معرفی رشته پزشکی عمومی گروه آموزشی سورن | 3m-healthtourism

کسانی که تمایل دارند در این رشته درس بخوانند ولی شرایط تحصیل پزشکی در کشور خودشان سخت است. اگر تمایل دارید که شانس اخذ پذیرش خود از دانشگاه‌های پزشکی در ترکیه را بالاتر ببرید و با بورسیه‌ی تحصیلی درس بخوانید، از یک موسسه‌ی معتبر، مثل دفتر مهاجرتی آرال گام کمک بگیرید. پس از قبولی در این رشته، در یک دوره کارآموزی نیز شرکت خواهید کرد.

  • سلام من دانشجو ترم ۳ مدیریت هستم میخوام خودمو برای کنکور تجربی اماده کنم و پزشکی قبول شم.
  • طول این دوره ، 2 سال است و دانشجویان پس از این 2 سال، به منظور ورود به دوره بعدی، در آزمونی جامع، شرکت می‌ کنند.
  • شایان ذکر است که ترکیه به علم پزشکی اهمیت زیادی می‌دهد، زیرا بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان ترکیه شهرت جهانی دارند.
  • رشته پزشکی مزایای خاص خود را دارد و اکثر داوطلبان برای کسب یک درآمد بالا به سراغ این رشته تحصیلی می‌روند.

همچنین پزشکانی که در بخش دولتی مشغول به کار هستند از شرایط و مزایای بهتری برخوردارند. تشخیص بیماری‌ها، توصیه‌های درمانی، تجویز دارو از جمله وظایف تخصصی پزشک است و مسئولیت زیادی را برای پزشک به همراه دارد و باید بسیار با دقت و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه توسط او صورت پذیرد. انجام جراحی‌ها (در صورت داشتن تخصص مربوطه)، ارجاع بیمار به متخصصان دیگر برای آزمایش‌ها و تشخیص بهتر در صورت لزوم از جمله وظایف دیگر پزشک هستند. مهارت‌های کسب شده به دانشگاه محل تحصیل و حیطه‌ی کاری بستگی دارد اما به طور معمول فارغ‌التحصیلان این رشته در تشخیص اولیه بیماری‌ها، درمان و جراحی اولیه مهارت کسب می‌کنند. رشته‌ی پزشکی دانشی است که هدف آن حفظ و ارتقاء سلامتی، درمان بیماری‌‌ها و بازتوانی آسیب‌ دیدگان است.

دوره علوم پایه رشته پزشکی

رشته پزشکی یک رشته جهانی است و در تمامی نقاط کره زمین به این رشته نیاز زیادی وجود دارد. این بدین معنی است که دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند به راحتی در سایر کشورهای دنیا نیز فعالیت کنند. بنابراین فارغ‌التحصیلان این رشته به هیچ عنوان نباید نگران آینده کاری خود باشند.

برترین های کشور آلمان

اما از میان انتخاب رشته‌کنندگان در کل تعداد 1 هزار و 587 نفر (597 نفر مرد و 990 نفر زن) در آزمون سراسری پذیرفته شده بودند. برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی پزشکی، به مقاله رتبه لازم برای قبولی پزشکی مراجعه کنید. موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزانی که برای قبولی در رشته پزشکی تلاش می‌کنند پیشنهاد ویژه‌ای دارد.

دانشگاه های پزشکی آسیا و آفریقا برای تحصیل در رشته ی پزشکی

بايد مجله خبری توریسم سلامت داشت كه ملاك قبولي در امتحانات اين مرحله، كسب حداقل نمره 12 از 20 است؛ در حالي كه در دروس پايه، ملاك كسب نمره 10 از 20 مي‌باشد. مقاطع تحصیلی که در بالا گفته شد، پس از اتمام هر کدام شما باید یک نمره لازم کسب کنید تا بتوانید به مقطع بعد بروید. مورد دیگری که باید بدانید بهترین دانشگاه های پزشکی در ایران دانشگاه‌های تهران، علوم پزشکی شهیدبهشتی، دانشگاه شیراز، دانشگاه ایران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد که رقابت بیشتری برای این موارد وجود دارد. اگر هدف شما هم این دانشگاه ها هستند باید تلاش بیشتری داشته باشید. این رشته از زیر شاخه های پزشکی دارای آینده شغلی و بازارکار خوبی است. زیرا با توجه به توسعه و اهمیت بهداشت ، اغلب فارغ‌التحصیلان این رشته به راحتی وارد بازارکار می‌ شوند.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم