکه این شیء بسیار با ارزشی محسوب میشود، نباید طراحی این محیط به گونهای باشد که اشخاص با ورود به درون آن فضا به راحتی به این اجناس قیمتی دسترسی داشته و در اختیار اشخاص قرار داد.

در ادامه مقاله به بررسی چند مورد از مواردی که در زیبا سازی و دیزاین فضای طلافروشی اهمیت دارد میپردازیم و همچنین مواردی که در بالا بردن امنیت محیط طلافروشی باید آنها را در نظر گرفت میپردازیم و آنها را بررسی میکنیم و اطلاعات جامع و مانعی را در اختیارتان قرار میدهیم. در ادامه مقاله لازم است تا درباره طراح داخلی مغازه نیز مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. در انتخاب رنگ، هماهنگی با رنگ غالب دکوراسیون داخلی فروشگاه را باید در نظر بگیرید. ایرانادکور ، بهترین طراحی دکوراسیون طلا فروشی در شیراز و جنوب کشور را برای شما عزیزان در نظر خواهد گرفت . در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی امنیت حرف اول را می زند و همین مورد انتخاب درب را از تمام فضاهای تجاری برای آن مهم تر می کند. بهطورکلی هریک از کارهایی که برای معماری داخلی طلافروشی انجام میدهید، بازدهی مغازهی شما را افزایش خواهد داد. طراحان داخلی با استفاده از روشناییهای تزیینی سعی میکنند بر روی دید مشتریان که اغلب بانوان هستند، تاثیر زیادی را ایجاد نمایند و از این طریق فروش شما را به مراتب افزایش دهند. در طراحی داخلی این سری از فروشگاهها به دلیل وجود جواهرات با ارزش و گران قیمت، باید به نورپردازی، متریالهای مناسب در طراحی داخلی، مسائل امنیتی، ویترین مغازه، استفاده از شیشههای هوشمند توجه بسیار زیادی کنیم و در اجرا کردن آنها از طراحان داخلی مجرب و باسابقه در این امر مساعدت و یاری بگیریم.

پیشخوان دکوراسیون طلا فروشی از قسمت بیرونی باید همچنان که زیبا و مجلل باشد امنیت را حفظ کند به طوری که مشتری ها نتوانند هر زمان که بخواهند به پشت میز بروند. یعنی باید اندازه و ابعاد آن طوری طراحی شده باشد که هیچ چیزی از نگاه مشتری پنهان نماند.و این که این ارتفاع طوری باشد که باعث خم و راست شدن بازدید کننده و اذیت شدن را نداشته باشد.پس باید ارتفاغ نه زیاد کوتاه و نه زیاد بلند باشد.ازتفاعی بین 80 تا 90 سانتی متر از سطح پیاده رو مناسب ترین ارتفاع تلقی می شود. ویترینهای مناسب و …توجه مینماید و آنها را اولویت طراحی خود قرار میدهد. نورپردازی مناسب و استاندارد طلافروشی یکی از مهمترین موضوعات در طراحی داخلی مغازهی طلافروشی است.

حتما هنگام پیاده روی در سطح شهر. دید دو طرفه ویترین به مشتری در هنگام انتخاب کمک می کند. درب ورودی یک فضای تجاری باید شان دهنده تجارتی باشد که در داخل فضا انجام می گیرد که در مورد طلا فروشی باید نمایانگر ظرافت و لوکس بودن باشد. مزایای مختلفی برای طراحی مغازه طلا فروشی وجود دارد. از دیگر مزایای ام دی اف می توان به درگیر کردن فضاهای کم اشاره کرد. در طراحی ویترین جواهر فروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود. به خبرنگار گلدنیوز میگوید از کشور کانادا پیشنهاد تدریس در حوزه طراحی ویترین دارد. شرکت IPG، با بهرهمندی از متخصصین حوزه طراحی دکوراسیون، آمادهی ارائهی خدمات به شما عزیزان است. بهطوریکه بسیاری از مشتریان، تنها با دیدن دکوراسیون شیک و لوکس حاضرند پا به مغازهی شما بگذارند و در صورت اطمینان، اقدام به خرید طلا کنند؛ بنابراین اگر میخواهید که فروشتان بیشتر شود، باید از دکوراسیون و طراحی دکور قابلقبول و چشمگیری برخوردار باشید.یکی از خدمات گروه دکور IPG، طراحی دکور طلافروشی است.

یه طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه روشن کردن و بنمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهم ترین موارد در طراحی داخلی یک مغازه جواهر فروشی هستند. به هیچ عنوان از لامپ های مهتابی در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی دکوراسیون طلا فروشی شیک استفاده نکنید. همان طور که می دانیم بشر با گذشت زمان، دچار تغییرو تحولاتی در سبک زندگی خود ایجاد کرده است و همه ی آنچه که در گذشته بوده را با توجه به نیازوشرایط کنونی جامعه و جهان، به شکل کاملا مدرن امروزی به عرصه نمایش گذاشته است.پس هر کسب و کار نیاز مبرم به این دارد که اولا جهت به روز شدن و همسو شدن با دنیای پیشرفت، نگاه و نگرش خود را به سمت مدرنیته شدن سوق دهد.حال ما در این مقاله موضوع رو معطوف می کنیم به کسب و کاری همچون صنف طلا و جواهر فروشی، که احساس نیاز بیشتری به یک دکوراسیون شیک و به عبارتی مشتری پسند نسبت به سایر کسب و کار ها را دارد .

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم